gaat je geen reet aanquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:23 schreef marokkaansee het volgende:
Wat vinden jullie aantrekkelijk bij een vrouw?
Godver, dat is balen zeg.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:25 schreef marokkaansee het volgende:
Ik reageer alleen op serieuze reacties!
in onzinquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:25 schreef marokkaansee het volgende:
Ik reageer alleen op serieuze reacties!
Nice. En wat vind je een totale afknapper??quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:27 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Ik zou zeggen een leuk verzorg uiterlijk met een bijpassend leuk vlot karakter.
Persoonlijk vind ik geen eigen mening hebben en negatief in het leven staan een afknapper.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:28 schreef marokkaansee het volgende:
[..]
Nice. En wat vind je een totale afknapper??
gelukkig ben ik geen turk!quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:29 schreef superdrufus het volgende:
[..]
en baarden en rughaar en armhaar
Goeie smaak heb je!quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:29 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik geen eigen mening hebben en negatief in het leven staan een afknapper.
apartquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik vind het vooral opwindend als ze scheetjes laten terwijl ik mijzelf met een mattenklopper bevredig.
been- en teenhaar ook?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:29 schreef superdrufus het volgende:
[..]
en baarden en rughaar en armhaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |