SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb niet zooooooooo'n grote wasmachinequote:
vuile stinkerdquote:
een badkuip?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:25 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb niet zooooooooo'n grote wasmachine
Niet van mij en ook niet van Sas . lees terug en denk aan 4quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar goed.... van wie waren die klonen dan wel?![]()
ik snap het niet meer
dus.......................... wie daaaaaaaaaaaaaaaaaan??????????///quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar goed.... van wie waren die klonen dan wel?![]()
ik snap het niet meer
vier?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet van mij en ook niet van Sas . lees terug en denk aan 4
Tot over een uur of zoquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
oh het vorige topic helemaal nalezen? ja dan ben ik dus wel effe bezig
tt later
Misschien melden ze zich af en toe nogmaals hier als ze niet al moe worden om telkens om te schakelenquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja nou daar kom ik niet uit, la maar zitten
Ja, maar misschien krijg je elders ruzie met die persoonquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien melden ze zich af en toe nogmaals hier als ze niet al moe worden om telkens om te schakelen
Maak je niet druk Fann, volgens mij kwamen deze klonen na 5 jaar of zo weer eens uit de kast...quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, maar misschien krijg je elders ruzie met die persoonzit hij of zij gewoon
poeslief hier, is niet zo, want ik ken die klonen niet maar zoiets KAN wel gebeuren,
dat is een beetje irritant aan een SCvroeger wist ik dat nog niet maar nu ik dat
weet is het lang zo leuk niet meer![]()
maar goed maakt niet uit.... daarom ga ik altijd ''zappen''...
Ik maak me niet druk hoorquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak je niet druk Fann, volgens mij kwamen deze klonen na 5 jaar of zo weer eens uit de kast...
Dan is het goed... Nu ff voetbal kijken ....quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk hoorik was gewoon aan het ''zappen''
Ja, ga jij maar effe voetbal kijkenquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan is het goed... Nu ff voetbal kijken ....
Kunnen de dames ff lekker babbelen..quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, ga jij maar effe voetbal kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |