SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1-8-16 maart ofzo
WIE JOINT ONS, BESTE GEZELLIGE MENSEN OOIT
Meet Arnhem
Tamashii
Rokje
Vinniiee
Huppelmuts![]()
Is het saai dan?quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:25 schreef Vinniiee het volgende:
Ik wilde 'dodelijk saai' als TT nemen
Ik heb hem gevonden.... :30 Nights of Paranormal Activity with the Devil Inside the Girl with the Dragon Tattoo![]()
Deze TT is best leuk
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ja, dit topic is zo goed als doodquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is het saai dan?
Ik heb hem gevonden.... :30 Nights of Paranormal Activity with the Devil Inside the Girl with the Dragon Tattoo
De film heb ik al binnen, maar nog niet gezien![]()
![]()
Beetje jammer. Maar zo is hij ook wel leukquote:14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ow ja geen idee, ik post er alleen maarr in de avond als ik niet te moe benquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dit topic is zo goed als dood
De film heb ik al binnen, maar nog niet gezien![]()
![]()
Rest van de dag was ik er ook niet natuurlijk.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ja geen idee, ik post er alleen maarr in de avond als ik niet te moe ben
Het begint wat op te leven nu![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:31 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga ook even een zooi films downloaden
Goed plan Vin
Welke ga jij downloaden?![]()
![]()
Die ene van de TTquote:
- The Perks of Being a Wallflower
- Silent Hill: Revelation
- Taken 2
- Verbouwing
- Dredd
Deze tot nu toe![]()
![]()
Hmm, even IMDB'enquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die ene van de TT
- Silent Hill: Revelation
- Taken 2
- Verbouwing
- Dredd
Deze tot nu toe.
![]()
Die ben ik nu ook aan het downloadenquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die ene van de TT
- Taken 1 + 2
- Silent Hill: Revelation. Alleen Silent Hill nog niet, daar is nog niet de goede kwaliteit van
/edit: Toch wel![]()
![]()
Dat vind ik juist heel erg leuke filmsquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:43 schreef Faxie het volgende:
Schijnt een kutfilm te zijn. Slechte parodie.... zoals de meeste...14 SHADES OF GREY
En:
-You may not kiss the bride
-Few best men
-Voor ik doodga
-Six graves
-Bachelorette
-VHS
-Lovely Molly
-De marathon
-Looper
-Alles is familie
-10 years![]()
Even checkenquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:48 schreef charmed_angel het volgende:
En:
-Few best men
-Voor ik doodga
-Six graves
-Bachelorette
-VHS
-Lovely Molly
-De marathon
-Looper
-Alles is familie
-10 years![]()
![]()
ik wilde net zeggenquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die ben ik nu ook aan het downloaden. Alleen Silent Hill nog niet, daar is nog niet de goede kwaliteit van
/edit: Toch wel
Anders heb ik de nzb'tjes wel voor je![]()
![]()
Alleen die van Six Graves/Plots? kan ik niet vindenquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wilde net zeggen
Anders heb ik de nzb'tjes wel voor je![]()
![]()
Laatst De Verbouwing gezien. Voor een NL film vond ik hem best goed.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:48 schreef charmed_angel het volgende:
En:
-Few best men
-Voor ik doodga
-Six graves
-Bachelorette
-VHS
-Lovely Molly
-De marathon
-Looper
-Alles is familie
-10 years
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
plots?quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alleen die van Six Graves/Plots? kan ik niet vinden![]()
Ik ben ook erg benieuwdquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Laatst De Verbouwing gezien. Voor een NL film vond ik hem best goed.![]()
![]()
aha geen ideequote:Op woensdag 13 februari 2013 19:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op IMDB staat ie als Six Plots met als alternatieve titel Six Graves.
ik kijk op videoland.nl in de zoveel tijd, en download dan een zooi films![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:01 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
"paint me like one of your french girls"Dat pootje
![]()
![]()
Ja dat kan ook jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
aha geen idee
ik kijk op videoland.nl in de zoveel tijd, en download dan een zooi films![]()
![]()
Ik heb vanmiddag 120Gb moeten weggooien omdat ik anders niet meer verder kon met downloaden....
Moet nodig een 3 of 4Tb dis in NAS erbij poten....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dan doe je datquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:08 schreef fietsie het volgende:
Ik heb vanmiddag 120Gb moeten weggooien omdat ik anders niet meer verder kon met downloaden....
Moet nodig een 3 of 4Tb dis in NAS erbij poten....![]()
![]()
Ja en ik heb nog wat series erbij staanquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, ik heb niet alle films gedownload die jij ook aan het downloaden bent![]()
Nu eerst even lekker in bad liggen zo
En dan wat inhalen met series kijken....
R. en wat vrienden gaan beneden CL kijken, en heb even geen zin om voetbal te kijken
Dus ga ik lekker in bed series kijken en al wat wasjes draaien![]()
![]()
Hoelang is het nog dat er een Fietsie data center is?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:08 schreef fietsie het volgende:
Moet nodig een 3 of 4Tb dis in NAS erbij poten....14 SHADES OF GREY
O ja, seriesquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en ik heb nog wat series erbij staan![]()
Nu eerst even lekker in bad liggen zo
En dan wat inhalen met series kijken....
R. en wat vrienden gaan beneden CL kijken, en heb even geen zin om voetbal te kijken
Dus ga ik lekker in bed series kijken en al wat wasjes draaienDaar wilde ik er ook nog wat van downloaden, maar dan moet ik eerst terug naar boven om te kijken op het lijstje welke dat ook alweer waren
CL? Wasda?![]()
Geniet van het bad![]()
![]()
Euh ben er voor mijn werk wel 1 aan het designen / begrotenquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoelang is het nog dat er een Fietsie data center is?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
VINquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
O ja, seriesDaar wilde ik er ook nog wat van downloaden, maar dan moet ik eerst terug naar boven om te kijken op het lijstje welke dat ook alweer waren
CL? Wasda?![]()
Geniet van het bad
champions league![]()
![]()
Gewoon stiekem wat dingen voor jezelf bouwen/begrotenquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Euh ben er voor mijn werk wel 1 aan het designen / begroten14 SHADES OF GREY
Echt he.quote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Hallo
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
en er ging geen lichtje branden met de combinatie CL en voetbal in 1 zin?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh
Champions League ken ik wel, maar de afkorting zei me even niets![]()
![]()
Haiquote:Ik snapte het even niet neequote:Op woensdag 13 februari 2013 20:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en er ging geen lichtje branden met de combinatie CL en voetbal in 1 zin?![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hai
[..]
Ik snapte het even niet nee![]()
![]()
Blijft lekker.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij bent ook lief hoor
Transporter
Statham is een baas![]()
Daaromquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Blijft lekker.
Statham is een baas![]()
![]()
Hmmmm ben niet zo van zulke filmsquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij bent ook lief hoor
Transporter
Ben toch maar CL aan het kijken![]()
![]()
Haha, maar wel van F&F?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hmmmm ben niet zo van zulke films
Ben toch maar CL aan het kijken
Whaha, have fun![]()
![]()
ja maar die 2 films kan je niet vergelijken hoorquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha, maar wel van F&F?
Whaha, have fun![]()
![]()
Niet helemaal neequote:Op woensdag 13 februari 2013 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar die 2 films kan je niet vergelijken hoor![]()
![]()
Zijn daar al zo veel films vanquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:20 schreef Vinniiee het volgende:
Ik las trouwens dat Statham in F&F 6 of 7 ging spelenwordt dat na 3/4 films niet een beetje afgezaagd?
14 SHADES OF GREY
Ik vind het wel leuk om te kijkenquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zijn daar al zo veel films vanwordt dat na 3/4 films niet een beetje afgezaagd?
. Zijn er nu 5.
![]()
WTquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:24 schreef Watertornado het volgende:
Charmed_
Ben je nog fijn in de weer?
Je bedoelt werk?
Dan ja.....!!! Jaarcontract heEn ze zijn nog tevreden dus ik ben ook tevreden
![]()
![]()
Ik vond er weinig aan eigenlijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om te kijken. Zijn er nu 5.
14 SHADES OF GREY
Kwestie van smaak.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vond er weinig aan eigenlijk![]()
Fast and Furious?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:20 schreef Vinniiee het volgende:
Ik las trouwens dat Statham in F&F 6 of 7 ging spelen![]()
Toffe films.quote:
Alweer 12 jaar geleden dat de eerste uitkwam.
Met daarin de bazen Honda civic coupe uit 95 met Veilside kit.
Tuningscene in NL is na die film flink veranderd.![]()
Wow, ik ben trots op je! Jij krijgt een biertje van me!quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WT
Je bedoelt werk?
Dan ja.....!!! Jaarcontract heEn ze zijn nog tevreden dus ik ben ook tevreden
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Dat biedt mogelijkhedenquote:
14 SHADES OF GREY
is goed, wanneerquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wow, ik ben trots op je! Jij krijgt een biertje van me!![]()
![]()
Vind ik dus ook.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toffe films.
Alweer 12 jaar geleden dat de eerste uitkwam.
Met daarin de bazen Honda civic coupe uit 95 met Veilside kit.
Tuningscene in NL is na die film flink veranderd.
Mee eens, dat is die hatchback van die latino's toch?
Geen idee, toen niet meegekregen natuurlijk. Maar dat wil ik wel geloven ja![]()
![]()
Nee, dat is wel hetzelfde type maar ik heb het over de coupe.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vind ik dus ook.
Mee eens, dat is die hatchback van die latino's toch?
Geen idee, toen niet meegekregen natuurlijk. Maar dat wil ik wel geloven ja
Waarin Vin de overvallen pleegt op de vrachtwagens.![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Humm. Hmm. Eh.
Ik weet het nog niet!![]()
Ik ook niet![]()
![]()
Oh diequote:Op woensdag 13 februari 2013 21:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, dat is wel hetzelfde type maar ik heb het over de coupe.
Waarin Vin de overvallen pleegt op de vrachtwagens.
Maar dat is toch niet in de eerste film al?![]()
Jawel.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh die
Maar dat is toch niet in de eerste film al?
Hij verdenkt die latino's in de eerste film omdat ze onderdelen bestellen voor hetzelfde type.![]()
O ja, dat is waar ookquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jawel.
Hij verdenkt die latino's in de eerste film omdat ze onderdelen bestellen voor hetzelfde type..
Jammer dat de meeste civics afgetrapt zijn. Althans, dat lees ik vaak op fora.![]()
Zo'n beetje elke populaire 'tuners' auto is afgetraptquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
O ja, dat is waar ook.
Jammer dat de meeste civics afgetrapt zijn. Althans, dat lees ik vaak op fora.![]()
![]()
Ja klopt. Dat bouwjaar in ieder geval wel.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
O ja, dat is waar ook.
Jammer dat de meeste civics afgetrapt zijn. Althans, dat lees ik vaak op fora.
Zijn inmiddels ook al 17 jaar oud.
Wel fijne auto's, mis de mijne nog steeds.![]()
Kunnen ze niet een mailtje sturen als ze een keer met gewone dienstregeling rijden dat is makkelijkerquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:41 schreef Vinniiee het volgende:
Aangepaste dienstregeling morgen bij de NS14 SHADES OF GREY
True, al aardig oud.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja klopt. Dat bouwjaar in ieder geval wel.
Zijn inmiddels ook al 17 jaar oud.
Wel fijne auto's, mis de mijne nog steeds.
Geen idee, nooit in gereden
Ik heb een Kadett C uit '75 op het oog![]()
![]()
Daar let ik niet opquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo'n beetje elke populaire 'tuners' auto is afgetrapt![]()
![]()
Ah die zijn tof, maatje van me heeft er ook 1.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
True, al aardig oud.
Geen idee, nooit in gereden
Ik heb een Kadett C uit '75 op het oog
Zijn Kadetillac.![]()
ik heb een civic gehad.... en een astra gsiquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
O ja, dat is waar ook.
![]()
Whaha, Kadetillacquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah die zijn tof, maatje van me heeft er ook 1.
Zijn Kadetillac.![]()
![]()
![]()
En ook een zaffiequote:Op woensdag 13 februari 2013 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb een civic gehad.... en een astra gsi![]()
![]()
![]()
Jij hebt een civic gehad?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb een civic gehad.... en een astra gsi
Zijn er eigenlijk ook minpunten aan jou?![]()
Ah, tofquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb een civic gehad.... en een astra gsi![]()
![]()
Ja nahja ik was ook bij een vriendinnetje dus had gekund dat jullie daar weer wat meer van maaktenquote:
Maar natuurlijk was het eten lekker.... ik heb het immers gemaakt![]()
![]()
Ze drinkt te weinig?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij hebt een civic gehad?
Zijn er eigenlijk ook minpunten aan jou?![]()
Is het een beetje geworden zoals dat recept ?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja nahja ik was ook bij een vriendinnetje dus had gekund dat jullie daar weer wat meer van maakten
Maar natuurlijk was het eten lekker.... ik heb het immers gemaakt
Want dan ga ik dat ook es proberen..... Of had je het toch anders gemaakt?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik had eigenlijk mijn eigen recept gebruikt maar dan ipv groente in de saus te doen die weg laten en een laag spinazie ertussen kwakkenquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Is het een beetje geworden zoals dat recept ?
Want dan ga ik dat ook es proberen..... Of had je het toch anders gemaakt?![]()
![]()
geen ideequote:Op woensdag 13 februari 2013 21:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij hebt een civic gehad?
Zijn er eigenlijk ook minpunten aan jou?
Ik heb een civic gehad.
Ben ook een tijdje met mijn Gsi naar meets geweest enzo.dat ookquote:
Maar mijn fijnste auto is toch echt de Opel Astra Gsi geweest![]()
![]()
Dat is wel klote jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en ook bijna een kadett Gsi.... Maar en moest teveel aangebeuren![]()
![]()
Gamer, Feyenoorder, Autofanaat, alcoholist en je ziet er ook nog eens goed uit.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee
Ik heb een civic gehad.
Ben ook een tijdje met mijn Gsi naar meets geweest enzo.
[..]
dat ook
Maar mijn fijnste auto is toch echt de Opel Astra Gsi geweest
Klinkt bijna perfect.![]()
Wat mist er?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gamer, Feyenoorder, Autofanaat, alcoholist en je ziet er ook nog eens goed uit.
Klinkt bijna perfect.![]()
![]()
Ik ga bedje toe
truste!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik ga doesjen, en dan met een nieuwe pandapunt op zak slapen.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Wel dat ik niet de enige benquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee idd![]()
Geen idee of je daar blij mee moet zijn. Jammer dat het zo is
![]()
![]()
@ TT: wat een vreselijke tyfuskutfilm
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Ik heb er inderdaad gister anderhalf uur van mijn leven aan verspild.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
@ TT: wat een vreselijke tyfuskutfilm![]()
Ik heb gehuild.. Het voelde echt alsof er een stuk leven uit me werd gezogen :$quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb er inderdaad gister anderhalf uur van mijn leven aan verspild.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Goed heuuuurrrr met jou ook?quote:
En nee, niet kijkenTeringfout
Je hebt leuk fout en je hebt teringfout.. Die film valt in de laatste categorie
Er waren sporadisch grappige momenten, maar te weinig om het echt leuk te maken.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik heb gehuild.. Het voelde echt alsof er een stuk leven uit me werd gezogen :$![]()
Die sporadisch grappige momenten bezorgden me een flauwe glimlach van tijd tot tijd.. That was allquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er waren sporadisch grappige momenten, maar te weinig om het echt leuk te maken.
Ja hoor, gaat prima.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Goed heuuuurrrr met jou ook?
En nee, niet kijkenTeringfout
Je hebt leuk fout en je hebt teringfout.. Die film valt in de laatste categorie
Duidelijk![]()
![]()
Mooi zoquote:dat hoor ik graag jongeman :$
Wat is deze?quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Mooi zodat hoor ik graag jongeman :$
![]()
![]()
![]()
Huh?quote:
DAT IK HET GRAAG HOOR DAT T PRIMA GAAT JA?!!! :$What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Maak het wel goed met je
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Yeah babyquote:
Je zal eens wat meemaken jongah
Kloptquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je bent toch ook een jongemanOké, dan is het goedquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Huh?
DAT IK HET GRAAG HOOR DAT T PRIMA GAAT JA?!!! :$![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Yeah baby
Je zal eens wat meemaken jongah
quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Geldt ook voor jou![]()
![]()
Ik vind dat mijn kat dat ook moet doenquote:
Ik kan zoveel vinden bij mijn katten.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik vind dat mijn kat dat ook moet doen
Die trekken zich er niks van aan en doen wat ze zelf willen.![]()
Dat is het punt jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan zoveel vinden bij mijn katten.
Die trekken zich er niks van aan en doen wat ze zelf willen.
Maar ze gaat wel netjes zitten als ik "zit" zegHaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiquote:
Hai!quote:Hahahaha. Hoi.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiii
[ afbeelding ]![]()
![]()
Die van mij luisteren nergens naar.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat is het punt ja
Maar ze gaat wel netjes zitten als ik "zit" zeg
[..]
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiii
[ afbeelding ]
Scarface![]()
![]()
Recalcitrante mormelsquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die van mij luisteren nergens naar.
Scarface
Maar ze zijnSowwyquote:![]()
Mgoed, sowieso wel op die maart-meet als alles meezit
Hoiquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hallo!Hoe gaat het met jou?
Gaat wel hoor. Met jou?
![]()
Ja ik kan die 2 van mij ook echt niet missen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Recalcitrante mormels
Maar ze zijn
[..]
Sowwy![]()
Mgoed, sowieso wel op die maart-meet als alles meezit
Maar soms zou het prettig zijn als ze je een beetje als baas zouden zien en niet alleen als degene die het eten verzorgt.![]()
I hope soquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Recalcitrante mormels
Maar ze zijn
[..]
Sowwy![]()
Mgoed, sowieso wel op die maart-meet als alles meezit![]()
![]()
Ja goed. Eigenlijk druk, want moet m'n tas inpakken enzo, maar ik heb geen zin.quote:
Heb wel eindelijk weer allemaal gelakte nagels.![]()
![]()
True, truequote:Op woensdag 13 februari 2013 22:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik kan die 2 van mij ook echt niet missen.
Maar soms zou het prettig zijn als ze je een beetje als baas zouden zien en niet alleen als degene die het eten verzorgt.
Nu is deze nog vrij onderdanig voor een kattenbeest dus soms lijkt t er wel op.. Maar ja
Toch ook wel weer fijn dat ze zo onafhankelijk en alles zijn.. Ik moet ook geen dier die CONSTANT alleen maar aandacht van me wil, vooral niet wanneer ik moe thuis kom van m'n werk
Whaha, herkenbaar. Doe ik ook altijd op het laatste momentquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja goed. Eigenlijk druk, want moet m'n tas inpakken enzo, maar ik heb geen zin.
Heb wel eindelijk weer allemaal gelakte nagels.
Nice, welke kleur![]()
![]()
Stomme huisgenotenquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
Katten.
Ik wil er hier ook één, maar het mag niet van mijn huisgenoten.![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
Katten.
Ik wil er hier ook één, maar het mag niet van mijn huisgenoten.
Sla ze totdat het mag
Katjes
Ja joh, daar heb ik de ochtend voor vertrek toch nog voor.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whaha, herkenbaar. Doe ik ook altijd op het laatste moment
Nice, welke kleur
Ha, wat leuk dat je dat vraagt.
Deze op mijn vingers.
En deze op mijn tenen.![]()
Verder zijn ze wel lief, en op zich hebben ze ook wel een vrij fatsoenlijke redenering. Maar toch is het stom.quote:Oeh, goeden!quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Sla ze totdat het mag
Katjes![]()
Wel met finesse ehquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Verder zijn ze wel lief, en op zich hebben ze ook wel een vrij fatsoenlijke redenering. Maar toch is het stom.
[..]
Oeh, goeden!
Want:
Maar ok, nu ga ik er even weer vandoor, tot gauw lieve SC'ers![]()
Tuurlijk!quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wel met finesse eh
Want:
[ afbeelding ]
Daaaag!![]()
![]()
Anyankaquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wel met finesse eh
Want:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ja preciesquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja joh, daar heb ik de ochtend voor vertrek toch nog voor.
Ha, wat leuk dat je dat vraagt.
[ afbeelding ]
Deze op mijn vingers.
[ afbeelding ]
En deze op mijn tenen.
Ja, beetje belangstelling tonen toch
Leuk![]()
![]()
Daag Rokjequote:Op woensdag 13 februari 2013 23:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wel met finesse eh
Want:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Good busy!quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja precies
Ja, beetje belangstelling tonen toch
Leuk
Die groene vind ik zo mooi.
En die andere past overal bij, vind ik wel zo efficient want de nagellak op mijn tenen werk ik niet zo vaak bij, hahaha.![]()
Dat heeft in de winter toch ook geen nut?quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Good busy!
En die andere past overal bij, vind ik wel zo efficient want de nagellak op mijn tenen werk ik niet zo vaak bij, hahaha.![]()
Alsof je met dit weer op slippers of pumps met open neus gaat lopenquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Good busy!
![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat heeft in de winter toch ook geen nut?Ja maar, ik ga met stage weg. Binnenshuis houd ik sowieso van blote voeten indien niet te koud, en we gaan wel veel zwemmen. Deze past bij allebei de bikini's die ik mee wil nemen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alsof je met dit weer op slippers of pumps met open neus gaat lopen![]()
![]()
goed excuusquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Ja maar, ik ga met stage weg. Binnenshuis houd ik sowieso van blote voeten indien niet te koud, en we gaan wel veel zwemmen. Deze past bij allebei de bikini's die ik mee wil nemen.![]()
Je gaat op stage in het buitenland?quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Ja maar, ik ga met stage weg. Binnenshuis houd ik sowieso van blote voeten indien niet te koud, en we gaan wel veel zwemmen. Deze past bij allebei de bikini's die ik mee wil nemen.
Dan snap ik het wel ja![]()
![]()
Ja hoor.quote:
En mocht je een ander leuk kleurtje vinden heb je weer een goede reden om een nieuwe bikini te kopen he.![]()
Nee, we gaan naar omgeving Putten.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je gaat op stage in het buitenland?
Dan snap ik het wel jaMaar dus wel veel zwemmen.
![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja hoor.
En mocht je een ander leuk kleurtje vinden heb je weer een goede reden om een nieuwe bikini te kopen he.![]()
Ik zou me toch ernstig zorgen gaan maken als ik net zoveel bikin's had als nagellak. Ik vond 6 bikini's al vrij veel.
![]()
![]()
Puttenquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nee, we gaan naar omgeving Putten.Maar dus wel veel zwemmen.
Dat is hier niet heel ver vandaan
![]()
![]()
Dat is ook veelquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Ik zou me toch ernstig zorgen gaan maken als ik net zoveel bikin's had als nagellak. Ik vond 6 bikini's al vrij veel.
![]()
die heeft ook Xbox?quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kun je online tegen Rival spelen.![]()
War ergens zit jij ookalweer?quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
PuttenDat is hier niet heel ver vandaan
![]()
200+ nagellak?quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar nagellak is 200+.
Al zit maar de helft van die bikini's echt goed.![]()
Jullie vrouwen blijven me verbazen.![]()
ja dat vin er 1 heeft weet ikquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik geloof van wel.
En vinniee ook![]()
![]()
Jezusquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar nagellak is 200+.
Al zit maar de helft van die bikini's echt goed.![]()
![]()
250+ wel denk ik, onderhand. Maar ik tel ze voorlopig maar niet.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
200+ nagellak?![]()
Jullie vrouwen blijven me verbazen.![]()
![]()
Apeldoorn.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
War ergens zit jij ookalweer?![]()
Ik was laatst mijn xbox kwijt.quote:
Koste me een kwartier om me te bedenken dat ik die aan huppelkind heb gegeven![]()
![]()
quote:Heel veel mensen hebben er veel meer! Die mensen kennen jullie alleen niet.
Maar ze bestaan wel.
![]()
En nu weet je de vraag zeker niet meer?quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wilde wat anders vragen
Maar kopieerde he vraag![]()
Ik lig al met een half hoofd te slapen![]()
![]()
WHAHAquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was laatst mijn xbox kwijt.
Koste me een kwartier om me te bedenken dat ik die aan huppelkind heb gegevenBlond toevallig
?
![]()
Jaja, probeer je er maar onderuit te lullenquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Heel veel mensen hebben er veel meer! Die mensen kennen jullie alleen niet.
Maar ze bestaan wel.
![]()
![]()
Gefeliciteerd alvastquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Heeey, daar moet ik binnenkort nog heen voor een verjaardag.![]()
![]()
Nou ik heb heel veel spullen op zolder ingepakt staan dus ik was serieus aan het zoeken waar die was.quote:![]()
Ah, vandaar. Ja, dat kan wel eens lastig zijnquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ik heb heel veel spullen op zolder ingepakt staan dus ik was serieus aan het zoeken waar die was.![]()
![]()
http://imgur.com/2TgH5quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jaja, probeer je er maar onderuit te lullen
http://www.thepolishaholi(...)my-polish-stash.html
http://www.vampyvarnish.com/2010/07/nail-polish-stash-july-2010
Een paar voorbeelden.![]()
![]()
Goeden hoor! Het is wel vaak ja.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wanneer niet?
Als het maar gezellig was
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Boeiequote:Op woensdag 13 februari 2013 23:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Goeden hoor! Het is wel vaak ja.![]()
![]()
Heul nietquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En ergens daarvoor nog een keer.3de keer in 2 à 3 dagen man!
![]()
![]()
Amerikanen kunnen altijd zo lekker overdrijven.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
http://imgur.com/2TgH5
http://www.thepolishaholi(...)my-polish-stash.html
http://www.vampyvarnish.com/2010/07/nail-polish-stash-july-2010
Een paar voorbeelden.![]()
Zullen vast niet alleen Amerikanen zijn die dit hebben.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Amerikanen kunnen altijd zo lekker overdrijven.![]()
neequote:Op woensdag 13 februari 2013 23:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En nu weet je de vraag zeker niet meer?![]()
![]()
Truequote:Op woensdag 13 februari 2013 23:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zullen vast niet alleen Amerikanen zijn die dit hebben.![]()
![]()
Boven de 1000 wel voornamelijk, daaronder ook genoeg mensen uit andere landen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zullen vast niet alleen Amerikanen zijn die dit hebben.![]()
Wat anders?quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ben veeeel te lui om terug te zoeken. Maar welles.![]()
![]()
Prikkels overal. Stiekem heb ik adhdquote:
Hhahaa, nee hoor.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Wel fijne prikkels toch?quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Prikkels overal. Stiekem heb ik adhd
Hhahaa, nee hoor.![]()
![]()
Altijd. Slechte prikkels laat ik aber naturlich niet door. Die blokkeer ik gewoon. Zo doen bazen dat.quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Kijk, dat doe je inderdaad goedquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Altijd. Slechte prikkels laat ik aber naturlich niet door. Die blokkeer ik gewoon. Zo doen bazen dat.![]()
![]()
Teach me pleasequote:Op woensdag 13 februari 2013 23:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Altijd. Slechte prikkels laat ik aber naturlich niet door. Die blokkeer ik gewoon. Zo doen bazen dat.![]()
Jaaaa. Nu krijg je een kusje omdat je mij mijn gelijk geeft.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oke, dan welEn nu?
Inb4: nu heb ik gelijk.![]()
![]()
Ja, doe je mee?quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kijk, dat doe je inderdaad goedI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Goede vraag hoe dat moet. Voel ook nooit echt angst.quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Oehquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jaaaa. Nu krijg je een kusje omdat je mij mijn gelijk geeft.
Negatieve gevoelens onderdrukken? Nee, gaat 'm niet wordenquote:![]()
![]()
Moet wel kunnen denk ik, door middel van meditatie en yoga enzo.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Dit soort gevoelens niet lieverdquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:58 schreef Tamashii het volgende:
Moet wel kunnen denk ik, door middel van meditatie en yoga enzo.![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Altijd. Slechte prikkels laat ik aber naturlich niet door. Die blokkeer ik gewoon. Zo doen bazen dat.
Waarom denk je van niet? Gevoelens zijn gevoelens, gedachten zijn erger denk ik.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit soort gevoelens niet lieverdI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Wat is dat voor emoticon man, ga eens wat nuttigs doen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Omdat je dit soort gevoelens ook niet wilt onderdrukken.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Waarom denk je van niet? Gevoelens zijn gevoelens, gedachten zijn erger denk ik.![]()
Je bent zelf een emoticon, met je hoofdquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat is dat voor emoticon man, ga eens wat nuttigs doen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je bent zelf een emoticon, met je hoofd![]()
![]()
Onderdrukken is weer wat anders natuurlijk.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat je dit soort gevoelens ook niet wilt onderdrukken.
Ik heb niet helemaal meegekregen wat er speelt, maar er is ook weer een verschil tussen willen, en weten wat goed voor je is.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat je dit soort gevoelens ook niet wilt onderdrukken.![]()
Je weet niks jij. Met je rare dochter.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je bent zelf een emoticon, met je hoofdI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Onderdrukken/uitschakelen... same difference.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Onderdrukken is weer wat anders natuurlijk.![]()
Ik heb geen dochter.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je weet niks jij. Met je rare dochter.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Zie DM. Dat wil je niet onderdrukken/uitschakelen en is ook niet goed voor je denk ik.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb niet helemaal meegekregen wat er speelt, maar er is ook weer een verschil tussen willen, en weten wat goed voor je is.![]()
Gek onderschrift dan. Schizofrenie?quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Oh dat was ik al vergeten. En dat is van Finkers.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gek onderschrift dan. Schizofrenie?De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Ja prima, dan nog. Gewoon na-apen dus. Ken jouw soort wel.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh dat was ik al vergeten. En dat is van Finkers.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |