jij ook alquote:
quote:
ik snap hem ook nietquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Tonglue? Ton Glue? Tong Lue?
katerquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Noem mijn bazenkat geen verkleinwoord
NOU IK BEDOEL HET LIEF HOOR"SORRYquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
poesjequote:Op woensdag 13 februari 2013 17:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
van wie ben jij een kloon.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:47 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
ik hou ook van pizza en konijnpakken, dus ik dacht 'ik post hier ook maar eens'
Nurtquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:48 schreef Taexon het volgende:
Oke.... ik loop naar beneden om de oven voor te verwarmen, liep weer naar boven poste 1 reactie en vervolgens loop ik gelijk weer naar beneden en sta ik weer voor de oven om mezelf af te vragen waarom ik weer naar de oven ging
Ik ben dus jarigquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:48 schreef supersof het volgende:
oh laat maar. Ik dacht dat ie vandaag was aangemaakt. maar is precies een jaar geleden
Nee moet je niet doen is niet fijn hequote:Op woensdag 13 februari 2013 17:49 schreef Dientje12 het volgende:
Drink niet van de soep wanneer het heet is
Maar poep je soep nou uit of pis je het uitquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:49 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee moet je niet doen is niet fijn he
ja gefeliciteerdquote:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ONZ
''Rozen zijn rood.
De hemel is blauw.
Vanavond ruk ik mezelf,
maar denk ik aan jou.''
hoi pizzaquote:
Alweer?quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee morgen gaat het sneeuwen
Volgens NS ja :/quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee morgen gaat het sneeuwen
Ook volgens mijn telefoon en de nieuwsmeneerquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:51 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
Volgens NS ja :/
Aangepaste dienstregeling
Ja godver, hou nou eens op met dat slecht nieuwsquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja vrijdag zet de dooi voorzichtig in
ja godver morgen verdiend sneeuwquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja godver, hou nou eens op met dat slecht nieuws
Is sneeuw extra romantisch?quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja godver morgen verdiend sneeuw
hushquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja godver morgen verdiend sneeuw
die UIquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:53 schreef supersof het volgende:
Mijn hart is een stereo, het klopt voor jou dus luister goed, hoor mijn gedachten in elke noot ohoh
maak van mij je radio, een zet me aan als je je niet goed voelt. Deze melodie was voor jou bedoeld, dus zing maar mee met mijn stereo.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:53 schreef supersof het volgende:
Mijn hart is een stereo, het klopt voor jou dus luister goed, hoor mijn gedachten in elke noot ohoh
maak van mij je radio, een zet me aan als je je niet goed voelt. Deze melodie was voor jou bedoeld, dus zing maar mee met mijn stereo.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:53 schreef supersof het volgende:
Nee sneeuw is kut en morgen is kutquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:52 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
Is sneeuw extra romantisch?
Ditquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee sneeuw is kut en morgen is kut
quote:
watquote:
het is een dag als elke andere dag voor mijquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee sneeuw is kut en morgen is kut
Het is gewoon kut spreek me niet tegenquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:55 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
het is een dag als elke andere dag voor mij
ok sorryquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Het is gewoon kut spreek me niet tegen
leuk hequote:
zoiezoquote:
zo-ie-zoquote:
nu is ie gestoptquote:
zoiesoquote:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:57 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Grabbers (2012) - IMDb de beschrijving van deze film ongeveer
eetsmakkelijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mensjes. Ik ga eten. Ik groet u.
eet smakelijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mensjes. Ik ga eten. Ik groet u.
nee niet echt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:09 schreef nodig het volgende:
Hebben jullie supergoed beeldkwaliteit bij uitzendinggemist?
jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:09 schreef nodig het volgende:
Ja heb vanmiddag mijn jacht beeindigd want je wou niet datenquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:09 schreef supersof het volgende:
ik ben bij een telefooncel, proberen naar huis te bellen, al mijn kleingeld gespendeerd aan jou. Waar zijn de tijden gebleven, schatje het is allemaal mis, waar zijn de plannen voor twee gebleven?
het is maximaal 1mbit, analoge tv is beter van kwaliteit denk ikquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:09 schreef nodig het volgende:
is een liedjuhquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:11 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja heb vanmiddag mijn jacht beeindigd want je wou niet datenmaar nu opeens wel weer?
Wij hebben nog analoge TV thuisquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:12 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
het is maximaal 1mbit, analoge tv is beter van kwaliteit denk ik
Ik het Nederlands niet neequote:
je weet zeker niet welkequote:
quote:
quote:
leuk nummertje, maarquote:
dat sowiesoquote:
ik gebruik een steakmesquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Echte bazen scheuren hun pizza
scheermes van taex gebruikenquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik gebruik een steakmes
Nogalquote:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij doet er ook veel te woest mee
wat heb je er nou aan om een pizza te scherenquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
scheermes van taex gebruiken
Hallo weet je hoe hard je ermee duwtquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:22 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nogal
Gelukkig hebben we er 3
[..]ik heb je er alleen bijna mee neergestoken
Valt toch wel mee als dat alles is
heb ik nog een dansje opgedaan in groep vijf of zes ofzoquote:
Ooh dan is het niet ergquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:22 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nogal
Gelukkig hebben we er 3
[..]ik heb je er alleen bijna mee neergestoken
Valt toch wel mee als dat alles is
niets, gaat om het ideequote:Op woensdag 13 februari 2013 18:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat heb je er nou aan om een pizza te scheren
Ja omdat je anders op een gewoon bord er niet meer kan snijdenquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hallo weet je hoe hard je ermee duwt
Nu hebben we nog 1 goede en 2 rot pizzasnijdersquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Ooh dan is het niet ergwij hebben altijd een strijd om het fijnste pizzames
Pizza Pepperoni is idd echt heerlijk jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan wordt mijn salami eraf geschoren no thank you
hahaquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:24 schreef supersof het volgende:
[..]
heb ik nog een dansje opgedaan in groep vijf of zes ofzo
Daarom gebruik ik steakmessen, snijden goed en je hoeft niet door het bord heen om je pizza in stukken te krijgenquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja omdat je anders op een gewoon bord er niet meer kan snijden
[..]
Nu hebben we nog 1 goede en 2 rot pizzasnijders
zijn toch beide mesjesquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
Raar idee dat jij bij een pizzasnijder aan mijn scheermes moet denken
huhquote:
Nee is vies.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Pizza Pepperoni is idd echt heerlijk ja
quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
sst zijn schizofrenie speelt op
Wie sloopte dat mes een van de eerste keren (of zelfs de eerste dacht ik) dat ik bij je kwam etenquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Daarom gebruik ik steakmessen, snijden goed en je hoeft niet door het bord heen om je pizza in stukken te krijgen
Ik heb gewoon een stevige greep daar kan ik ook niks aan doenquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:29 schreef Taexon het volgende:
[..]
Wie sloopte dat mes een van de eerste keren (of zelfs de eerste dacht ik) dat ik bij je kwam eten
Oke dat was gewoon een kut mes
quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een stevige greep daar kan ik ook niks aan doen
De deurwaarder tochquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ja ik doe dus de politieagent striptease?
Nee... DAT MES MOEST DOOD!!!!quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
En dat was een plastic mes wat verwacht je dan dat ik die heel laat ofzo
Nee tuurlijk niet, zo ben ik niet opgevoed!quote:
Inderdaadquote:
gwn doen joh is leuk.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:36 schreef hamerhaaitje het volgende:
Gozer van de pizzaboer waar ik besteld heb heeft me meerdere keren een baan aangeboden![]()
ja ik werd er agressief vanquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee... DAT MES MOEST DOOD!!!!
[..]
Nee tuurlijk niet, zo ben ik niet opgevoed!
[..]
Inderdaad
Ik heb geen brommer rijbewijs en ik heb ook geen zin om dat te gaan halen, en het is koud op de brommer meestalquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gwn doen joh is leuk.
Ik wil eens bij de bezorgbeer bestellen en dan moet de bezorger een dansje doen voor me
Dus ik ben een viespeukquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee... DAT MES MOEST DOOD!!!!
[..]
Nee tuurlijk niet, zo ben ik niet opgevoed!
[..]
Inderdaad
ik moest gisteravond 10 km op de brommer rijden en ik doe dat ook gewoon gvdquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik heb geen brommer rijbewijs en ik heb ook geen zin om dat te gaan halen, en het is koud op de brommer meestal
Zonder autistenquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
Of ik maak een website zoals fok ofzo
Dat is dan wel bijna heel de wereldquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
alle mensen op internet zijn een beetje autist
kloptquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat is dan wel bijna heel de wereld
preciesquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat is dan wel bijna heel de wereld
Op Facebook zitten me ook een paar autistenquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
precies![]()
FOK! is echt niet de enige site met autisten
okequote:Op woensdag 13 februari 2013 18:43 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Mensen lachte mij op school uit
omdat je niet kon spellen?quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:43 schreef OmgevallenFlat het volgende:
steek hun huis in brandquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:43 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ja echt hequote:Op woensdag 13 februari 2013 18:43 schreef JRRY het volgende:
[..]
Op Facebook zitten me ook een paar autisten
neeh omdat die jochies die me aangeven paar andere gasten gingen erheen en ik zei ik heb niks gedaan vonden ze grappigquote:
ik ken iemand die bij de AH voor de deur gaat staan als ze spaaracties hebben.quote:
dat is zieligquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik ken iemand die bij de AH voor de deur gaat staan als ze spaaracties hebben.
die vrouw is 45, en autistisch.
Ja grappig zeg.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
neeh omdat die jochies die me aangeven paar andere gasten gingen erheen en ik zei ik heb niks gedaan vonden ze grappig
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gebakken aardappeltjes, ijsbergsalade UND EINER WIENERSCHNITZELquote:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:45 schreef AnimeFan het volgende:
[..]Jij ->SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EINquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
gebakken aardappeltjes, ijsbergsalade UND EINER WIENERSCHNITZEL
Poets jij wel eens je hoofd? Dat het zo gaat glimmen..quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:47 schreef hamerhaaitje het volgende:
Als ik hem zie krijg ik spontaan zin om mijn tanden te gaan poetsen
Ik heb weer haar manquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:48 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Poets jij wel eens je hoofd? Dat het zo gaat glimmen..
quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:50 schreef supersof het volgende:
hihihihiihihiihhihhih :$: $$:$ :$:$ $
grapig.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:50 schreef supersof het volgende:
oh srry, caps stond aan
hihihihiihihiihhihhih :$: $$:$ :$:$ $
garpje
quote:
boefjequote:Op woensdag 13 februari 2013 18:47 schreef Taexon het volgende:
Voor het eerst in 2 maanden weer doordeweeks aan het bier
Trek in
Ik moet nog helemaal beleggenquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:49 schreef supersof het volgende:
NOG EEN MINUUT EN DAN IS MIJN PIZZA ECHT KLAAR
graPPigquote:
wat doe je erop?quote:
quote:
Wedden dat ze te laat komenquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:51 schreef hamerhaaitje het volgende:
Status bestelling:GEACCEPTEERD
Besteld voor:Bezorgen diner
Verwachte aflevertijd:19:00
Betaalmethode:Contant bij aflevering
Niet hoeven bellen en gebrekkig nederlands moeten aanhoren
lolquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:53 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ze komen altijd te vroeg, ben een vaste klant
Jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
lol is omgekeerd nog steeds lol
Wowquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:54 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja
lol is lol
Om het eventjes duidelijk te maken
Okquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:54 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja
lol is lol
Om het eventjes duidelijk te maken
Ok smakelijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
Eten groetjes
zei het toch altijd eerder
Eetsmakelijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
Eten groetjes
zei het toch altijd eerder
quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:57 schreef Taexon het volgende:
[..]
Oh god... je moet eens weten hoe vaak bas dat woord zegt normaal gesproken
Je hebt het steeds over die bas, maareh. Wie?quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:57 schreef Taexon het volgende:
[..]
Oh god... je moet eens weten hoe vaak bas dat woord zegt normaal gesproken
Een vriend van me die hier heeeeeeeeel soms even "Hoi" post en dan weer gaatquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je hebt het steeds over die bas, maareh. Wie?
Je onzichtbare vriendjequote:Op woensdag 13 februari 2013 18:59 schreef Taexon het volgende:
[..]
Een vriend van me die hier heeeeeeeeel soms even "Hoi" post en dan weer gaat
Prom en Rock weten wie het is
Nee gooi jezelf wegquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wil een van jullie mijn valentijn zijn? :$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$$:$:$::$:$:$:$:$$$$$$
Ja ik.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wil een van jullie mijn valentijn zijn? :$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$$:$:$::$:$:$:$:$$$$$$
nee niemandquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ok manquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:06 schreef promisionxexposed het volgende:
Soms gaan dingen anders dan verwacht, je moet dan meegaan met de flow en relaxen
Ja dit.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:06 schreef promisionxexposed het volgende:
Soms gaan dingen anders dan verwacht, je moet dan meegaan met de flow en relaxen
neequote:Op woensdag 13 februari 2013 19:06 schreef promisionxexposed het volgende:
vechten voor wat je wilt, met zo'n instelling bereik je nietsquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:06 schreef promisionxexposed het volgende:
Dus ik moet doorjagen?quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
vechten voor wat je wilt, met zo'n instelling bereik je niets
net als poepenquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je moet niks forceren maar ontspannen en het vanzelf laten gebeuren
coolquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je moet niks forceren maar ontspannen en het vanzelf laten gebeuren
ja maar soms kan je niet poepen zoals op school en dan moet je wachten en dat is niet chillquote:
in de trein poep je op het spoorquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar soms kan je niet poepen zoals op school en dan moet je wachten en dat is niet chill
strijden danquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar soms kan je niet poepen zoals op school en dan moet je wachten en dat is niet chill
ik poep niet in de treinquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:08 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
in de trein poep je op het spoor
Poepen op een openbaar toilet is kutquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik poep alleen thuis want daar staat een kacheltjequote:Op woensdag 13 februari 2013 19:09 schreef Taexon het volgende:
[..]
Poepen op een openbaar toilet is kut
Ook op werk of bij iemand anders thuis is vervelend
nee ik ook nietquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik poep niet in de trein
fucking vetquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:09 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
nee ik ook niet
maar ik poep ook maar eens per week
Voor warme billetjesquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik poep alleen thuis want daar staat een kacheltje
poepen vrouwen?!quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Bij ons thuis hangt de CV boven naast de wcquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee het helpt mij om warm te blijven op de wc zodat ik in alle rust en relaxheid kan poepenquote:
hoe vaak doe jij het per week?quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee het helpt mij om warm te blijven op de wc zodat ik in alle rust en relaxheid kan poepen
Ja, want als je trilt gaat het poep slingeren en komt het tegen je bil aan ofzoquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee het helpt mij om warm te blijven op de wc zodat ik in alle rust en relaxheid kan poepen
ja poep tegen je reet aan is vies manquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:12 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, want als je trilt gaat het poep slingeren en komt het tegen je bil aan ofzo
Ik snap het
op vakantie poep ik soms eens per 2 wekenquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:14 schreef Taexon het volgende:
Ik heb doordeweeks echt een vast tijdstip waarop ik altijd naar de wc moet om te poepen
Raar lichaam is raar
eet smakelijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:15 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ga eten enzo, misschien kom ik terug maar misschien ook niet.
Iniedergeval doei
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal op de uitkijk staatquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:15 schreef promisionxexposed het volgende:
Iniedergeval doei
Een olifant kan dubbele penetratie uitvoerenquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:17 schreef hamerhaaitje het volgende:
Doei Prox, ik zal je missen als een mannetjesolifant een vrouwtjesolfiant mist
Eetsequote:Op woensdag 13 februari 2013 19:15 schreef promisionxexposed het volgende:
Iniedergeval doei
Bohquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Een olifant kan dubbele penetratie uitvoeren
Fijn om te weten!quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Een olifant kan dubbele penetratie uitvoeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |