jij ook alquote:
quote:
ik snap hem ook nietquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Tonglue? Ton Glue? Tong Lue?
katerquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Noem mijn bazenkat geen verkleinwoord
NOU IK BEDOEL HET LIEF HOOR"SORRYquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
poesjequote:Op woensdag 13 februari 2013 17:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
van wie ben jij een kloon.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:47 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
ik hou ook van pizza en konijnpakken, dus ik dacht 'ik post hier ook maar eens'
Nurtquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:48 schreef Taexon het volgende:
Oke.... ik loop naar beneden om de oven voor te verwarmen, liep weer naar boven poste 1 reactie en vervolgens loop ik gelijk weer naar beneden en sta ik weer voor de oven om mezelf af te vragen waarom ik weer naar de oven ging
Ik ben dus jarigquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:48 schreef supersof het volgende:
oh laat maar. Ik dacht dat ie vandaag was aangemaakt. maar is precies een jaar geleden
Nee moet je niet doen is niet fijn hequote:Op woensdag 13 februari 2013 17:49 schreef Dientje12 het volgende:
Drink niet van de soep wanneer het heet is
Maar poep je soep nou uit of pis je het uitquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:49 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee moet je niet doen is niet fijn he
ja gefeliciteerdquote:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ONZ
''Rozen zijn rood.
De hemel is blauw.
Vanavond ruk ik mezelf,
maar denk ik aan jou.''
hoi pizzaquote:
Alweer?quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee morgen gaat het sneeuwen
Volgens NS ja :/quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee morgen gaat het sneeuwen
Ook volgens mijn telefoon en de nieuwsmeneerquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:51 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
Volgens NS ja :/
Aangepaste dienstregeling
Ja godver, hou nou eens op met dat slecht nieuwsquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja vrijdag zet de dooi voorzichtig in
ja godver morgen verdiend sneeuwquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja godver, hou nou eens op met dat slecht nieuws
Is sneeuw extra romantisch?quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja godver morgen verdiend sneeuw
hushquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja godver morgen verdiend sneeuw
die UIquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:53 schreef supersof het volgende:
Mijn hart is een stereo, het klopt voor jou dus luister goed, hoor mijn gedachten in elke noot ohoh
maak van mij je radio, een zet me aan als je je niet goed voelt. Deze melodie was voor jou bedoeld, dus zing maar mee met mijn stereo.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:53 schreef supersof het volgende:
Mijn hart is een stereo, het klopt voor jou dus luister goed, hoor mijn gedachten in elke noot ohoh
maak van mij je radio, een zet me aan als je je niet goed voelt. Deze melodie was voor jou bedoeld, dus zing maar mee met mijn stereo.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:53 schreef supersof het volgende:
Nee sneeuw is kut en morgen is kutquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:52 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
Is sneeuw extra romantisch?
Ditquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee sneeuw is kut en morgen is kut
quote:
watquote:
het is een dag als elke andere dag voor mijquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee sneeuw is kut en morgen is kut
Het is gewoon kut spreek me niet tegenquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:55 schreef einzweipolizei het volgende:
[..]
het is een dag als elke andere dag voor mij
ok sorryquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Het is gewoon kut spreek me niet tegen
leuk hequote:
zoiezoquote:
zo-ie-zoquote:
nu is ie gestoptquote:
zoiesoquote:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:57 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Grabbers (2012) - IMDb de beschrijving van deze film ongeveer
eetsmakkelijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mensjes. Ik ga eten. Ik groet u.
eet smakelijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mensjes. Ik ga eten. Ik groet u.
nee niet echt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:09 schreef nodig het volgende:
Hebben jullie supergoed beeldkwaliteit bij uitzendinggemist?
jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:09 schreef nodig het volgende:
Ja heb vanmiddag mijn jacht beeindigd want je wou niet datenquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:09 schreef supersof het volgende:
ik ben bij een telefooncel, proberen naar huis te bellen, al mijn kleingeld gespendeerd aan jou. Waar zijn de tijden gebleven, schatje het is allemaal mis, waar zijn de plannen voor twee gebleven?
het is maximaal 1mbit, analoge tv is beter van kwaliteit denk ikquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:09 schreef nodig het volgende:
is een liedjuhquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:11 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja heb vanmiddag mijn jacht beeindigd want je wou niet datenmaar nu opeens wel weer?
Wij hebben nog analoge TV thuisquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:12 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
het is maximaal 1mbit, analoge tv is beter van kwaliteit denk ik
Ik het Nederlands niet neequote:
je weet zeker niet welkequote:
quote:
quote:
leuk nummertje, maarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |