Jij blij dat er nog een tweede topic werd geopend, nu kon je deze topgrap nog een keer posten.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:49 schreef Shalimar het volgende:
[..]
zegt de lesbo die alles haat wat met mannen te maken heeft![]()
hup, ga die mannenhanden verzorgen, dat gaan ze niet uit zichzelf doen he
Mja, niks mis met nette schoenen, draag ze ook wel eens als het nodig is. Maar dat model is gewoon echt voor opa's, het ziet er zo ouderwets uit.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:56 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Echt hèDit zou ik dood nog niet eens aan willen
quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:58 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Eens met TS.
Sneakers zijn leuk bij scholieren of mannen met ten hoogste een mavo opleiding.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vinger in je gat, en ga nu maar fietsen.
Haha goeie dat gaat helemaal niet zo.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vinger in je gat, en ga nu maar fietsen.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:01 schreef Argo het volgende:
[..]
[..]
Haha goeie dat gaat helemaal niet zo.
sorry, volgende keer beter.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:48 schreef Fascination het volgende:
Je had even deel 2 in de tt moeten zetten.
Ja dat klopt, altijd schoonmaken als je buiten bent geweest.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:02 schreef Zihuatanejo het volgende:
Hee, die dubbele monk heb ik ook.![]()
Maar al die pekel op straat is wel funest voor leren schoenen.
saai, burgerlijk.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:02 schreef Fascination het volgende:
Wat vinden jullie van deze?
[ afbeelding ]
Oh, dat ben ik ook wel een beetje, dus dat klopt dan wel.quote:
Ja deze vind ik wel mooi. Kost ook wel wat centjes denk ik zoquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:02 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Duckfeet noem ik die.. Lekker koude zweterige voeten krijg je daarin. Gegarandeerd een ranzige lucht als die uitgaan. Nee doe mij maar Etnies of DC, of Flip als ik een leuk model tegenkom. Comfortabel, grip, makkelijk te combineren en geen zweetvoeten.quote:
Typisch een schoentje voor een ICT'er die hip wil doen door een blauwe schoen te dragen en hoopt dat iedereen ziet, dat hij trendy van Bommels draagt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:02 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.dolcis.nl/here(...)piure-blauw-03113477quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja deze vind ik wel mooi. Kost ook wel wat centjes denk ik zo?
quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat zeg ik: gefrustreerd tot op het bot. Relax.
Vrij normaal in Twente dit soort schoenen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:07 schreef Witchybitch het volgende:
[ afbeelding ]
ik ken er 1 die loopt alle dagen op deze.
enige voordeel = je hoort hem aankomen
Dat heb je snel gevonden.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:07 schreef Argo het volgende:
[..]
http://www.dolcis.nl/here(...)piure-blauw-03113477
http://www.dolcis.nl/here(...)uca-x-blauw-03113304
Goedkoopste variant die ik kon vinden.
Geen uitstraling, beetje duf.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:02 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Waar koop je die schoenenquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:06 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Duckfeet noem ik die.. Lekker koude zweterige voeten krijg je daarin. Gegarandeerd een ranzige lucht als die uitgaan. Nee doe mij maar Etnies of DC, of Flip als ik een leuk model tegenkom. Comfortabel, grip, makkelijk te combineren en geen zweetvoeten.
[ afbeelding ]
Natuurlijk heb je er ook wat meer kinderlijke modellen bijzitten, en de afgelopen 2 jaar zijn ze wat meer naar die oude pump modellen en bootschoentjes gegaan (foeilelijk) maar over het algemeen ben ik echt heel te spreken over DC en Etnies en zijn er altijd wel een paar die ik mooi vind. Vans vind ik dan weer wat minder.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:12 schreef kipknots het volgende:
[..]
Geen uitstraling, beetje duf.
Zou zelf deze nog wel willen hebben:
[ afbeelding ]
Breken die veters niet af als je die strikt?quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:12 schreef kipknots het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die zijn dan wel weer stijlvol.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:12 schreef kipknots het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij loopt zeker op sneakers of nog erger instappersquote:
Enige nadeel:quote:
aka onbetaalbaarquote:The Dandy Project x Allen Edmonds shoes are available via special order; you can get in touch with Allison Meyer for more information.
Downtown, Brittain, of online (veel online winkels verkopen DC en Etnies). DC en Etnies zijn qua maten heel consequent dus als je eenmaal je maar hebt voor DC's kan je ze online bestellen, hetzelfde voor etnies (muv de slim modellen, maar die zijn voor de wat dunnere voet). Online moet je wel door een heleboel lelijks om bij een stel leuke schoenen te kopen maar dan hebbie ook wat.quote:
Hipstersquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:51 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Putin for President _O_
Dat zijn vrouwenschoenenquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:29 schreef Toradora het volgende:
[ afbeelding ]
115 euro voor dit
Geen enkele man is zo gek.
Toch?
Dankjequote:Op woensdag 13 februari 2013 17:25 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Downtown, Brittain, of online (veel online winkels verkopen DC en Etnies). DC en Etnies zijn qua maten heel consequent dus als je eenmaal je maar hebt voor DC's kan je ze online bestellen, hetzelfde voor etnies (muv de slim modellen, maar die zijn voor de wat dunnere voet). Online moet je wel door een heleboel lelijks om bij een stel leuke schoenen te kopen maar dan hebbie ook wat.![]()
Ook zijn ze om een of andere reden altijd vaag geveterd op winkelfoto's:
http://www.rollin.nl/prod(...)lk_Battles_Strp.html
http://www.dcshoes-europe(...)tart=98&hitcount=101
Jah, mag ik een klacht toevoegen dat online winkels absoluut niet weten hoe ze schoenen moeten veteren?
Godverquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:33 schreef Toradora het volgende:
[..]
http://www.merk-schoenen.(...)schoenen-p-4070.html
Wat zouden ze dan kosten zo rond de 500 euro? Goed, als je er 4 jaar mee doet is dat ook niet veel geld natuurlijk.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:24 schreef kipknots het volgende:
[..]
Enige nadeel:
[..]
aka onbetaalbaar
nope,quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:41 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Je woont in een woonwagenkamp neem ik aan?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |