maar wel uggsquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb die verschrikkelijke dingen niet
liefdequote:Op woensdag 13 februari 2013 16:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ooit heb ik van een tante uggs gekregen voor mijn verjaardag.
Ik doe ze alleen aan naar Heppieomdat hij ze haat.
Dankjewel lobi allezquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:16 schreef promisionxexposed het volgende:
Fok-it ik ben je grootste fan
Haten is verlaten.quote:
Ga met hem mee schoenen kopen dan.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:16 schreef Hypocriet het volgende:
Maar hij heeft bergschoenen. Dat is erger.
ben nog steeds een fan hoorquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dankjewel lobi allez
[..]
Haten is verlaten.
Omg..quote:
Ja maar ik heb echt een hekel aan schoenen kopenquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ga met hem mee schoenen kopen dan.
Bergschoenen zitten vaak wel erg lekker
Het zijn opgepimpte paardrijlaarzenquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee dan?
Ga dan winkelen als ik: gewoon aan een verkoper vragen om je kleren uit te zoeken. Gaat zoveel sneller hequote:Op woensdag 13 februari 2013 16:18 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja maar ik heb echt een hekel aan schoenen kopensowieso winkelen
ik winkel als een man
![]()
I know, maar zo lelijk
Laat maar, ik ga het niet begrijpenquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Het zijn opgepimpte paardrijlaarzen
Ze zijn gewoon fucking lelijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Laat maar, ik ga het niet begrijpen
quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ga dan winkelen als ik: gewoon aan een verkoper vragen om je kleren uit te zoeken. Gaat zoveel sneller he
Maar zo lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |