Ik heb je ge-dm'dquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:23 schreef bodpa09 het volgende:
Maat 68 longsleeves, Mangostine heeft eerste keus
Van boven naar beneden:
Hema, maat 62, maar met 68 gedragen, ¤2
Ducky Beau van Lex geweest, heerlijk elastisch stofje, ¤2
Merkloos, ik denk Zeeman, ¤1
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van boven naar beneden:
Esprit, nauwelijks gedragen, want te klein gekregen, ¤3
Friends, V&D, wat dikker stofje ¤2
Baby Mexx, ¤2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, dat is shout... Dasty is te koop bij de wibra, wordt ook wel gebruikt om motoren te poetsenquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:38 schreef ferrari_rood het volgende:
Het ging hier laatst over vlekken uit kleding krijgen. En toen werd dasty geadviseerd. Is het die vlekverwijderaar in spuitflacon?
Jumpsuits en broekjes graag!quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:44 schreef bodpa09 het volgende:
Ik heb nog veel meer in 68. Vestjes, truitjes, rompers, broekjes, jumpsuits. Is daar interesse voor?
Ik heb shout heel lang gebruikt (vanaf dat de lidl hun vlekkenspul uit het assortiment haalde), maar sinds kort gebruik ik Dasty en vind dat wel net ff wat beter dan Shout.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:48 schreef SupremeEvil het volgende:
[..]
Nee, dat is shout... Dasty is te koop bij de wibra, wordt ook wel gebruikt om motoren te poetsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door bodpa09 op 13-02-2013 19:49:24 ]
ik heb nu dasty vlekverwijderaar gekochtquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:48 schreef SupremeEvil het volgende:
[..]
Nee, dat is shout... Dasty is te koop bij de wibra, wordt ook wel gebruikt om motoren te poetsen
Jouw mup heeft zelf dan zeker nog 80 aan of niet bodpa?quote:
je hebt pm!quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:22 schreef Cyntiaa het volgende:
Voor o.a.: Kyara
Rompers vallend als 80/86
2 met mouw, 1 zonder
¤ 1,50 p.st.
2 joggingbroekjes maat 80
1 spijkerbroekje hema maat 80
¤ 3,- p.st.
http://www.mijnalbum.nl/Album=CXXDYRM7
Maat 86
http://www.mijnalbum.nl/Album=EYTLZQSH
Boden 12-18 maanden
¤ 7,50
http://www.mijnalbum.nl/Album=JJRD7E4H
Rest komt morgen, bij interesse of vragen graag een PM
Heb ik!quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:01 schreef Cwen het volgende:
Ik weet niet of ik hier goed zit en of het mag, maar als iemand een Angelsounds overheeft en die voor een lief prijsje weg wil doen, dan ben ik zeer geïnteresseerd.
Nah is goed, haar man is er veel eerder dan de mijne!quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:52 schreef bodpa09 het volgende:
Oooohw, ik had niet in de gaten dat je hem wilde hebben, dacht alleen dat je hem leuk vond. Zo'n beetje als KleinZusje![]()
![]()
Sorry! Ik ga even met TM in conclaaf.
Yep, het is in 1x opgekocht.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:54 schreef L-E het volgende:
bodpa, bedoel je nu dat álles uit die ene post van jou al weg is? Nu al?
Kan dat nog geveto'd worden?quote:
Nee lijkt me prima! Was ff misquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:23 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ik heb nu dasty vlekverwijderaar gekocht
maar ik moet dus een andere hebben?
Name It pakjes zijn net twee minuutjes geleden vergeven.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:06 schreef danic het volgende:
[..]
Cathmar, mag ik het hema pakketje en één van de 2 name it pakjes?
Ben je dat koddige setje van linksboven nou nog steeds niet kwijt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |