SSssstttquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zeist is bij de Bilt toch?
[ afbeelding ]
Klinkt toch ietwat minder aantrekkelijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Als we een goede lente hebben wel, als we een slechte lente hebben ook. In dat laatste geval zou ik een dikke, waterdichte jas aantrekken en een parapluutje boven je bier houden
ISS was net voor of na 19:00quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:34 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Het was een passage van het ISS.
Gebeurt heel regelmatig, waaronder vandaag!
Klopt, ik hoop op het eerstequote:Op woensdag 13 februari 2013 23:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Klinkt toch ietwat minder aantrekkelijk
quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
je krijgt vanaf 13.00 uur morgenmiddag ongeveer 5 cm sneeuw op je dak
ik hoop juist op die 8% die 30cm gaat geven voor noord-twentequote:Op woensdag 13 februari 2013 23:57 schreef GekkePoes het volgende:
Ik heb het idee dat 90% van die wolk boven zee gaat oplossen, zoals meestal.
Ik duim met je meequote:
Ga je nog naar bed of moet ik je er virtueel in komen meppen??quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik hoop juist op die 8% die 30cm gaat geven voor noord-twente
Zet de ski's maar in de wasquote:Op woensdag 13 februari 2013 23:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik hoop juist op die 8% die 30cm gaat geven voor noord-twente
Klopjachtquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Ga je nog naar bed of moet ik je er virtueel in komen meppen??
opbokken snilbil!quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Ga je nog naar bed of moet ik je er virtueel in komen meppen??
Zoiets, maar dan met een knuppelquote:
Kom maar met al je haat, gooi die scheldpartijen eruitquote:
2 tot 16 april. Kom aan op m'n zusje haar verjaardag. Ze vraagt al een jaar wanneer ik terugkom dus het is wel eens tijd..quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof!
Hoe lang kom je over naar NL?
splitsing van dit topic in andere topics, bedoel ik. Nu is de slowchat alomvattend, voor de buitenstaander.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
DASOO is alleen de naam van de SC,... zon beetje elk forum heeft een SC... WKN heeft er eentje die ook nog ontopic is![]()
nog meer splitsing is denk ik de doodsteek voor het subforum...dan wordt het juist meer een one-topic-forum. Neemt niet weg dat sommige topics ook in NWS staan of Wetenschap of elders. Maar meeste mensen hebben toch een voorliefde voor Weer en/of Wetenschap.
en ach.. klein maar fijn... ook weinig last van gebagger
Dan wordt het inderdaad de hoogste tijdquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:04 schreef Dven het volgende:
[..]
2 tot 16 april. Kom aan op m'n zusje haar verjaardag. Ze vraagt al een jaar wanneer ik terugkom dus het is wel eens tijd..
De buitenstaander is er toch slechts wanneer het belachelijk heet, koud, nat of winderig is :pquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:05 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
splitsing van dit topic in andere topics, bedoel ik. Nu is de slowchat alomvattend, voor de buitenstaander.
En was DASOO niet de oude naam van WKN?
Oh nee, dat was ELE of DEL ofzo, iig De Elementen.
En bij onweer, dan stroomt het hier ook volquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:07 schreef Dven het volgende:
[..]
De buitenstaander is er toch slechts wanneer het belachelijk heet, koud, nat of winderig is :p
Shit, die was ik inderdaad vergetenquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:08 schreef minthy het volgende:
[..]
En bij onweer, dan stroomt het hier ook vol
Het was droog in Utrecht.quote:Op donderdag 14 februari 2013 02:27 schreef LuciferRising het volgende:
Ja ach. Het was droog in rotterdam vandaag. Hierzo mijn nutteloze toevoeging aan dit topic.
Dat heeft echt geen zin inderdaad. Als je iets post word het toch niet gelezen, 10 minuten later zit je 3 pagina's verder met ''OH ENORME KLAP HIER!''quote:Op donderdag 14 februari 2013 02:23 schreef Lemans24 het volgende:
Bij extreem weer ben ik hier juist níet! Dat hyperactieve gedoe op zulke momenten, bleeeeeh.![]()
Als dat nou fijn in dezelfde lijn doortrekt dan blijft de sneeuw mij bespaard. Ik heb zo langzamerhand wel genoeg van die k*t winter.quote:Op donderdag 14 februari 2013 07:16 schreef LuciferRising het volgende:
Jaaaa daaag... Kijk eventjes dat sneeuwfront die van de noordzee nederland binnenkomt.
Dan ga je toch lekker in de WKN slowchat zittenquote:Op donderdag 14 februari 2013 02:23 schreef Lemans24 het volgende:
Bij extreem weer ben ik hier juist níet! Dat hyperactieve gedoe op zulke momenten, bleeeeeh.![]()
Rightquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |