die is laagquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:12 schreef Taexon het volgende:
Ja hallo ik ga toch ook niet bieden op jullie vriendinnen
nee sorryquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
accepteer je ook airmiles?
bij promquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb een euro, waar kan ik terecht?
Moet je in dat gleufje stoppenquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb een euro, waar kan ik terecht?
quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hey als Stuart en jij in één topic zitten is het Stuart Little xdxd
Maar hallo
Ja maar tax is een stoere boii en ik wil hem niet achter me aanquote:
vanzelfsprekendquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Moet je in dat gleufje stoppen
prom zei het zelfquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar tax is een stoere boii en ik wil hem niet achter me aan
[..]
vanzelfsprekend
quote:
Doet me denken aan iemand met precies de zelfde naamquote:
vraag dan wat meer!!!!quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja anders word ik nooit rijk
1,50 geboden!quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als ik dat doe krijg ik hooguit 1 euro
quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doet me denken aan iemand met precies de zelfde naam
Ik was ook pas 11 uur wakkerquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik geef je geen ongelijk
Awh, beterschapjes!quote:
Not much, what about you?quote:
maatschappijleer?quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Awh, beterschapjes!
9,2 voor ml
quote:
Nee want woensdag ben ik altijd vrijquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Want je hebt niets beters te doen?
Ik doe die shitquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Awh, beterschapjes!
9,2 voor ml
En dan kunnen fokken, noem ik niet ziekquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
39 graden koorts n heel veel hoofdpijn, dat noem ik ziek
Ik kom net van mijn werk en daar is net de pauze van de middelbare daar dichtbij geweest, dus uitgeput, kutkinderen.quote:
Ja maar dat heeft pp gehaaldquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
maatschappijleer?
Welk vak dan ook: feli
Hoezo uitgeput?quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kom net van mijn werk en daar is net de pauze van de middelbare daar dichtbij geweest, dus uitgeput, kutkinderen.
Ik kan altijd FOK!kenquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:30 schreef nodig het volgende:
[..]
En dan kunnen fokken, noem ik niet ziek
Ubuntu: leuk idee, maar je kan er te weinig meequote:Op woensdag 13 februari 2013 13:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
Zo harde schijf vervangen en nu ubuntu erop booten en dan klaar voor vandaag
oh verkeerd gelezen...quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja maar dat heeft pp gehaald
toch bedanktquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ubuntu: leuk idee, maar je kan er te weinig mee
[..]
oh verkeerd gelezen...
Wat doe jij dan als je ziek bent?quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:31 schreef nodig het volgende:
[..]
Nou ik niet als ik helemaal beroerd ben
Op een of andere manier waren verschillende soorten energy op, dus moest ik dat snel van achter halen en dan moest ik weer kassa bij draaien enzoquote:
Awhquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Op een of andere manier waren verschillende soorten energy op, dus moest ik dat snel van achter halen en dan moest ik weer kassa bij draaien enzo
Boeiend het is toch voor een laptop die ik moet afleveren aan mijn stiefbroertjequote:Op woensdag 13 februari 2013 13:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ubuntu: leuk idee, maar je kan er te weinig mee
[..]
oh verkeerd gelezen...
quote:
Zou ik het ook voor doen hoorquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja na 10 april krijg ik al 6,46 per uur in plaats van 5,55
Ik ben nooit ziekquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat doe jij dan als je ziek bent?
Ik betaal je 10 voor een uurtje ok?quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik bied ¤7quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nicequote:Op woensdag 13 februari 2013 13:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat is naar ja.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:34 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ben nooit ziek![]()
Laatste keer had ik de mexicano (mexicaanse griep) te pakken. Dat was geen pretje kan ik je vertellen elke beweging was je fucking duizelig. Dingen als opstaan en jezelf verplaatsen waren geen pretje
paars en roodquote:
neequote:
voor 8 uur per dag hebben we een dealquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:34 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik betaal je 10 voor een uurtje ok?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
okequote:Op woensdag 13 februari 2013 13:37 schreef nodig het volgende:
[..]
Welles, wat kan jij me nu vertellen over mijn gevoelens
Deal!quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
voor 8 uur per dag hebben we een deal
quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
ik hou van duivenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
ik hou van duivenroflmaoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
voor 8 uur per dag hebben we een deal
Waarmee?quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
Nodig stop eens ik ben aan het eten :S
ja ga ik van de week maar eens halenquote:
Mevrouw supersof wil graag druiven daarom hebben we de druiven in de aanbieding. Plus geeft meer ...... druiven.quote:
Plusquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:40 schreef nodig het volgende:
[..]
Mevrouw supersof wil graag druiven daarom hebben we de druiven in de aanbieding. Plus geeft meer ...... druiven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ik schatte jou hoger inquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
80 euro per dag voor 5 dagen is toch 400 euro per week
neequote:Op woensdag 13 februari 2013 13:40 schreef nodig het volgende:
[..]
Mevrouw supersof wil graag druiven daarom hebben we de druiven in de aanbieding. Plus geeft meer ...... druiven.
Zo gaat de radio reclame van de plus.
sorry dat ik het niet kan waarmakenquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik schatte jou hoger in
Afgezien van die prostitutie ben je een schatje hoorquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sorry dat ik het niet kan waarmaken
huilie huiliequote:
Ik til mijn bureau omhoog met mijn boner, niet normaalquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik sop hier van mij stoel af stawppp
Ja dankjewelquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Afgezien van die prostitutie ben je een schatje hoor
quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik til mijn bureau omhoog met mijn boner, niet normaal
De mijne ging dwars door mn TV heenquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik til mijn bureau omhoog met mijn boner, niet normaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:47 schreef supersof het volgende:
Wat ga jij spotten met je concurrentieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:47 schreef supersof het volgende:
MILFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
AH voor de eckte bazenquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:48 schreef nodig het volgende:
[..]
Wat ga jij spotten met je concurrentie
quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
AH voor de eckte bazen
AH heeft lekkere kassameisjes.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
AH voor de eckte bazen
Gaat vanzelf. Wij hebben blauw bloed.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:48 schreef nodig het volgende:
[..]
Wat ga jij spotten met je concurrentie
quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
AH voor de eckte bazen
quote:
Voor ieder 50% kans dat ze hommo zijnquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]ik zat gisteren met 3 jongens
Dankjequote:Op woensdag 13 februari 2013 13:51 schreef hamerhaaitje het volgende:
AH heeft lekkere vulploegmedewerkers ;$ :$ :$ :$ ;$ rt als je het eens bent
Autisten op het hoogste niveau bedoel je.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:51 schreef hamerhaaitje het volgende:
Wat ben je?quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:52 schreef nodig het volgende:
[..]
Autisten op het hoogste niveau bedoel je.
rtquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:51 schreef hamerhaaitje het volgende:
sommige wel jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:51 schreef hamerhaaitje het volgende:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:52 schreef nodig het volgende:
[..]
Autisten op het hoogste niveau bedoel je.
halloooquote:
Hier een hetero die achter de kassa heeft gezetenquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Voor ieder 50% kans dat ze hommo zijn
uitzondering op de regelquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier een hetero die achter de kassa heeft gezeten
Klopt wel beetje ja.:') Mijn broertje en een vriend van hem hebben ook kassa AH gewerkt en die zijn allebei homoquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
uitzondering op de regel
Jullie huis is nu afgebakend als zijn territorium schat ikquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:56 schreef supersof het volgende:
ik moest eigenlijk om 12.00 de hond uitlaten
hontenquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:56 schreef supersof het volgende:
ik moest eigenlijk om 12.00 de hond uitlaten
Kan makkelijk.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Het leek mij altijd leuk om achter de kassa te werken, lekker simpel enzo, maar ik begrijp dat ik dat beter niet kan doen dus
Ja ik ga maar eens kijken. Dag warm bedjequote:Op woensdag 13 februari 2013 13:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jullie huis is nu afgebakend als zijn territorium schat ik
Kutleven zegquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik ga maar eens kijken. Dag warm bedje
quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan makkelijk.
Jij lijkt ook wel beetje hommo dus
ja huilen straks. tranen met tuitenquote:
Jij ligt om 2 uur nog in je bed?quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik ga maar eens kijken. Dag warm bedje
Ik lig nu nog in bed jaquote:
Lui luiquote:
Die kutkat in je ava is weer aan het draaien gegaan..quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:57 schreef supersof het volgende:
[..]
ja huilen straks. tranen met tuiten
Get a roomquote:
ja nogalquote:
houd je mond over mijn UI. Ik verander dat soms.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:58 schreef nodig het volgende:
[..]
Die kutkat in je ava is weer aan het draaien gegaan..
Of doet die dat altijd maar doet mijn pc het niet altijd?
Niet?quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:59 schreef hamerhaaitje het volgende:
Het is nog altijd niet fok-itSC
mijn ouders zijn weg en broertjes zijn boven. Sowieso caren zij nietquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:58 schreef hamerhaaitje het volgende:
Altijd gezeik als ik tot 2 uur in bed lig maar sof doet dat ook
prom is op haar laatste dag stagequote:Op woensdag 13 februari 2013 14:00 schreef Fok-it het volgende:
Waar is Promi trouwens? haar TT aan het waarmaken zeker, viespeukje
Ze zegt hoi.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:00 schreef Fok-it het volgende:
Van een stilstaande naar een draaiende katquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:00 schreef supersof het volgende:
[..]
houd je mond over mijn UI. Ik verander dat soms.
quote:
Als ik nou de lapo krijg hequote:Op woensdag 13 februari 2013 13:59 schreef hamerhaaitje het volgende:
Het is nog altijd niet fok-itSC
ja kijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:01 schreef nodig het volgende:
[..]
Van een stilstaande naar een draaiende kat?
Dan doe ik een Trquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Als ik nou de lapo krijg he
naar een ronddraaiende pizza?quote:
ja hequote:
jouw UIquote:
Ik was aan het rijden jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:00 schreef Fok-it het volgende:
Thrift Shop UIquote:
Ja nu kan je echt achter de kassa jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
naar mijn kassamedewerker UI
Gewoon handsfree rijden zodat je met je tenen kan FOK!-ken toch.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik was aan het rijden jaik ben niet zo iemand die op de telefoon kijkt tijdens het rijden zodat je bijna 2x voor een stoplicht staat
Haten op mijn UI, ben zo heteroseksueel dat ik dit als UI in kan stellen zonder dat het ook maar een beetje homoseksueel wordtquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja nu kan je echt achter de kassa ja
dat is koud op de brommerquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon handsfree rijden zodat je met je tenen kan FOK!-ken toch.
Het word zo gay dat ik er pijn in mijn reet van krijg.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Haten op mijn UI, ben zo heteroseksueel dat ik dit als UI in kan stellen zonder dat het ook maar een beetje homoseksueel wordt
Thrift Shopquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Thrift Shop UI
In je pauze de kantine inlopen en dat thrift shop net opstaat op MTV
Zeg maar wat, ik maak vanavond.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:05 schreef nodig het volgende:
Wie maakt voor mij een mooie UI? DIe kutijsbeer is ook wel weer genoeg zo.
Een beetje het standaard gevoel dat jij normaal na seks hebt?quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het word zo gay dat ik er pijn in mijn reet van krijg.
Niet te vergelijkenquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Een beetje het standaard gevoel dat jij normaal na seks hebt?
Ik wil ook een nieuwe Ui maar weet niet wat en mijn autismequote:Op woensdag 13 februari 2013 14:05 schreef nodig het volgende:
Wie maakt voor mij een mooie UI? DIe kutijsbeer is ook wel weer genoeg zo.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:06 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Zeg maar wat, ik maak vanavond.
Onder andere.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
De zweepjes missen inderdaad
Neem een uiquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik wil ook een nieuwe Ui maar weet niet wat en mijn autisme
Dat kan ik hier niet vertellen. Er zijn mensen die dit als schokkend kunnen ervaren.quote:
Ik al ruim een jaar niet meerquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik beleef geen plezier meer aan ONZ![]()
Jij weet ookquote:
Klopt wel een beetje ja.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
KLB is het nieuwe ONZ denk ik
Haha kut veeemboersquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:08 schreef Rockiejj het volgende:
Haha de buschauffeur reed bijna 3 kut VMBO'ers aan!
Niet uitkijken want pinguhh jwz naar de bestii`ssquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:10 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
met 5 man naast elkaar fietsen #YOLO
Naar alle matties en mattiesinnen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet uitkijken want pinguhh jwz naar de bestii`ss
mattiesinnenquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:12 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Naar alle matties en mattiesinnen.
jeweetquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet uitkijken want pinguhh jwz naar de bestii`ss
We zullen je niet anders gaan zienquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kan ik hier niet vertellen. Er zijn mensen die dit als schokkend kunnen ervaren.
Hij heeft echt zwaar adhdquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Te druk en geforceerd
Youpje
Ja niet de enigequote:Op woensdag 13 februari 2013 14:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Moest toch een beetje binnenmonds kotsen van mijn UI
grappig toch, beetje cynisme, beetje spottendquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij heeft echt zwaar adhd![]()
nee youp is kutzo verzuurd
butplugg danquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
een ui is zo niet mijn stijl, kom eens met wat beters
Ja ik weet nietquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
grappig toch, beetje cynisme, beetje spottend
Maar die is meteen zo grofquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik weet nietLiever Hans Teeuwen dan
Teeuwen is tegenwoordig 3 keer kanker roepen en hopen dat er iemand lacht.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar die is meteen zo grof
Ja mag toch +: Daar is hij cabaretier voorquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar die is meteen zo grof
Tot op een zekere hoogte, daarna ga ik het storend vindenquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja mag toch +: Daar is hij cabaretier voor
Waarom?quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Tot op een zekere hoogte, daarna ga ik het storend vinden
quote:
msacrasquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:21 schreef msacras het volgende:
promi jij komt ook wel altijd met de meest leipe TT's op
Ik had hem wel gezien haha, mooi manquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
msacras
Je amish versie nog een keer, had je neit gezien dacht ik gisteren
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:23 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik had hem wel gezien haha, mooi man
ja weenie man, ze zeggen dat verandering goed isquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat is er mis met deze?
I know, het is een gavequote:Op woensdag 13 februari 2013 14:21 schreef msacras het volgende:
promi jij komt ook wel altijd met de meest leipe TT's op
Ah ja, wat dat betreft pas je wel goed bij Tax met z'n KLB topicsquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
I know, het is een gave
Muziek luisteren zal voor mij nooit meer het zelfde betekenenquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:25 schreef msacras het volgende:
[..]
Ah ja, wat dat betreft pas je wel goed bij Tax met z'n KLB topics
hahaha ja daaromquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:25 schreef msacras het volgende:
[..]
Ah ja, wat dat betreft pas je wel goed bij Tax met z'n KLB topics
quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Muziek luisteren zal voor mij nooit meer het zelfde betekenen
Gelukkig heb ik hem pas voor het eerst gelezen na de editquote:
Kuiken piep op de achtergrond is pas storend, dan kan je nooit meer normaal naar dat lied luisterenquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Muziek luisteren zal voor mij nooit meer het zelfde betekenen
wat.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Kuiken piep op de achtergrond is pas storend, dan kan je nooit meer normaal naar dat lied luisteren
Nee stop it. Kuiken piep is zoo januari 2013.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Kuiken piep op de achtergrond is pas storend, dan kan je nooit meer normaal naar dat lied luisteren
Ik heb me kapot gelachenquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier is Hans Teeuwen echt geniaal.
Die domme wijven
Het is echt treurigquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb me kapot gelachen
Dat kuiken piep pas storend is omdat je dan nooit meer normaal naar dat lied kan luisterenquote:
Ja dat begreep ik, maar waarom zou je die dan opzetten/ in een playlist zetten?quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat kuiken piep pas storend is omdat je dan nooit meer normaal naar dat lied kan luisteren
Ik kende ze helemaal nietquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is echt treurigdie meiden van Halal
Als je het interessant vind: was toen een hele show overquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik kende ze helemaal niet
ga ik zeker kijkenquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je het interessant vind: was toen een hele show over
Shuffle en omdat hij soms grappig is om te luisteren.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik, maar waarom zou je die dan opzetten/ in een playlist zetten?
quote:
Vrouwelijke dunne rick rossquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
msacras
Je amish versie nog een keer, had je neit gezien dacht ik gisteren
[ afbeelding ]
Dat noemen ze ook modequote:Op woensdag 13 februari 2013 14:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Van die moslima's die helemaal 'stylish' over straat gaan en dan toch een hoofddoekje op hebben
ik zag laatst een moslima met Gucci hoofddoekquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Van die moslima's die helemaal 'stylish' over straat gaan en dan toch een hoofddoekje op hebben
en blankquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Vrouwelijke dunne rick ross
Die mensen snappen kennelijk niet dat de reden dat ze dat ding op hebben juist is zodat ze er zo saai mogelijk uitzienquote:
lol wat _O*quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zag laatst een moslima met Gucci hoofddoekwilde er ook bijna eentje zo hip was het
quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ze worden steeds hipper die moslima's hoor onderschat ze niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |