Is goed, ken wel wat mensen die ik in die boten wil stouwenquote:
Je moederquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:05 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Is goed, ken wel wat mensen die ik die boten wil stouwen
Dus mensen met suïcidale gedachten zijn per definitie niet nuttig voor de maatschappij? Want volgens mij is het juist zo dat de mensen die het meeste invloed hebben vaak erkennen dat ze in hun jeugd suïcidale gedachten hebben gehad.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:03 schreef _NZT_ het volgende:
Het is tijd dat we in Nederland eens een grote schoonmaak gaan houden. Mensen met suïcidale gedachten, kasplantjes, ouderen die alleen nog maar eten/schijten... mensen die geen enkele toegevoegde waarde hebben in deze maatschappij. Deze mensen moeten we in boten (boten die we normaal naar Afrika sturen voor demontage) opstapelen (waren we vroeger ook goed in), de noord-zee opslepen en vervolgens af laten zinken.
Hebben we het financiëel en maatschappelijk een stuk beter in Nederland.
Sinds wanneer heeft FOK! überhaupt toegevoegde waarde?quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Hoe heeft TS toegevoegde waarde? Niet voor FOK! iig.
sinds eergisterquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:10 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft FOK! überhaupt toegevoegde waarde?
quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:07 schreef _NZT_ het volgende:
Kutnerdjes die dus zelf aan de beurt zouden zijn
Ok bedoel mensen die het ook echt van plan zijn ..quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus mensen met suïcidale gedachten zijn per definitie niet nuttig voor de maatschappij? Want volgens mij is het juist zo dat de mensen die het meeste invloed hebben vaak erkennen dat ze in hun jeugd suïcidale gedachten hebben gehad.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:12 schreef Rezania het volgende:
Voor de rest is dit gewoon een nazitopic.
ooh dan is het helemaal goedquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:13 schreef _NZT_ het volgende:
[..]domme mongool. Ik beoordeel op economische waarde, niet etnische...
Je bent zelf een mongool, met je debiele topic.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:13 schreef _NZT_ het volgende:
[..]domme mongool. Ik beoordeel op economische waarde, niet etnische...
Kutkneus, dit is ONZ. Rot lekker op naar R&P en ga daar zitten janken, godverdomme...quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je bent zelf een mongool, met je debiele topic.
Maar hoe heb jij nou toegevoegde waarde?quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:18 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Kutkneus, dit is ONZ. Rot lekker op naar R&P en ga daar zitten janken, godverdomme...
Neuken, bier drinken, kut roepen en WO opleiding volgen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:28 schreef smitjew het volgende:
Maar ts, wat doe jij naast wajong trekken?
Dus geen toegevoegde waarde?quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:29 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Neuken, bier drinken, kut roepen en WO opleiding volgen.
Daarnaast heb ik een baan om deze benodigdheden te financierenquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus geen toegevoegde waarde?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |