Op zich niet zo erg. Anders was Colombia misschien nog uitgenodigd, die zie ik liever volledig voor de Giro gaan en dan eventueel nog de Vuelta.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:13 schreef TheArt het volgende:
Parijs-Nice en de Dauphine worden met 23 teams gereden i.p.v. 22, meldt Prudhomme. De Tour start gewoon met 22 teams (dus de 19 teams + 3 wildcards i.p.v. 4 en voor 99% zeker gaan die naar Europcar, Cofidis en Sojasun).
quote:1. Jonathan Hivert (Sojasun)
2. Tyler Farrar (Garmin)
3. Francesco Lasca (Caja Rural)
4. Grega Bole (Vacansoleil)
5. Bauke Mollema (Blanco)
Neuh, denk dat een eventuele 4e wildcard naar IAM was gegaan.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:03 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Op zich niet zo erg. Anders was Colombia misschien nog uitgenodigd, die zie ik liever volledig voor de Giro gaan en dan eventueel nog de Vuelta.
Maar de verklaring van de UCI ook weer: Daarop meldde de UCI dat er in 2013 niet achttien, maar negentien teams automatisch meedoen op het hoogste niveau in het wielrennen. Die formaties zijn verplicht deel te nemen aan de WorldTour-wedstrijden.
"Anders staan daar sancties tegenover", aldus een woordvoerder van de UCI. "Het is niet aan de UCI om oplossingen te bedenken. De regels zijn de regels."
Dus niet "excuses, we hebben onterecht banen op het spel gezet en race organisatoren logistieke en sportieve problemen gegeven", maar gewoon weer vol op de aanval. Wat een flutorganisatie is het ook.
Nog iets aangepast zelfs:quote:
quote:1. Jonathan Hivert (Sojasun) 4:48:37
2. Tyler Farrar (Garmin) m.t.
3. Francesco Lasca (Caja Rural) m.t.
4. Grega Bole (Vacansoleil) m.t.
5. Jakob Fuglsang (Astana) m.t.
6. Bauke Mollema (Blanco) m.t.
7. J. Joaquín Rojas (Movistar Team) m.t.
8. Jurgen Van den Broeck (Lotto.Belisol) m.t.
9. Sander Armee (Topsport Vlaanderen-Mercator) m.t.
10. Yves Lampaert (Topsport Vlaanderen-Mercator) m.t.
is leuk gedaan!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:24 schreef marcodej het volgende:
2R, nieuw gratis maandelijkse online magazine voor (nu nog) IPad, is online:
http://gerard.cc/2013/02/19/new-free-cycling-magazine-launches/
Projectje van Gerard Vroomen. Ziet er interessant uit.
Heb alleen geen Ipad.
Ze zullen wel met een blok van start gaan van Mollema, TJS, Nordhaug en Martens en dan kijken wie het verst komt.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:53 schreef Evertjan het volgende:
is Mollema de kopman bij de Rabo voor AGR, LBL en WP??
Hier ook geen ipad. Waarom niet gewoon platform onafhankelijk?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:24 schreef marcodej het volgende:
Heb alleen geen Ipad.
Zeker interessant. Aardige filmpjes, foto's en interviews. Nu lees ik niet veel bladen over dit onderwerp, dus heb niet veel vergelijkingsmateriaal, maar het lijkt mij vrij aardig. Goede vormgeving en leuke inhoud, al heb ik een aantal filmpjes al eens voorbij zien komen. Maar zit leuk in elkaar en ga zeker vaker lezen. Leuk initiatief en kan zeker tot iets moois groeien.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:24 schreef marcodej het volgende:
Heb alleen geen Ipad.
Finish na een afdaling en een stuk vlak. Zal wel weer Hivert worden.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:06 schreef FredWielergek het volgende:
Twee nederlanders voorop in ruta del sol: Clement en Dumoulin.
Bergachtige etappe, ik verwacht wat van Gesink en vooral van Mollema.
Denk het niet, het wordt vast te zwaar voor hem.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Finish na een afdaling en een stuk vlak. Zal wel weer Hivert worden.
quote:Valverde y Quintana (Movistar), Gesink y Mollema (Blanco), Van den Broeck (Lotto), Izagirre (Euskaltel), Armee (Topsport), Navarro (Cofidis) y Spilak (Katusha)
Rebellin gaat winnen uiteraard.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:45 schreef marcodej het volgende:
Jaja, Rebellin komt ook terug. Sprint met 13.
12, Armee staat er 2x tussenquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:45 schreef marcodej het volgende:
Jaja, Rebellin komt ook terug. Sprint met 13.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |