PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Sinds die nieuwe spelers uit zijn heb ik zoveel packs geopend, bijna net zoveel als toen 150 BIN nog werkte..quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen tijd wel wat minder geopend dan normaal maar de laatste speler boven de 3k kan ik me gewoon niet herinneren. dat is dus sowieso al meer dan een maand geleden
Sinds kort gaat die tijdklok niet meer af maar ik ga het ook niet vertellenquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:45 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
En je hebt een avondklok. Woon je in het klooster toevallig?
Dat wilde ik net zeggen, ik heb er gisteren nog 1 voor 950 opgepikt in 4-1-2-1-2quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:47 schreef vandermar het volgende:
In b4 DS die een Coke voor 150 coins heeft opgepikt
nee, meer wat je gewend bent en normaal vindt.quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Niets zo mooi als een volle zaal met mensen die MDMA ophebben zoveel liefde in de zaal
Dat was een grap, de rest doe ik wel echt nietquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
nee, meer wat je gewend bent en normaal vindt.
Ds2, waarom fap je niet?
ben ik een cartoon?quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:50 schreef DannyDeko het volgende:
Al die arme 14/15 jarigen hier zijn meteen getekend voor het leven.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat was een grap, de rest doe ik wel echt niet
Hoezo dat ??quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:50 schreef DannyDeko het volgende:
Al die arme 14/15 jarigen hier zijn meteen getekend voor het leven.
Nee, een tekening die opzichzelf staat.quote:
xdquote:
Kent kent sowieso niemand van de Nuggetsquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:44 schreef Zhano het volgende: Mensen die gear dragen van teams die ze niet kennen/supporten
![]()
Kip schijnt wel een bekende te zijnquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Kent kent sowieso niemand van de Nuggets
quote:
Awakenings toevallig? Er zijn geloof ik 3 edities, maar die van zaterdag (30 maart) is wel heel dikquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:44 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
29/30 maart? Vriend van me probeert me al weken over te halen. Maar is niet echt mijn muziek
Klopt, ik vond het gewoon een mooie pet.quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Kent kent sowieso niemand van de Nuggets
www.thaiserommel.nlquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat is die site ook alweer voor nep voetbalshirts? Die ene die echt goeie kwaliteit levert voor weinig geld?
Serieus ?quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat is die site ook alweer voor nep voetbalshirts? Die ene die echt goeie kwaliteit levert voor weinig geld?
Praatjes hier over drugs en hoeren alsof het de normaalste zaak van de wereld is. :pquote:
mag niet op FOK!.quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
Haha ik vind het altijd wel genieten hoe leeftijd genoten moeten kotsen of nep dronken gaan doen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:55 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Praatjes hier over drugs en hoeren alsof het de normaalste zaak van de wereld is. :p
Ik vind het tbh ook geen gezicht om op feesten van die "jonkies" helemaal van de kaart te zien.
zag die ninja-edit, maar er is zelfs een topic voor geloof ikquote:
Wat?quote:
Die kan ik me niet herinnerenquote:
Had t in dit geval niet over alcoholquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:56 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Haha ik vind het altijd wel genieten hoe leeftijd genoten moeten kotsen of nep dronken gaan doen.
Koop een nieuwe, die dingen zijn echt bout.quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:59 schreef Djeetje het volgende:
Hoe duur kost het ongeveer om je Acer laptop te laten maken als hij te warm word en uitvalt ?
Dan heb ik jouw post verkeerd begrepen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:59 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Had t in dit geval niet over alcohol
1300 euroquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:59 schreef Djeetje het volgende:
Hoe duur kost het ongeveer om je Acer laptop te laten maken als hij te warm word en uitvalt ?
Ooit moet de eerste keer zijnquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:55 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Praatjes hier over drugs en hoeren alsof het de normaalste zaak van de wereld is. :p
Ik vind het tbh ook geen gezicht om op feesten van die "jonkies" helemaal van de kaart te zien.
Ja precies wat een klote ding na 3 weken was het beeld al kapot en nu doet het wifi het niet goed meer, valt aldoor uit en de webcam is echt om te huilen aangezien ik veel skype.quote:Op woensdag 13 februari 2013 01:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Koop een nieuwe, die dingen zijn echt bout.
Ik doe trouwens al 5 jaar met mijn packard bell van 400 euro
Dat is een kut ding, koop dan de pro. Als er iets kapot is dan kan je niets meer met de air omdat alles is vastgelijmd of uit een stuk is gemaakt of weet ik het.quote:
0 euroquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:59 schreef Djeetje het volgende:
gewoon een nieuwe kopen YOLOquote:Op woensdag 13 februari 2013 01:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is een kut ding, koop dan de pro. Als er iets kapot is dan kan je niets meer met de air omdat alles is vastgelijmd of uit een stuk is gemaakt of weet ik het.
Macbook is wel goed maar wees je ervan bewust dat je de rest van je leven de hele dag in starbucks je leven zit te verdoen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 01:02 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja precies wat een klote ding na 3 weken was het beeld al kapot en nu doet het wifi het niet goed meer, valt aldoor uit en de webcam is echt om te huilen aangezien ik veel skype.
Iemand suggesties voor een andere laptop ?
Is een Macbook goed ?
Hoezo dat ?quote:Op woensdag 13 februari 2013 01:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Macbook is wel goed maar wees je ervan bewust dat je de rest van je leven de hele dag in starbucks je leven zit te verdoen.
Waar dan? Want bij het voetbalshirts reeks topic staat dat nepshirts daar niet besproken worden, maar kan hetgeen waar dat wel zou moeten niet vindenquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
er is toch een hele reeks van
Anders zou ik t niet zeggen hequote:Op woensdag 13 februari 2013 01:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hoezo dat ?
En werkt dat van stofzuigen ?
Hij word toch overhit vanwege een slecht ventilatie ?quote:Op woensdag 13 februari 2013 01:04 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Anders zou ik t niet zeggen heben geen trol heur
Mensen die hier op klikkenquote:
qeet niet of het tegenwoordig echt niet meer mag, anders zou een beetje creatief googelen je ook op de goede pagina brengenquote:Op woensdag 13 februari 2013 01:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waar dan? Want bij het voetbalshirts reeks topic staat dat nepshirts daar niet besproken worden, maar kan hetgeen waar dat wel zou moeten niet vinden
De goede pagina's zijn alleen met thuisshirtquote:Op woensdag 13 februari 2013 01:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
qeet niet of het tegenwoordig echt niet meer mag, anders zou een beetje creatief googelen je ook op de goede pagina brengen
Negers met Mike flipflops langs de boulevard met een handoekje, gekopieerde dvd's en voetbalshirts die na een kwartier jeukenquote:Op woensdag 13 februari 2013 01:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De goede pagina's zijn alleen met thuisshirtIk wil het uitshirt misschien
Naja maybe ga ik deze zomer naar Portugal en ga ik gewoon daar maar eens langs
Ik bedoelde dus de supportersshop van FC Portoquote:Op woensdag 13 februari 2013 01:09 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Negers met Mike flipflops langs de boulevard met een handoekje, gekopieerde dvd's en voetbalshirts die na een kwartier jeuken![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2013 01:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus de supportersshop van FC Porto
Prachtig om te lezen hoe je eigenlijk gewoon totaal geen zin hebt in lichamelijke bewegingquote:Op woensdag 13 februari 2013 01:08 schreef Djeetje het volgende:
Ik ga mijn dekens opzoeken morgen 10 uur er uit om vervolgens met de auto naar school te gaan.
Lekker in de middag te kraken waardoor mijn vrije middag verneukt is en daarna te trainen![]()
Hopelijk kan ik onder de training uit komen.
Ja, maar dat komt dus door alle stof die vast zit. Maak serieus geen grapje.quote:Op woensdag 13 februari 2013 01:05 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hij word toch overhit vanwege een slecht ventilatie ?
Vooral als je m vaak op schoot/bed hebt enzo idd, maar anders ook wel idd.quote:Op woensdag 13 februari 2013 01:13 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt dus door alle stof die vast zit. Maak serieus geen grapje.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 01:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Prachtig om te lezen hoe je eigenlijk gewoon totaal geen zin hebt in lichamelijke beweging
Ik sta over 9 uur weer in de sportschool te shinen!quote:Op woensdag 13 februari 2013 01:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Prachtig om te lezen hoe je eigenlijk gewoon totaal geen zin hebt in lichamelijke beweging
Ik heb de afgelopen 2 maanden flink verzaakt qua sportenquote:Op woensdag 13 februari 2013 01:15 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik sta over 9 uur weer in de sportschool te shinen!
Ik moet morgen trainen, maar ik ga niet,wil geen minuut missen van Real - Unitedquote:Op woensdag 13 februari 2013 01:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 2 maanden flink verzaakt qua sporten
Door voetbal op tv ga ik ook niet meer voetbaltrainen terwijl ik toch graag mag voetballenquote:Op woensdag 13 februari 2013 01:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik moet morgen trainen, maar ik ga niet,wil geen minuut missen van Real - United
Ik vind elke sport doen wel leuk, maar de TV en PS3 leiden me toch echt wel af daarinquote:Op woensdag 13 februari 2013 01:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Door voetbal op tv ga ik ook niet meer voetbaltrainen terwijl ik toch graag mag voetballen
Bia centraal en Cesar op goal.quote:
Neen, maar ik heb mensen nog nooit zo kansloos zien falen bij Lingoquote:
Grapje?quote:Op woensdag 13 februari 2013 01:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Neen, maar ik heb mensen nog nooit zo kansloos zien falen bij Lingo
Idd waren leuke potjes.quote:Op woensdag 13 februari 2013 01:34 schreef pascal08 het volgende:
We speelden wel ziek goed met clubs man. Jammer dat die epic comebacks niet op tape staan.
Garper is het natuurlijkquote:
Ben jij ookquote:Op woensdag 13 februari 2013 01:40 schreef strakkeman het volgende:
Las net het topic door.
Drinken is niet echt mijn ding maar af en toe wat goeie hash kan zeker geen kwaad vooral in de zomer. Dan zet ik mijn zonnebril op en ben je ook meteen beschermd tegen rode ogen.
?quote:
Nee ik ben nog nooit naar de hoeren geweest niet mijn ding. Vind het veel leuker om dames te raken die ik niet hoef te betalen.quote:
Okequote:Op woensdag 13 februari 2013 01:44 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Nee ik ben nog nooit naar de hoeren geweest niet mijn ding. Vind het veel leuker om dames te raken die ik niet hoef te betalen.
Maarja ik snap wel dat hij wel is gegaan. Wij waren ook met een groepje een keer bij de hoeren. Daar werd zo een vriend praktisch naar binnen geduwd. Hij kwam naar buiten en zei dat het voelde alsof hij lucht aan het neuken was die kut was zo uitgerekt als klei. Dit zorgde ook wat meer voor afkeer van mijn kant.quote:Op woensdag 13 februari 2013 01:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
OkeGoed dat je hem meteen snapte haha
Ik heb hooikoorts, krijg je ook rode ogenquote:Op woensdag 13 februari 2013 01:40 schreef strakkeman het volgende:
Las net het topic door.
Drinken is niet echt mijn ding maar af en toe wat goeie hash kan zeker geen kwaad vooral in de zomer. Dan zet ik mijn zonnebril op en ben je ook meteen beschermd tegen rode ogen.
Dan heeft hij waarschijnlijk een MILF gedaanquote:Op woensdag 13 februari 2013 01:47 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Maarja ik snap wel dat hij wel is gegaan. Wij waren ook met een groepje een keer bij de hoeren. Daar werd zo een vriend praktisch naar binnen geduwd. Hij kwam naar buiten en zei dat het voelde alsof hij lucht aan het neuken was die kut was zo uitgerekt als klei. Dit zorgde ook wat meer voor afkeer van mijn kant.
Als de mannen jou neuken voelen ze geen lucht, jij bent zon strakkemanquote:Op woensdag 13 februari 2013 01:47 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Maarja ik snap wel dat hij wel is gegaan. Wij waren ook met een groepje een keer bij de hoeren. Daar werd zo een vriend praktisch naar binnen geduwd. Hij kwam naar buiten en zei dat het voelde alsof hij lucht aan het neuken was die kut was zo uitgerekt als klei. Dit zorgde ook wat meer voor afkeer van mijn kant.
Ja ik heb ook hooikoorts maar de uitstraling van je gezicht laat gewoon zien dat je stoned bent terwijl je bij hooikoorts dat niet hebt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 01:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb hooikoorts, krijg je ook rode ogen
Hij tegen strakkeman: Zo, ik neukte lucht. Zij was geen strakke, manquote:Op woensdag 13 februari 2013 01:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als de mannen jou neuken voelen ze geen lucht, jij bent zon strakkeman
ehehehehehehhe je valt in herhaling.quote:Op woensdag 13 februari 2013 01:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als de mannen jou neuken voelen ze geen lucht, jij bent zon strakkeman
quote:Op woensdag 13 februari 2013 01:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij tegen strakkeman: Zo, ik neukte lucht. Zij was geen strakke, man![]()
Als je het nog niet hebt bekeken Californication de definitie van een bazenserie.quote:Op woensdag 13 februari 2013 01:51 schreef BDIL het volgende:
Iemand een idee voor een goede film of serie ? Heb de meeste recente films gezien en de oudere goede films ( A films; hogere rating imdb ) ook en volg zowat elke serie die hier ook bekeken wordt
Man on a ledge vond ik wel een leuke filmquote:Op woensdag 13 februari 2013 01:51 schreef BDIL het volgende:
Iemand een idee voor een goede film of serie ? Heb de meeste recente films gezien en de oudere goede films ( A films; hogere rating imdb ) ook en volg zowat elke serie die hier ook bekeken wordt
quote:Op woensdag 13 februari 2013 01:53 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Als je het nog niet hebt bekeken Californication de definitie van een bazenserie.
Volg ik en heb ik al een tijd geleden gezienquote:Op woensdag 13 februari 2013 01:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Man on a ledge vond ik wel een leuke film
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |