Commercieel gedoe allemaal, ik ga lekker naar de nieuwe Die Hard film, zal wel rustig in de bioscoop zijnquote:Op woensdag 13 februari 2013 00:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Valentijn nadert. Leuk voor de een; minder leuk voor de ander. Persoonlijk ben ik onverschillig.
Echter is het voor sommigen onder ons extra confronterend vanwege bijv. een onvrijwillig celibatair leven. Of gewoon omdat het net uit is met je vriend(in) en het extra pijnlijk is om al die stelletjes verliefd te zien. Misschien is het zelfs een reden om je voor een dag op te sluiten in je huis.
Als Fok! nou even redenen opnoemt waarom Valentijnsdag zuigt, is het vast een stuk beter te verkroppen.
TS begint: omdat zoiets onspontaans totaal niet romantisch is.
Precies. Elke keer weer die hoop dat er een briefje bij de post zit. (Gebeurt nooit natuurlijk, maar dat terzijde)quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:07 schreef Anyanka het volgende:
Het enige leuke aan valentijnsdag vind ik het geheime-aanbidder-aspect, en dat kan juist beter als je single bent. Iets leuks met mijn vriend doe ik verder genoeg, geen speciale dag voor nodig.
Je viert een "feestdag" of je viert het niet. Ik vier het niet.quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Valentijn nadert. Leuk voor de een; minder leuk voor de ander. Persoonlijk ben ik onverschillig.
Echter is het voor sommigen onder ons extra confronterend vanwege bijv. een onvrijwillig celibatair leven. Of gewoon omdat het net uit is met je vriend(in) en het extra pijnlijk is om al die stelletjes verliefd te zien. Misschien is het zelfs een reden om je voor een dag op te sluiten in je huis.
Als Fok! nou even redenen opnoemt waarom Valentijnsdag zuigt, is het vast een stuk beter te verkroppen.
TS begint: omdat zoiets onspontaans totaal niet romantisch is.
Vind het gewoon een commerciële kutdag, meestal zijn het vrouwen die eraan willen doen.quote:
Dat is allemaal prima, het ging mij even om de manier hoe je het bracht. Klonk meer als 'heb mijn vriend opgelegd dat wij er niet aan doen'.quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:39 schreef vera166 het volgende:
[..]
Vind het gewoon een commerciële kutdag, meestal zijn het vrouwen die eraan willen doen.
sorry man
Ik lees:quote:Op woensdag 13 februari 2013 07:12 schreef vera166 het volgende:
Kutdag, heb mijn vriend verteld dat we er niet aan doen
quote:Op woensdag 13 februari 2013 07:12 schreef vera166 het volgende:
Ik heb mijn vriend er aan herinnerd dat het er aan zit te komen, als hij nu nog niets doet is hij een klootzak.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 00:24 schreef -Strawberry- het volgende:
extra confronterend vanwege bijv. een onvrijwillig celibatair leven.
Ik ben ook niet zo van de bevelen, maar deze zou ik toch achter mekaar accepteren hoor.quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat is allemaal prima, het ging mij even om de manier hoe je het bracht. Klonk meer als 'heb mijn vriend opgelegd dat wij er niet aan doen'.
Njaaa zo staat het er ook eigenlijk wel maar zo is het niet gegaan :pquote:Op woensdag 13 februari 2013 09:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat is allemaal prima, het ging mij even om de manier hoe je het bracht. Klonk meer als 'heb mijn vriend opgelegd dat wij er niet aan doen'.
Okequote:
Ik proef toch een licht zuur smaakje hoorquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:21 schreef Karina het volgende:
Het doet mij helemaal niets. Toen ik nog niet single was deed ik er ook al niks aan. Ik heb nog nooit van mijn leven een Valentijnskaart of kado gehad en ik vind het prima.
Nee hoor dat proef je verkeerdquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:37 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik proef toch een licht zuur smaakje hoor
Dat klopt ook, maar zulke dingen vind ik persoonlijk altijd makkelijker gezegd dan gedaan. En ik spreek niet voor mezelf als ik het heb over nare gevoelens tijdens Valentijnsdag, gelukkig.quote:Op woensdag 13 februari 2013 07:22 schreef Canillas het volgende:
[..]
Prima gelegenheid om te leren gevoelens er te laten zijn zoals ze zijn en er geen ego-verhaaltje in de zin van "ik voel me zo dus is het zo" in je hoofd omheen te verzinnen.
Je kan alles je wil alles aangrijpen om jezelf de put in te praten, zo ook valentijn, is maar net hoe je in het leven staat.
Dan is het goed. Ik ben het overigens wel met je eens hoor. En ik vier ook eigenlijk nooit mijn verjaardag, hou niet van al die aandacht. Maar die "en ik vind het prima" op het eind van je vorige quote was een beetje dubbel te interpreteren. Zo van hoe je het nu uitlegt, maar het kan ook met betraande ogen gezegd worden natuurlijk.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor dat proef je verkeerdHet is mij te geforceerd allemaal. Maar ik ben ook zo een type wat haar verjaardag nooit viert.
Dat prima was alleen om te benadrukken dat ik er geen probleem me heb. Maar ik begrijp wat je bedoelt. Ik houd ook niet van aandacht, als kind ging ik al huilen als er "lang zal ze leven" werd gezongenquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:42 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dan is het goed. Ik ben het overigens wel met je eens hoor. En ik vier ook eigenlijk nooit mijn verjaardag, hou niet van al die aandacht. Maar die "en ik vind het prima" op het eind van je vorige quote was een beetje dubbel te interpreteren. Zo van hoe je het nu uitlegt, maar het kan ook met betraande ogen gezegd worden natuurlijk.
Nu verwacht ik ook iets.quote:Op woensdag 13 februari 2013 10:48 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen stiekem wel wat verwacht. Ook al zeggen ze van niet.
Was het maar makkelijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat klopt ook, maar zulke dingen vind ik persoonlijk altijd makkelijker gezegd dan gedaan. En ik spreek niet voor mezelf als ik het heb over nare gevoelens tijdens Valentijnsdag, gelukkig.
De hoop dat je iets krijgt dan zoals een kaartje bedoel ik, dus niet opgezetquote:Op woensdag 13 februari 2013 10:52 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Nu verwacht ik ook iets.![]()
Stuur jij mij een kaartje?![]()
Ik zie een potentieel topic voor FHF
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |