SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1-8-16 maart ofzo
WIE JOINT ONS, BESTE GEZELLIGE MENSEN OOIT
Meet Arnhem
Tamashii
Rokje
Vinniiee
HuppelmutsIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Binnenkortquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie wordt er getroost en wanneer word ik getroost?![]()
![]()
Ok meesteresquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Je doet wat ik zeg of ik ga op je hoofd zittenDe laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Onzin. Rokje heeft mij betoverd op de weg.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij bent de bestuurder, dan is alles jouw fout. Tenminste, dat zeiden ze tegen mij ook altijdI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
@Vin: nee hij heeft die tatt gezet!! Als ajacied een feyenoordtatt zetten en die niet verneuken, zou ik wel doen namelijk
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Oh. Hihihihihihi oepsquote:
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Janis Joplin liefhebbers hier?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ah zie, dus het ligt niet aan mij, die keren op rotondes.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Onzin. Rokje heeft mij betoverd op de weg.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Ja, daarom zat ik ook een fout te zoekenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:49 schreef Huppelmuts het volgende:
@Vin: nee hij heeft die tatt gezet!! Als ajacied een feyenoordtatt zetten en die niet verneuken, zou ik wel doen namelijk. Kan je niet maken als je een goede naam hebt.
![]()
NEE DAT WAREN JE OGEN JA?!!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah zie, dus het ligt niet aan mij, die keren op rotondes.
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Mario is best wel bekend!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, daarom zat ik ook een fout te zoeken. Kan je niet maken als je een goede naam hebt.
Hij heeft kat von D ook een aantal keer ontmoet en gesproken enz
[b]AirwiN schreef [/b]
Ok. Zaterdag kun je op eigen gelegenheid naar huis. Bij dezen.quote:
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Inkt? Mijn stageschool zit 100 m bij mijn tattoeerder vandaan. Ik loop langs mijn tattoeerder naar de bus.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Mijn buren zijn weer bezig.
Ze maakt nu wel andere geluidjes.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Over moeilijk gesprokenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:51 schreef DevilsWhore het volgende:
Inkt? Mijn stageschool zit 100 m bij mijn tattoeerder vandaan. Ik loop langs mijn tattoeerder naar de bus.
[b]AirwiN schreef [/b]
Daarom kun je het ook niet makenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mario is best wel bekend!
Hij heeft kat von D ook een aantal keer ontmoet en gesproken enz.
Oh tofKat von D
![]()
![]()
Zij is te goed met pin-ups!!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarom kun je het ook niet maken.
Oh tofKat von D
[b]AirwiN schreef [/b]
Geen probleem hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ok. Zaterdag kun je op eigen gelegenheid naar huis. Bij dezen.
Ik weet wat ik moet doen.. Won't be pretty
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
yupquote:Maar ik weet nog niet precies hoe ik mijn volgende wil.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Logisch. De jeugd ook van tegenwoordig.quote:Hier moet ik een beetje om huilen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet. Volgend jaar in de vandale net als Famfare, Matrijsbord en Rondtonde.
Oja en misserlijkI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ik welquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
yupMaar ik weet nog niet precies hoe ik mijn volgende wil.
![]()
Zie vorige topic![]()
En mn tattooartist liked net mn FB status dus die weet dat ik nieuwe inkt wil!!
Misschien maandag even langs om te praten, ik wil maar een kleintje dus daar heeft hij heus wel plek voor
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik moet om jou ook huilen, maar daarom mag jij nog wel bestaan.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Logisch. De jeugd ook van tegenwoordig.
[..]
Hier moet ik een beetje om huilen.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |