PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gifje?quote:
ja op die 1e is het wat minder.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik vind haar borstgrootte op de 2 foto's btw erg verschillend
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:35 schreef vandermar het volgende:
Je kan hoog of laag zingen
[..]
gifje?
Gezichtsbedrog.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik vind haar borstgrootte op de 2 foto's btw erg verschillend
Wat is weghonen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
En toen ik haar een tijd geleden in de OP had gezegd werden die nog weggehoond die foto'sDoor Thad Castle onder andere
Roepen dat ie kut is en weg moetquote:
Nooiit hahaha ik Ellen Hoog weghonen daagquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Roepen dat ie kut is en weg moet
Zin in ja, altijd leuk. Vooral de dunkcontest, 3 point challenge en die shit met dat parcours waar ze van alles moeten doenquote:
Dan zal ik me wel vergissen sorrie echt sorrie grgrquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nooiit hahaha ik Ellen Hoog weghonen daag
Ik heb haar 2 maanden lang in de vrienden whatsapp verplicht
Maakt niet uit kus xoxoquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan zal ik me wel vergissen sorrie echt sorrie grgr
beetje laat maar ja yolo. Even kijken of ik met een paar vrienden ergens kan gaan kijkenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zin in ja, altijd leuk. Vooral de dunkcontest, 3 point challenge en die shit met dat parcours waar ze van alles moeten doen
een halve gek haha alsof hij iemand vermoord voetbal is een contact sport.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:38 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Wat is daar zo heilig aan gwn een halve gek
Dat dunken is altijd genietenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zin in ja, altijd leuk. Vooral de dunkcontest, 3 point challenge en die shit met dat parcours waar ze van alles moeten doen
Er is echt nog wel een verschil tussen dit en iemand een rotschop geven hoor.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:50 schreef Djeetje het volgende:
[..]
een halve gek haha alsof hij iemand vermoord voetbal is een contact sport.
Wat wil je dan dat iedereen, maar alles accepteer en bijna de bal, maar aan de tegenstander geeft ?
Ik ben presentquote:
Ja, er is een UP Sanoglu en Pino zit nu in het spel.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:54 schreef strakkeman het volgende:
Zijn de upgrades van silvers en bronzes al bekend?
Ja ene Riera heeft een UPquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:54 schreef strakkeman het volgende:
Zijn de upgrades van silvers en bronzes al bekend?
Eerste kon hij niks aan doen, de tweede was wel wat ongelukkig ja.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die keeper van Valencia zag er wel ongelukkig uit bij beide goals
Maar hij raakte hem toch niet goed of wel ?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Er is echt nog wel een verschil tussen dit en iemand een rotschop geven hoor.
Wat?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:03 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Het is allemaal de schuld van Derksen.
ik gebruik altijd mijn eigen muziek.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:06 schreef Hoogstaande het volgende:
FIFA muziek, FIFA muziek everywhere
Is al het hele CL seizoen hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:06 schreef Hoogstaande het volgende:
FIFA muziek, FIFA muziek everywhere
Ken je nagoanquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is al het hele CL seizoen hoor
Nou ok, dan is het CL muziek ipv Fifa muziekquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is al het hele CL seizoen hoor
Okequote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:10 schreef Fuszy het volgende:
EA SPORTS
Error 500:
Sorry, this server is unavailable at the moment. Please try and reload the page in 30 seconds.
Désolé, nous rencontrons actuellement des problèmes techniques.
Wir haben momentan technische Probleme und bitten um Entschuldigung.
We are currently experiencing higher than normal load. We are working to resolve this quickly.
Nous travaillons à les résoudre aussi rapidement que possible.
Wir versuchen diese so schnell wie möglich zu lösen.
You can still enjoy EA SPORTS news, blogs, video, game tips and more at the following franchise destinations:
Vous pouvez tout de même profiter des nouvelles du monde de EA SPORTS Football, blogs, vidéos, conseils de jeu et plus encore aux destinations suivantes:
Sie können jedoch weiterhin die EA SPORTS [EA SPORTS FOOTBALL WORLD] Nachrichten, Blogseiten, Videos, Spielanleitungen und vieles mehr unter der folgenden Lizenzadresse abrufen:
FIFA Soccer
NBA LIVE
EA SPORTS MMA
EA SPORTS Active
Grand Slam Tennis
FIGHT NIGHT
NCAA Basketball
NHL
Haha ja.quote:
Op school zovaak als iedereen ineens met z'n eigen manier van hand schudden komtquote:
↓ ↓ ↓ ↓ ↓quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Op school zovaak als iedereen ineens met z'n eigen manier van hand schudden komt
quote:
kloptquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:15 schreef UltimateTeam het volgende:
Guest mode kun je toch weer met zijn 2e met je team online spelen, of heb ik het mis?
quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:16 schreef Kamikazie het volgende:
wow zieke update van 25mb, ben ik de enige of?
neequote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:17 schreef ThadCastle het volgende:
Iwan Thorb Pascal Tank Huch TimmyTurnert en alle andere. nu komen we beginnen.
nu hoor ik je ook nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit is je kans om mij niet te horen. Ik heb geen stem dus praat amper.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oke dan toch lekker niet jongen. Kutjong.
Zo'n team en dan Welliton in de spitsquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:26 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Team van iemand op EA
En hij is zeker heilig overtuigd van de handicapquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zo'n team en dan Welliton in de spits
Haha, maakt zich klaarquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:29 schreef Ozz-03 het volgende:
Steaua maakt zich klaar voor de wedstrijd tegen Ajax.
[ afbeelding ]
Welliton!?!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:26 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Team van iemand op EA
Echt een selectie voor mij.quote:
Ik zou zo bloednerveus worden als ik die joekels moest beschilderen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:22 schreef Kamikazie het volgende:
http://glamora.ma/2013/02/kate_upton_draagt_alleen_maar.html
Moet ik over een tijdje weer eens doen, gezellig wallenavondjequote:
Ik heb er ook maar 2quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
En toen had ik nog maar 2 goldteamsMaar het derde speelde gewoon echt minder fijn dan de andere 2, dus daar speelde ik toch al niet vaak meer mee
Ik heb nog nooit zo'n kutteam gezien voor zoveel geld.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:26 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Team van iemand op EA
ja zou ik ook doen als ik jou wasquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Moet ik over een tijdje weer eens doen, gezellig wallenavondjeToch een tijd geleden weer dat ik daar geweest ben.
Binnenkort met school naar Hannover voor een IT beurs daar. (CBIT) Heb al gekeken of ze daar in Hannover ook leuke hoeren hebben.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Moet ik over een tijdje weer eens doen, gezellig wallenavondjeToch een tijd geleden weer dat ik daar geweest ben.
Ik heb hierna wel 1.7 miljoen om een nieuw team mee te gaan bouwenquote:
Dan ga ik het maar weer verkopen..quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n kutteam gezien voor zoveel geld.
1.2 miljoen maarquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb hierna wel 1.7 miljoen om een nieuw team mee te gaan bouwenMaar miss ga ik eerst nog even door tot 2 miljoen
Maar 110k duurder dan hij normaliter zou zijn.quote:
Maar je hebt 1.5 miljoen trade profit? Heb je zoveel getrade dan dat 3 ton plus je match earnings tax is?quote:
Geen ideequote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar je hebt 1.5 miljoen trade profit? Heb je zoveel getrade dan dat 3 ton plus je match earnings tax is?
Trade profit = trade profit (excl. tax) + match earnings? Nee toch?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar je hebt 1.5 miljoen trade profit? Heb je zoveel getrade dan dat 3 ton plus je match earnings tax is?
Nee maar je coins is je trade profit excl tax plus match earnings en toernooi bonussen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Trade profit = trade profit (excl. tax) + match earnings? Nee toch?
Ik heb 1,26 mio aan coins en 1,53 mio TPquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee maar je coins is je trade profit excl tax plus match earnings en toernooi bonussen.
heeft weinig nut dit aangezien er maar een stuk of 4 spelers voorin staanquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geen idee
[ afbeelding ]
50% van zijn goals uit corners
Maar dat is Trade profit inclusief taxquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb 1,26 mio aan coins en 1,53 mio TP
Dan zou ik om m'n tradeaccount gewoon m'n coins kunnen delen door 0.95 om m'n trade profit te weten te komen toch? Scheelt toch wel behoorlijk met wat ik heb uitgerekend.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee maar je coins is je trade profit excl tax plus match earnings en toernooi bonussen.
Vind het vooral leuk om biertjes te drinken en gewoon een beetje kijken en lachen. Wist trouwens niet dat het in Duitsland op grote schaal gebeurde? Alleen Hamburg ken ik qua naam, de Reeperbahnquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:33 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Binnenkort met school naar Hannover voor een IT beurs daar. (CBIT) Heb al gekeken of ze daar in Hannover ook leuke hoeren hebben.
Oh, dat zou best kunnenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar dat is Trade profit inclusief tax
Dat kan, maar klopt het cijfer van Trade profit dan gewoon niet? Een andere verklaring heb ik niet aangezien discard en packs kopen ook bij trade profit zitten.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan zou ik om m'n tradeaccount gewoon m'n coins kunnen delen door 0.95 om m'n trade profit te weten te komen toch? Scheelt toch wel behoorlijk met wat ik heb uitgerekend.
Duitsland is echt geniaal wat dat betreft. Amsterdam is echt niks vergeleken bij Duisburg enzo. In Duitsland kun je eerst een praatje maken met de dame en vaak gaan ze je al schuren of beklimmen jequote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vind het vooral leuk om biertjes te drinken en gewoon een beetje kijken en lachen. Wist trouwens niet dat het in Duitsland op grote schaal gebeurde? Alleen Hamburg ken ik qua naam, de Reeperbahn
Leuk om even uit te zoeken binnenkort.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat kan, maar klopt het cijfer van Trade profit dan gewoon niet? Een andere verklaring heb ik niet aangezien discard en packs kopen ook bij trade profit zitten.
Discarden. #YOLOquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:41 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Zal ik hem nu al verkopen voor ~80k of nog ff bewaren?
Staan ze daar niet achter een raam dan? Zijn dat dan clubs o.i.d.?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:41 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Duitsland is echt geniaal wat dat betreft. Amsterdam is echt niks vergeleken bij Duisburg enzo. In Duitsland kun je eerst een praatje maken met de dame en vaak gaan ze je al schuren of beklimmen jeAmsterdam is vooral kijken naar wat hoertjes achter een raam.
Nee gewoon appartementjes met allemaal losse kamers. Ze staan dan met z'n allen op de gang en dan loop je daar gewoon langs. Vaak word je door een hoer aangesproken en dan word je op de gang al helemaal lekker gemaakt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Staan ze daar niet achter een raam dan? Zijn dat dan clubs o.i.d.?
Waarom zou je een hoer willen zoenenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik was met een paar vrienden van de uni in Tsjechie vorig jaar en daar stonden de hoeren ook gewoon in de kroegen en clubs. Mocht je alles bij doen, overal voelen enzovoort, alleen niet zoenen. Als je dat wilde proberen kwam er een dude aan
#yoloquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:45 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Waarom zou je een hoer willen zoenen
Omdat je vantevoren dus nog niet wist dat het hoeren warenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:45 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Waarom zou je een hoer willen zoenen
Overal voelen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik was met een paar vrienden van de uni in Tsjechie vorig jaar en daar stonden de hoeren ook gewoon in de kroegen en clubs. Mocht je alles bij doen, overal voelen enzovoort, alleen niet zoenen. Als je dat wilde proberen kwam er een dude aan
Ja een vriend van me zat er een midden op de dansvloer te vingerenquote:
Zoiets had je op de wallen toen ook. ergens in een hoekje bij de steegjes. Kon je een vierkantje lopen, met een stuk of 6 kamersquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:45 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nee gewoon appartementjes met allemaal losse kamers. Ze staan dan met z'n allen op de gang en dan loop je daar gewoon langs. Vaak word je door een hoer aangesproken en dan word je op de gang al helemaal lekker gemaakt.
Je hebt al direct contact met ze dus kunt er ook een praatje mee maken en verder lopen.
Wtfquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja een vriend van me zat er een midden op de dansvloer te vingeren
Weet volgens mij wel waar dat is. Ben daar ook 2/3 keer binnen gewandeld, maar geen vrouw te zien daar, altijd bezet. Duisburg is echt ideaal voor mij, maximaal een uur rijden en je kunt er heerlijk eten bij een Turks restaurant.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zoiets had je op de wallen toen ook. ergens in een hoekje bij de steegjes. Kon je een vierkantje lopen, met een stuk of 6 kamersAlleen waren ze toen best vaak bezet. maar dat zal nu ook wel minder zijn, want het is crisis
En dat kost dan niet eens iets ofzo (je zou er ook niet voor willen betalen natuurlijkquote:
Dat is precies wat ik ook doe.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:48 schreef DuTank het volgende:
SMLENO af en toe zeg
Een speler voor 250 coins kopen, op de trade pile zetten voor 6 uur voor 2.2k en insta verkocht
Vooral dat Turkse restaurantquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:48 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Weet volgens mij wel waar dat is. Ben daar ook 2/3 keer binnen gewandeld, maar geen vrouw te zien daar, altijd bezet. Duisburg is echt ideaal voor mij, maximaal een uur rijden en je kunt er heerlijk eten bij een Turks restaurant.
Was het geen pestbende daar op de dansvloer? Ik bedoel, je maat zal niet de enige geweest zijn? Visioenen van allemaal gevingerde hoerenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En dat kost dan niet eens iets ofzo (je zou er ook niet voor willen betalen natuurlijk) maar als je dan wilde zoenen kwam er een dude aan van of je met haar mee wilde
Geen idee of je daar kunt stappen, wij doen vaak eerst uitgebreid eten en daarna even langs de hoeren.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vooral dat Turkse restaurantAls het leuk stappen is daar, wellicht een keer in de groep gooien. Is toch weer wat anders
Af en toe is een hoertje voor 25/30¤ best te doen hoor. Wij gaan er een keer in de paar maanden naar toe met een groepje vrienden.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maar jullie gaan serieus weleens naar de hoeren? Of alleen ff kijken?
Nou ze zaten alleen achter ons aan aangezien we in Februari in een studentenstad waren, waren er vrij weinig andere toeristen en dus zochten ze bij ons het geldquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Was het geen pestbende daar op de dansvloer? Ik bedoel, je maat zal niet de enige geweest zijn? Visioenen van allemaal gevingerde hoeren
Speel dan 3-5-2quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:54 schreef TBakkert het volgende:
ben je trouwens ook een flikker als je 5atb met LM en RM op LWB en RWB speelt?
Jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:54 schreef TBakkert het volgende:
ben je trouwens ook een flikker als je 5atb met LM en RM op LWB en RWB speelt?
Naja tis niet echt mijn ding i guessquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:52 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Af en toe is een hoertje voor 25/30¤ best te doen hoor. Wij gaan er een keer in de paar maanden naar toe met een groepje vrienden.
Haha, samequote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:48 schreef pascal08 het volgende:
De markt is dit jaar echt verkracht. Ibra kostte vorig week nog 500k, nu 550k. Ik durf bijna niks meer te (ver)kopen.
Had ooit een half Chinees vriendinnetje. Kreeg ik van haar ouders met oud en nieuw 50 gulden. 4 januari maakte ze t uit.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
maar mijn wingers hebben geen goede workrates daarvoorquote:
Je moet op hoeren.nl kijken (of hookers.nl) geen idee welke maar daar geven ze reviewsquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had ooit een half Chinees vriendinnetje. Kreeg ik van haar ouders met oud en nieuw 50 gulden. 4 januari maakte ze t uit.
Weekend daarna met de jongens naar de wallen gegaan en me laten pijpen voor die 50 gulden
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had ooit een half Chinees vriendinnetje. Kreeg ik van haar ouders met oud en nieuw 50 gulden. 4 januari maakte ze t uit.
Weekend daarna met de jongens naar de wallen gegaan en me laten pijpen voor die 50 gulden
Kijk ook wel eens rond op dat forum.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Naja tis niet echt mijn ding i guessMaar dat is niet te duur
Heb weleens dat hoerenlopersforum gezien, dat is wel echt om te janken (van het lachen
)
Is IF Cavani zoveel gezaktquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Haha, same
Ik had paar dagen terug IF Kompany 2x voor 340K omdat ik wat coins moest over zetten, Suarez ook voor 240K en Cavani 102K
Kompany 2x voor 400K weg en Suarez 290 en Cavani ook 115. Was binnen een dag
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je moet op hoeren.nl kijken (of hookers.nl) geen idee welke maar daar geven ze reviews
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |