PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gifje?quote:
ja op die 1e is het wat minder.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik vind haar borstgrootte op de 2 foto's btw erg verschillend
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:35 schreef vandermar het volgende:
Je kan hoog of laag zingen
[..]
gifje?
Gezichtsbedrog.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik vind haar borstgrootte op de 2 foto's btw erg verschillend
Wat is weghonen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
En toen ik haar een tijd geleden in de OP had gezegd werden die nog weggehoond die foto'sDoor Thad Castle onder andere
Roepen dat ie kut is en weg moetquote:
Nooiit hahaha ik Ellen Hoog weghonen daagquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Roepen dat ie kut is en weg moet
Zin in ja, altijd leuk. Vooral de dunkcontest, 3 point challenge en die shit met dat parcours waar ze van alles moeten doenquote:
Dan zal ik me wel vergissen sorrie echt sorrie grgrquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nooiit hahaha ik Ellen Hoog weghonen daag
Ik heb haar 2 maanden lang in de vrienden whatsapp verplicht
Maakt niet uit kus xoxoquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan zal ik me wel vergissen sorrie echt sorrie grgr
beetje laat maar ja yolo. Even kijken of ik met een paar vrienden ergens kan gaan kijkenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zin in ja, altijd leuk. Vooral de dunkcontest, 3 point challenge en die shit met dat parcours waar ze van alles moeten doen
een halve gek haha alsof hij iemand vermoord voetbal is een contact sport.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:38 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Wat is daar zo heilig aan gwn een halve gek
Dat dunken is altijd genietenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zin in ja, altijd leuk. Vooral de dunkcontest, 3 point challenge en die shit met dat parcours waar ze van alles moeten doen
Er is echt nog wel een verschil tussen dit en iemand een rotschop geven hoor.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:50 schreef Djeetje het volgende:
[..]
een halve gek haha alsof hij iemand vermoord voetbal is een contact sport.
Wat wil je dan dat iedereen, maar alles accepteer en bijna de bal, maar aan de tegenstander geeft ?
Ik ben presentquote:
Ja, er is een UP Sanoglu en Pino zit nu in het spel.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:54 schreef strakkeman het volgende:
Zijn de upgrades van silvers en bronzes al bekend?
Ja ene Riera heeft een UPquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:54 schreef strakkeman het volgende:
Zijn de upgrades van silvers en bronzes al bekend?
Eerste kon hij niks aan doen, de tweede was wel wat ongelukkig ja.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die keeper van Valencia zag er wel ongelukkig uit bij beide goals
Maar hij raakte hem toch niet goed of wel ?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Er is echt nog wel een verschil tussen dit en iemand een rotschop geven hoor.
Wat?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:03 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Het is allemaal de schuld van Derksen.
ik gebruik altijd mijn eigen muziek.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:06 schreef Hoogstaande het volgende:
FIFA muziek, FIFA muziek everywhere
Is al het hele CL seizoen hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:06 schreef Hoogstaande het volgende:
FIFA muziek, FIFA muziek everywhere
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |