Zal niet veel schelen maar dit fietst fijner dan door de stad, woon buiten de gracht welquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:21 schreef Valid het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij binnen 2 minuten naar het Harmoniegebouw liep. Dan moet de korenbeurs wel dichterbij zijn.
Geen één en een fles whisky opentrekken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:31 schreef Yreal het volgende:
Eens zien, bestuursrecht, europeesrecht of ondernemingsrecht. Waar zal ik eens wat aan gaan doen.
Verleidelijk. Ik ben trouwens een beetje aan het afstappen van chocolade bij de whisky. Oude kaas is ook erguuuh lekkerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:31 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Geen één en een fles whisky opentrekken.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:31 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Geen één en een fles whisky opentrekken.
Europees recht.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:31 schreef Yreal het volgende:
Eens zien, bestuursrecht, europeesrecht of ondernemingsrecht. Waar zal ik eens wat aan gaan doen.
Ik ben niet zo'n kaasmens. Dus ik prefereer chocoladequote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
Verleidelijk. Ik ben trouwens een beetje aan het afstappen van chocolade bij de whisky. Oude kaas is ook erguuuh lekker
quote:
Hmm nee, nogal moe.quote:
Mogelijk, mogelijk.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:34 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dan is het ook lekker..neem je een glas ga je daarna lekker slapen
Dat voelt zo alcoholistisch altijdquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:34 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dan is het ook lekker..neem je een glas ga je daarna lekker slapen
Soms gaan ze nog harder zelfsquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wow dit topic gaat hard![]()
Zit momenteel op telefoon, dat wordt
lastig teruglezen, nou ja eigenlijk vervelend.
meer dan 1/2 pagina's terug is overkill, Gebeurd nooit wat hieroquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wow dit topic gaat hard![]()
Zit momenteel op telefoon, dat wordt
lastig teruglezen, nou ja eigenlijk vervelend.
Want?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:38 schreef Yreal het volgende:
Wat is de maatschap eigenlijk een nutteloze ondernemingsvorm
Omdat de VOF voor een bedrijf is en de maatschap voor een beroep?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon de VOF gebruiken?
Klopt, klopt, snap ik allemaal. Maar ik zit toch in het kamp van de mensen die roepen dat beroep/bedrijf termen zijn die helemaal niet meer van deze tijd zijn en beter kunnen verdwijnenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:41 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Omdat de VOF voor een bedrijf is en de maatschap voor een beroep?En er verschillen in aansprakelijkheid zijn.
Dat zou dan het einde van de dag moeten zijn. Werd uiteindelijk 21.25quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:12 schreef Valid het volgende:
[..]
En dan? Wat was er nou vanmorgen verkeerd gegaan met je opdracht trouwens ('verkeerd gegokt')?
Inderdaadquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Wat een feest dat boek van Lokin. Zo boeiend geschreven ook
Ik vond dan ook voornamelijk de hc's van Brandsma leuk.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Wat een feest dat boek van Lokin. Zo boeiend geschreven ook
Niet eens. Juist een mooi onderscheid dat van oudsher in ons recht omtrent personenvennootschappen doorwerkt. En het werkt prima.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
Klopt, klopt, snap ik allemaal. Maar ik zit toch in het kamp van de mensen die roepen dat beroep/bedrijf termen zijn die helemaal niet meer van deze tijd zijn en beter kunnen verdwijnen
Ik ook. Ik hoef er ook niet per se goed in te zijn eigenlijk. Heb er niets mee.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:45 schreef Paxcon het volgende:
Ik zou graag goed willen zijn in bestuursrecht maar ik ben er slecht in
You detect sarcasm where there is none.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vond dan ook voornamelijk de hc's van Brandsma leuk.
Verder geleerd met joho-samenvatting en cali-modules.
Ik twijfelde of ik nog moest typen :" maar zo rechtshistorisch figuur als jij vindt dat natuurlijk prachtig"quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:45 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Niet eens. Juist een mooi onderscheid dat van oudsher in ons recht omtrent personenvennootschappen doorwerkt. En het werkt prima.
Ohquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
You detect sarcasm where there is none.
Nou het lijkt me dus wel leuk om me hiermee bezig te gaan houden 'later' maar ik vind het lastigquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:45 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik ook. Ik hoef er ook niet per se goed in te zijn eigenlijk. Heb er niets mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |