Niet mee eens....quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, alleen (of toch zeker vooral) werkervaring op je CV telt.
Onzin natuurlijk. Ze kijken naar leeftijd en ervaring. Ik kan nog zo enthousiast en gemotiveerd zijn, ze nemen mij echt niet meer aan bij de supermarkt hoor.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet mee eens....
werkervaring stelt geen drol voor.
Ik had 14 jaar werkervaring, en ik had teveelervaring......
Ik heb gemerkt dat motivatie toch het beste werkt![]()
Bij mij wel in ieder geval
Het ligt er maar net aan waar je op solliciteert en of een andere kandidaat die ze geschikt lijkt wel over relevante werkervaring beschikt.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet mee eens....
Ik was te oud en had teveel ervaring. ( financieel administratieve functies)quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:59 schreef Sacred het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk. Ze kijken naar leeftijd en ervaring. Ik kan nog zo enthousiast en gemotiveerd zijn, ze nemen mij echt niet meer aan bij de supermarkt hoor.
Ja ok, maar het is onzin dat je nergens aan de slag kan, als je er geen ervaring in hebt.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het ligt er maar net aan waar je op solliciteert en of een andere kandidaat die ze geschikt lijkt wel over relevante werkervaring beschikt.
dat zeg ik ook niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:42 schreef Swetsenegger het volgende:
Je bent ook een jaar werkloos geweest en hebt nu een keer mazzel gehad. Doe nou niet net alsof dat regel is
Tot 2 maanden geleden was je ook negatief, kom nou toch.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat zeg ik ook niet.
Maar het valt me gewoon op dat iedereen zo negatief is.
Ik heb geen diploma's voor een winkel/verkoopmedewerker/leiding geven en een aantal collega's van mij ook niet. En toch aangenomen
Als je gewoon enthousiast en gemotiveerd bent, denk ik wel dat je aangenomen kan worden in een winkelIk zou ook gewoon een winkel binnenstappen ipv een brief schrijven
Sorry hoor ik ben nooit negatief geweest over het feit dat je zonder diploma's voor een bepaalde functie niet aan de slag kanquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tot 2 maanden geleden was je ook negatief, kom nou toch.
Solliciteren op een beroep waarvoor je géén ervaring hebt, hou enthousiast je ook ben, is in de regel een nutteloze exercitie. Dat weet je net zo goed als de rest hier.
Wil dat zeggen dat er dan NOOIT iemand wordt aangenomen zonder ervaring? Nee natuurlijk niet uitzonderingen bevestigen de regel, maar solliciteren in een richting waar je ervaring heb maakt je slagings kans toch significant groter.
Nou niet iedereen is gemotiveerdquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Laten we tenslotte niet vergeten dat er momenteel VIJFHONDERD super gemotiveerde werklozen PER DAG bijkomen.
Dit slaat idd echt allemaal maar op jou.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:20 schreef charmed_angel het volgende:
Niet mee eens....
Precies, er zijn veel meer gemotiveerde werkzoekenden dan er banen zijn.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:05 schreef Silmarwen het volgende:
Nou zeg, nu klinkt het net alsof iedereen die werkloos is of geen andere baan kan vinden, niet gemotiveerd of enthousiast is...
Standaard mail die ik terugkrijg "wegens een overweldigend aantal reacties.... blablabla"quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Precies, er zijn veel meer gemotiveerde werkzoekenden dan er banen zijn.
Nee dat zeg ik niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:05 schreef Silmarwen het volgende:
Nou zeg, nu klinkt het net alsof iedereen die werkloos is of geen andere baan kan vinden, niet gemotiveerd of enthousiast is...
Dat is ook wel zo. Ik denk dat het ook ligt aan wat de baan precies inhoudt, hoe jouw houding is, ben je spontaan/sociaal/enthousiast, kan je met mensen omgaan én als we kijken naar verkoop/horeca: looks tellen ook mee. Denk ik.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet.
maar het is wel mogelijk een baan te vinden (winkel/horeca) als je er geen diploma voor hebt.
Al ik naar mijzelf kijk en mijn omgeving is dat gewoon waar
Die looks heeft C_A dan weer meequote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:29 schreef sufkop. het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo. Ik denk dat het ook ligt aan wat de baan precies inhoudt, hoe jouw houding is, ben je spontaan/sociaal/enthousiast, kan je met mensen omgaan én als we kijken naar verkoop/horeca: looks tellen ook mee. Denk ik.
Thxquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:29 schreef sufkop. het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo. Ik denk dat het ook ligt aan wat de baan precies inhoudt, hoe jouw houding is, ben je spontaan/sociaal/enthousiast, kan je met mensen omgaan én als we kijken naar verkoop/horeca: looks tellen ook mee. Denk ik.
dat heb ik dus juist nietquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:51 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik heb zowat al mijn functies te danken aan mijn werkervaring.
je leest echt niet goed hequote:Toch wel grappig om te zien dat iemand die (blijkbaar) een jaar werkloos is geweest en nu eindelijk eens geluk heeft gelijk naast dr schoenen gaat lopen en anderen gaat vertellen hoe je moet solliciteren. Bitch please.
Dus als iedereen hier die werk zoekt supergemotiveerd werk gaat zoeken in een winkel of in de horeca dan hebben ze binnenkort allemaal een baan?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
Nee dat zeg ik niet.
maar het is wel mogelijk een baan te vinden (winkel/horeca) als je er geen diploma voor hebt.
Al ik naar mijzelf kijk en mijn omgeving is dat gewoon waar
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:51 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik heb zowat al mijn functies te danken aan mijn werkervaring. Als ze op basis van leeftijd zouden selecteren dan zou ik voor de meeste werkgevers al te oud zijn en de opleiding/dimploma's die ze vragen voor het werk wat ik doe heb ik niet.
Toch wel grappig om te zien dat iemand die (blijkbaar) een jaar werkloos is geweest en nu eindelijk eens geluk heeft gelijk naast dr schoenen gaat lopen en anderen gaat vertellen hoe je moet solliciteren. Bitch please.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dus als iedereen hier die werk zoekt supergemotiveerd werk gaat zoeken in een winkel of in de horeca dan hebben ze binnenkort allemaal een baan?
dat zeg ik nietquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dus als iedereen hier die werk zoekt supergemotiveerd werk gaat zoeken in een winkel of in de horeca dan hebben ze binnenkort allemaal een baan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |