Neeheeee, zo zijn wij hier nietquote:
Dortmundquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:29 schreef Fuszy het volgende:
Wat is een leuk team om mee te beginnen? Ik had Feyenoord, maar daar liep het niet zo lekker mee. Ik stond vijfde en mijn doel was om europees te halen volgens mij. Paar puntjes van de koploper en stond alsnog onder dikke druk.
Tactiek kan ook gewoon verkeerd zijn geweest.
Probeer Ajax eensquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:29 schreef Fuszy het volgende:
Wat is een leuk team om mee te beginnen? Ik had Feyenoord, maar daar liep het niet zo lekker mee. Ik stond vijfde en mijn doel was om europees te halen volgens mij. Paar puntjes van de koploper en stond alsnog onder dikke druk.
Leeds, Roma, Fiorentina , Lille, Leverkusenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:29 schreef Fuszy het volgende:
Blackpoolquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:29 schreef Fuszy het volgende:
Bwehehehehequote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
En nu weer ontslagen bij Roma, ik ga het maar in Duitsland proberen.
Word wel irritant zo, telkens na een paar uur een nieuwe game beginnen. Weer Wellington Nem proberen aan te trekken en je hele staf eruit flikkerenquote:
Jij komt er wel in het wereldjequote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Word wel irritant zo, telkens na een paar uur een nieuwe game beginnen. Weer Wellington Nem proberen aan te trekken en je hele staf eruit flikkeren
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jij komt er wel in het wereldje
Kies eens een team waar niet al te veel druk op ligt, middenmotertje ofzo. Dan kun je veilig ergens tussen plaats 6 en 12 eindigen (in een comp van 18).quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Word wel irritant zo, telkens na een paar uur een nieuwe game beginnen. Weer Wellington Nem proberen aan te trekken en je hele staf eruit flikkeren
Aightquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:11 schreef ado98 het volgende:
Met ADO in de world league 6 na 4 wedstrijden 1e en al 4 punten voorsprong op nummer 2
Probeer het eens bij een club met veel centen en niet bij clubs als Roma en Milan die vol zitten met oude vedetten die een te hoog salaris opeisenquote:
ben daar niet zo handig met screens enzo. maar zal het proberenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Aight
Screenie van je team en tactiek?
Blackpoolquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Probeer het eens bij een club met veel centen en niet bij clubs als Roma en Milan die vol zitten met oude vedetten die een te hoog salaris opeisen
Alt + F9 en dan even naar de screenshotmap van FM gaanquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:12 schreef ado98 het volgende:
[..]
ben daar niet zo handig met screens enzo. maar zal het proberen
Ja Leeds, Crewe, en Forest hebben dat ookquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
BlackpoolDaar heb je aan het begin 4.3 mil transfergeld, kan oplopen tot 14 mil als je in het januaritransferwindow ergens bovenin meedraait. Er lopen wat oudere kerels en redelijk talentvolle jonkies rond, maar je hebt genoeg geld om met het transfer- en salarisbudget te schuiven en wat gerichte aankopen te doen
Maar dat vond ik juist de uitdaging. Om daar teams van te maken die de CL kunnen winnen. Ik heb nu HSV gekozen, dus ik maak weer dezelfde foutquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Probeer het eens bij een club met veel centen en niet bij clubs als Roma en Milan die vol zitten met oude vedetten die een te hoog salaris opeisen
dan moet je hem toch in zo'n uploadsite zetten?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alt + F9 en dan even naar de screenshotmap van FM gaan
imgur.comquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:16 schreef ado98 het volgende:
[..]
dan moet je hem toch in zo'n uploadsite zetten?
Leuk ploegje dat HSV. Badelj, vd Vaart en Adlertjequote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dat vond ik juist de uitdaging. Om daar teams van te maken die de CL kunnen winnen. Ik heb nu HSV gekozen, dus ik maak weer dezelfde fout
doet het niet toch?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:21 schreef ado98 het volgende:
http://imageshack.us/photo/my-images/7/adodenhaagtactiekoverzi.png/ (copy/paste deze link)
Het zal mij benieuwenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Leuk ploegje dat HSV. Badelj, vd Vaart en Adlertje
lol srry.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
je moet hem op imgur.com zetten, niet op imageshack
Probeer dat Koreaantje Son Min te verpatsen voor veel geldquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het zal mij benieuwenGeld voor aankopen is er nauwelijks dus eerst maar wat prutsers verkopen
Maar dat is mijn enige goede spits zo'n beetje, of weet jij dan nog een ander goedkoop topspitsje als vervanger?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Probeer dat Koreaantje Son Min te verpatsen voor veel geld
Kweuke voor 3.2 miljoen dacht ikquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dat is mijn enige goede spits zo'n beetje, of weet jij dan nog een ander goedkoop topspitsje als vervanger?
Ooh oke ik zal kijken of ik die kan halen. Die Koreaan is trouwens ook niet heel veel waard, en heeft ook niet een groot salaris.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kweuke voor 3.2 miljoen dacht ik
Word toch gezien als een groot talentquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh oke ik zal kijken of ik die kan halen. Die Koreaan is trouwens ook niet heel veel waard, en heeft ook niet een groot salaris.
Ik heb nog maar net mn eerste wedstrijd gewonnen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:11 schreef ado98 het volgende:
Met ADO in de world league 6 na 4 wedstrijden 1e en al 4 punten voorsprong op nummer 2
Met Teplice toch? Heb je nog aankopen kunnen doen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:32 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Ik heb nog maar net mn eerste wedstrijd gewonnen.
Mm oke, als ik nu maar het eerste seizoen overleef. Daarna gaat het meestal welquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Word toch gezien als een groot talent
Jup. Ik heb Mauro Caballero aangetrokken, 17-jarige spits die goed mee kan draaien op mijn niveau en een potentiële wereldtopper. Daarnaast nog wat MR en ML's gehuurd van wat clubs. Ben nog maar net 4 wedstrijden in de competitie dus moet kunnen verbeteren.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:34 schreef ado98 het volgende:
[..]
Met Teplice toch? Heb je nog aankopen kunnen doen?
bij mij wilde bijna niemand komenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:37 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Jup. Ik heb Mauro Caballero aangetrokken, 17-jarige spits die goed mee kan draaien op mijn niveau en een potentiële wereldtopper. Daarnaast nog wat MR en ML's gehuurd van wat clubs. Ben nog maar net 4 wedstrijden in de competitie dus moet kunnen verbeteren.
Eerste seizoen is het zwaarst ja. Mss kan je in de maanden april, maart, mei goeie Duitse regens goedkoop halenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mm oke, als ik nu maar het eerste seizoen overleef. Daarna gaat het meestal wel
Met de Milan en Roma games haalde ik de kerst niet eens dus dan werd het lastig. Maar Duitsland gaat hopelijk beterquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Eerste seizoen is het zwaarst ja. Mss kan je in de maanden april, maart, mei goeie Duitse regens goedkoop halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |