Neeheeee, zo zijn wij hier nietquote:
Dortmundquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:29 schreef Fuszy het volgende:
Wat is een leuk team om mee te beginnen? Ik had Feyenoord, maar daar liep het niet zo lekker mee. Ik stond vijfde en mijn doel was om europees te halen volgens mij. Paar puntjes van de koploper en stond alsnog onder dikke druk.
Tactiek kan ook gewoon verkeerd zijn geweest.
Probeer Ajax eensquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:29 schreef Fuszy het volgende:
Wat is een leuk team om mee te beginnen? Ik had Feyenoord, maar daar liep het niet zo lekker mee. Ik stond vijfde en mijn doel was om europees te halen volgens mij. Paar puntjes van de koploper en stond alsnog onder dikke druk.
Leeds, Roma, Fiorentina , Lille, Leverkusenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:29 schreef Fuszy het volgende:
Blackpoolquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:29 schreef Fuszy het volgende:
Bwehehehehequote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
En nu weer ontslagen bij Roma, ik ga het maar in Duitsland proberen.
Word wel irritant zo, telkens na een paar uur een nieuwe game beginnen. Weer Wellington Nem proberen aan te trekken en je hele staf eruit flikkerenquote:
Jij komt er wel in het wereldjequote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Word wel irritant zo, telkens na een paar uur een nieuwe game beginnen. Weer Wellington Nem proberen aan te trekken en je hele staf eruit flikkeren
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jij komt er wel in het wereldje
Kies eens een team waar niet al te veel druk op ligt, middenmotertje ofzo. Dan kun je veilig ergens tussen plaats 6 en 12 eindigen (in een comp van 18).quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Word wel irritant zo, telkens na een paar uur een nieuwe game beginnen. Weer Wellington Nem proberen aan te trekken en je hele staf eruit flikkeren
Aightquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:11 schreef ado98 het volgende:
Met ADO in de world league 6 na 4 wedstrijden 1e en al 4 punten voorsprong op nummer 2
Probeer het eens bij een club met veel centen en niet bij clubs als Roma en Milan die vol zitten met oude vedetten die een te hoog salaris opeisenquote:
ben daar niet zo handig met screens enzo. maar zal het proberenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Aight
Screenie van je team en tactiek?
Blackpoolquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Probeer het eens bij een club met veel centen en niet bij clubs als Roma en Milan die vol zitten met oude vedetten die een te hoog salaris opeisen
Alt + F9 en dan even naar de screenshotmap van FM gaanquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:12 schreef ado98 het volgende:
[..]
ben daar niet zo handig met screens enzo. maar zal het proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |