PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is een lach als je van binnen huilt
Krul en 2k coins maken het nog een beetje goed.quote:
Vanmiddag gekocht voor 37k.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:15 schreef Thorb het volgende:
Dankzij MrvanTrapz UP El Shaa
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:12 schreef DannyDeko het volgende:
4231. Tevez en Aguero. WIe op cf / cam ?
Ik zou Tevez op CF zetten.quote:
ouch...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:20 schreef Jonnsie het volgende:
Godverdetyvestering! GRRRRRR...
Kut laptop lagggt als een beest
[ afbeelding ]
Ik moest net tegen zijn IF, tijdje terug tegen zijn TOTY. net 2-0 gewonnen van hemquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:20 schreef diedjuh het volgende:
Nu eerste potje tegen Ronaldo deze fut...
yesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:20 schreef Jonnsie het volgende:
[ afbeelding ]
Mwah Tevez lijkt me sowieso niet super en Aguero echt een spits voor een 2-spitsen-systeemquote:
Ben ook wel weer benieuwd naar Wanyama, Wenger ziet hem weer als een interessante speler (zoals hij dat veel spelers vindtquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:21 schreef Tim86 het volgende:
lolllllllll Ambrose in de basis..wat een held.
Ik won van een team met een x-aantal IF's, TOTY Casillas en een team met onder andere Messi.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:23 schreef Fuszy het volgende:
Nog nooit een Messi of Ronaldo tegen gekomen in FUT.
Kwam sowieso zelden TOTY, TOTS of TOTW spelers tegen. Vaak van die budget pace teams.
Yes kut zooi!quote:
Wat? Waarom 60k voor Fella?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:20 schreef Jonnsie het volgende:
[ afbeelding ]
ik gok op een bidbump...quote:
Laptop liep vast.quote:
Op 32 minutenquote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:33 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Laptop liep vast.
Zat aldoor te copy/pasten en dan op bid klikken... Toen zag ik dus dat ik niet goed gepaste had, merkte ik dus dat ik een verkeerde prijs had, maar hij nam mijn bidklik van de vorige nog
kut, dom van mequote:
dat je er nog bij lachtquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:33 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Laptop liep vast.
Zat aldoor te copy/pasten en dan op bid klikken... Toen zag ik dus dat ik niet goed gepaste had, merkte ik dus dat ik een verkeerde prijs had, maar hij nam mijn bidklik van de vorige nog
wabliefquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:29 schreef DeWesp het volgende:
Werkt die truc dat je meerdere managers in een keer koopt met Buy Now (max 5) en ze dan in een keer in je club plaatst niet meer? Voor de contractjes?
IF Konko!!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:34 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe zal ik dit eens afmaken.
Ik kan natuurlijk Ribery links doen en SIF ALba LB en dan Henry verplaatsen.
Huilen helpt ook niet meer, die coins ben ik gewoon kwijt... Klot'nzooi... .Nu maar hopen dat ik vanavond nog een leuk spelertje oppik dan!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:34 schreef quer het volgende:
[..]
dat je er nog bij lacht, je zal vast nog een glimlach generen vanavond
en Ben Arfaquote:
IF Konko inderdaad. Die kant wordt bij mij gewoon gemeden door tegenstanders, want komen ze toch niet langs.quote:
Je kan toch maar 1 kaart van een manager in je club hebben?quote:
Nooit van gehoord, maar ik zie het probleem niet om gewoon verschillende managers te kopen...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:37 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Je kan toch maar 1 kaart van een manager in je club hebben?
Nou er was een workaround. Als je 5x dezelfde manager kocht en dan bij unassigned items in 1x op "store all in club" drukte dan had je toch 5 dezelfde managers in je club.
Dat probeerde ik net, maar dat feest ging niet door. Probeerde het wel op de webapp. Weet niet of dat wat uitmaakt.
Nasri, Ben Arfa en Benzemaquote:
Teveel Franschen danquote:
Omelette du fromage is altijd goed.quote:
OP much die krengen, ik ga ook niet meer als een debiel aanvallen want met een counter word je constant in je skieter genomenquote:
yo ik maak team voor je fresh by quer 020, wie wat wil je er in welke formatie en zeg je budgetquote:
Celtic omdat Celticquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Celtic - Juventus of Valencia - Paris Saint Germain
PSGquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Celtic - Juventus of Valencia - Paris Saint Germain
Yo omdat je niet voor juventus bent, gaat de deal niet doorquote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:40 schreef Fuszy het volgende:
Is Ozz-03 goed?ik ben bang en hij laat de spanning oplopen door heel langzaam te downloaden.
Yo, yolo, loquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:41 schreef quer het volgende:
[..]
yo ik maak team voor je fresh by quer 020, wie wat wil je er in welke formatie en zeg je budget
peace out yo
Lijkt mij een faire deal op de xboxquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:42 schreef Jonnsie het volgende:
Iemand interesse om een Ronaldo te ruilen voor TOTY Casillias, MOTM Mikel & MOTM Traoré?
Raak ze maar niet kwijt
zet ze erop voor 150c startquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:42 schreef Jonnsie het volgende:
Iemand interesse om een Ronaldo te ruilen voor TOTY Casillias, MOTM Mikel & MOTM Traoré?
Raak ze maar niet kwijt
Jaa, wil ik wel doen, maar krijg morgen pas het geld voor Ronaldo, maar wil je spelers wel vast overnemen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:42 schreef Jonnsie het volgende:
Raak ze maar niet kwijt
Xbox iddquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lijkt mij een faire deal op de xbox
Jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:43 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Xbox iddMaar is dat sarcasme in je stem?
Bedankt!quote:
Juve gaan kijken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:43 schreef Revontulet het volgende:
dillema, Juve is mijn favo club, maar Lavezzi is mijn favo speler...wie moet ik gaan bekijken
Ja maar Lavezzi....:'( ga toch voor PSG denk ik, wel veel switchen om Juve wel in de gaten te houden!quote:
split screen anders?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:47 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ja maar Lavezzi....:'( ga toch voor PSG denk ik, wel veel switchen om Juve wel in de gaten te houden!
0-1 ligt er al in, Matriquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:48 schreef BDIL het volgende:
Celtic - Juve wordt een kutpot 1-0 / 0-0
bijna goedquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:48 schreef BDIL het volgende:
Celtic - Juve wordt een kutpot 1-0 / 0-0
Kheb een shirt met Marchisio er opquote:
waarom opeens de vermelding van marchisioquote:
Ik met van Hooijdonk :$ :$ :$quote:
en eentje met van persie arsenal versie. Denk er over om het te verbranden of de naam weg te krassenquote:
schrijf u mother 2quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:52 schreef Philos het volgende:
Net tegen een zielige ultimate cunt gespeeld. Allemaal zilvere/bronzen spelers, met minimaal 80 pace... Speelt dan op verdediging, en als ervaren fifa-speler weet je dat je dan verliest... Het was dan nog zo'n type dat mooi woordjes in een bericht stuurt. Zucht.
Ik ook nog een met Kuyt :S :Squote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:52 schreef quer het volgende:
[..]
en eentje met van persie arsenal versie. Denk er over om het te verbranden of de naam weg te krassen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
En dan een mening over mij hebben omdat ik de boel loop te stoken..quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:52 schreef Revontulet het volgende:
Als Juve de CL wint is dat voor mij een mooier feest dan dat Feyenoord de titel wint, ben al sinds 2000 fan toen ik als kleine jonge Zidane bij Juve zag spelenNostalgie
alcohol waarquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
En dan een mening over mij hebben omdat ik de boel loop te stoken..
In het bos, in zo'n grote ketel. Vorige week bijna gepakt door de wouten.quote:
Ik zit netjes elke thuiswedstijd in de kuip, ben een fanatiek Feyenoord supporter, alleen nog fanatieker over Juve.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
En dan een mening over mij hebben omdat ik de boel loop te stoken..
Oh, sorry dat ik er niet elke thuiswedstrijd zit.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:55 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ik zit netjes elke thuiswedstijd in de kuip, ben een fanatiek Feyenoord supporter, alleen nog fanatieker over Juve.
idd, zo maak ik ze altijd met Reusquote:
quote:
Haha nicequote:
Die zit er goed inquote:
Osbornequote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:01 schreef Ozz-03 het volgende:
Omhaal met Osborne uit een corner tegen Fuszy.
En hier kwam iedereen zowat klaarquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Voor de mensen die de goal nog niet gezien hebben
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
En hier kwam iedereen zowat klaar
Die van Boetius was tig keer mooier
Wel een mooie goal maar geen wereld treffer inderdaadquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind Lavezzi wel een aardige kerel hoor.quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:08 schreef Ozz-03 het volgende:
Goed potje Fusz had alle kanten op kunnen gaan.
Goal van Osborne staat niet bij highlights
Nou komt die kut natuurlijk weer aanzetten met Clasie of Vilhenaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Misschien wel de beste middenvelder op dit moment
Mwah, ik vind Yaya Toure ook wel heel goed hoor en die is veelzijdiger. Iniesta doet ook niet voor Pirlo onder.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Misschien wel de beste middenvelder op dit moment
Heb hem in de bios gezien met mijn neefje.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:10 schreef Tim86 het volgende:
Wreck it Ralph is uit op dvd en al die ongein![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mwah, ik vind Yaya Toure ook wel heel goed hoor en die is veelzijdiger. Iniesta doet ook niet voor Pirlo onder.
Edit: Clasie en Vilhena zijn beter [ afbeelding ]
Yaya is goed maar die kan lang niet zo goed het spel verdelen als Pirlo dat kan.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mwah, ik vind Yaya Toure ook wel heel goed hoor en die is veelzijdiger. Iniesta doet ook niet voor Pirlo onder.
Edit: Clasie en Vilhena zijn beter [ afbeelding ]
Toure is geen spelverdeler maar heeft zeker wel een prachtige steekpass hoor. Toure kan alleen meer, hij kan beesten als Vieira, aanvallen als (ik kan even geen goede aanvallende middenvelder noemen die er continue overheen beukt) en hij kan ook prachtige passjes neerleggen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Yaya is goed maar die kan lang niet zo goed het spel verdelen als Pirlo dat kan.
Snap ik. Maar hij schiet voor de keeper langs naar de verre hoek?quote:
5 minuten. Gaan naar de Arena set piece en klaar.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:17 schreef Thorb het volgende:
Hoelang zullen ze op zo'n corner trainen?
Als die jongen denkt dat het de korte hoek is dan laat je hem dat lekker denkenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:18 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Snap ik. Maar hij schiet voor de keeper langs naar de verre hoek?
Toch?
Toure heeft en redelijke steekpass op zijn best valt niet te vergelijken met de ballen die Pirlo en Xavi geven.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Toure is geen spelverdeler maar heeft zeker wel een prachtige steekpass hoor. Toure kan alleen meer, hij kan beesten als Vieira, aanvallen als (ik kan even geen goede aanvallende middenvelder noemen die er continue overheen beukt) en hij kan ook prachtige passjes neerleggen.
Toure wordt nogsteeds heel erg onderschat.
Op dat punt is hij ook minder maar ik vind hem op andere punten sterker zoals forceren, verdedigen, goals maken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Toure heeft en redelijke steekpass op zijn best valt niet te vergelijken met de ballen die Pirlo en Xavi geven.
Middenveld met Pirlo,Xavi en Toure is bizar compleetquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Op dat punt is hij ook minder maar ik vind hem op andere punten sterker zoals forceren, verdedigen, goals maken.
Eigenlijk is het heel moeilijk te vergelijken en vind iedereen andere punten doorslaggevend
Ik zou Iniesta wel boven Xavi verkiezen hoor, anders is het maar een heel statisch middenveld als alleen Touré af en toe diepgang heeft.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Middenveld met Pirlo,Xavi en Toure is bizar compleet
En versloeg Barcelonaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dit Celtic kreeg ook gewoon pakkie van Ajax
Ging inderdaad wel heel makkelijk, al mijn schoten gingen er op een rare manier in.quote:
Toen deed lang niet iedereen mee die nu ook meedoet en het was uit ipv thuis + vriendschappelijkquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dit Celtic kreeg ook gewoon pakkie van Ajax
Hoge prijsfix? Dan verkoop ik hem wel (ik heb de CAM)quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Son voor 550c terwijl hij wordt gepricefixed #SMLENO
[..]
Toen deed lang niet iedereen mee die nu ook meedoet en het was uit ipv thuis + vriendschappelijk
Na die 1-0 dacht ik al van wtf, maar die was wel redelijk normaal. Bij die tweede gooide ik bijna mijn controller kapot.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:29 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ging inderdaad wel heel makkelijk, al mijn schoten gingen er op een rare manier in.Toch goed gespeeld.
Ajax speelde toen zelf ook absoluut niet met de beste 11.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Son voor 550c terwijl hij wordt gepricefixed #SMLENO
[..]
Toen deed lang niet iedereen mee die nu ook meedoet en het was uit ipv thuis + vriendschappelijk
Dan is het dus absoluut geen vergelijkquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ajax speelde toen zelf ook absoluut niet met de beste 11.
Kut moet tegen Reemi of Lindgren. Tegen Reemi heb ik een keer echt een drama wedstrijd gespeeld waarbij hij alles kon afmaken met Lukaku en Benteke. En die cross abuse van hem maakt het helemaal af.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:29 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
2 van de 4 halve finalisten zijn bekend.
Ik heb die van mij erop gezet voor 7.5k, de laagste CAM-versie kost 7.8kquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hoge prijsfix? Dan verkoop ik hem wel (ik heb de CAM)
oke.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan is het dus absoluut geen vergelijk
Die was van Pato als het goed is.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Na die 1-0 dacht ik al van wtf, maar die was wel redelijk normaal. Bij die tweede gooide ik bijna mijn controller kapot.
Die corners waren ziek moeilijk te verdedigenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:32 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Die was van Pato als het goed is.Ik kwam daar los van je verdediger en schoot gewoon op goal hopend op een corner.
Is Reemi goed ?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:31 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Kut moet tegen Reemi of Lindgren. Tegen Reemi heb ik een keer echt een drama wedstrijd gespeeld waarbij hij alles kon afmaken met Lukaku en Benteke. En die cross abuse van hem maakt het helemaal af.
Ah ik had hem toen voor 900 dus ik zet hem er voor hetzelfde op (of iets hoger, dan is die van jou eerder weg). Thanks.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb die van mij erop gezet voor 7.5k, de laagste CAM-versie kost 7.8k
Lekkere carnaval gehad?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan is het dus absoluut geen vergelijk!
Het waren wel de beste 11 want Serero deed mee en hij scoorde de 3-0quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ajax speelde toen zelf ook absoluut niet met de beste 11.
IS DIT EEN TROLL?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het waren wel de beste 11 want Serero deed mee en hij scoorde de 3-0
ja dit is een troll
Jap jij ook? En vanavond ook maar overgeslagenquote:
Serero is ook gewoon een godquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het waren wel de beste 11 want Serero deed mee en hij scoorde de 3-0
ja dit is een troll
Ja was weer geweldig. Ja haha even rust pakkenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jap jij ook? En vanavond ook maar overgeslagen?
Ging automatisch, normaal probeer ik dat nooit. Tweede wedstrijd deed Osborne er nog eenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die corners waren ziek moeilijk te verdedigen.
Die eerste wedstrijd probeerde je alles te scoren met een omhaal![]()
Benteke en Lukaku zijn goed.quote:
Haha ja ook echt geweldige avonden gehadquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja was weer geweldig. Ja haha even rust pakken
Ik denk een gelijkspel.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:40 schreef Djeetje het volgende:
Wie denken jullie dat morgen gaat winnen ? Real of Man utd ?
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:40 schreef Djeetje het volgende:
Wie denken jullie dat morgen gaat winnen ? Real of Man utd ?
Marianne Thieme kom er maar inquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
http://gigapica.geenstijl(...)ling_fest_in_th.html
Wat is deze!
Ik wil ook van dit kut team afquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:46 schreef Fuszy het volgende:
Bijna alles verkocht al. Kan ik die lening eindelijk terugbetalen
Ben blij dat ik ben uitgeschakeld.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:47 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik wil ook van dit kut team afZit veels te veel geld in.
Heeft slecht zijn toch nog zijn voordelenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ben blij dat ik ben uitgeschakeld.
Kloptquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heeft slecht zijn toch nog zijn voordelen
Gelukkig ga ik het toernooi winnen en maak ik geen verlies op het team.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ben blij dat ik ben uitgeschakeld.
Guzman is kudt.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:51 schreef vandermar het volgende:
Als ik de Guzman en RvP doe dan heb ik denk ik te weinig pace en aangezien pace belangrijk is
Meen je dat?quote:
Ja vond hem wel tegenvallen. Passing viel best tegen en dacht van ziekkkkkkk schot maarja hij komt amper in positie om te schieten, dribbel ook niet echt geweldig dus schoot weinig opquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Meen je dat?
Jammer, zijn normale is wel goed.
sorry manquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mijn vaste handel is in de carnavalsperiode overgenomen door noobs
Menezquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:58 schreef vandermar het volgende:
Ik mis al die goede Franse CAM's van vorig jaar
Wat is er mis met UP Valbuena?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:05 schreef vandermar het volgende:
Ik kan Remy wel op CAM doen maar dat ziet er ook weer zo pace-abuse achtig uit
non-shinyquote:
autistquote:
carequote:
Kaboul CB en IF Konko RBquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit lekker spelen?
Suarez lijkt me echt een perfect CAM in een 451 formatie. Misschien dat ik hem probeer in plaats van David Silva, al speelt David Silva ook geweldig goed.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit lekker spelen?
Amsterdams Medisch centrum?quote:
Geojen naam.quote:
Ibraquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit lekker spelen?
Heb ik allebei al in een teamquote:
IF Suarez is een beestquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit lekker spelen?
Pastore - IF Lamela en Osvaldo IF ST ?quote:
van zeven vandaag tot half zeven morgenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:14 schreef ThadCastle het volgende:
Van wanneer tot wanneer zijn die TOTT in packs?
Thanksquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
van zeven vandaag tot half zeven morgen
Osvaldo IF heb ik nog niet geprobeerd maar heeft wel leuke statsquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
Pastore - IF Lamela en Osvaldo IF ST ?
Je geluk met silver packs werkt nu ook met gold packsquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:16 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
haha
Mathijs was leuk in Cuijk, ben je twee keer tegen gekomen
[..]
Kijk nog even
Jezusquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:18 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
B&H / Kate Upton # 2
fapfap
fap
faaaaaap
3 denk ik, die ene bij City uit was niet direct uit een corner. Alsnog absurd.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:20 schreef Tim86 het volgende:
14 van de 1000 corners gingen erin tijdens de CL groepsfase..dafuq
4 van Ajax ofzo?![]()
En dat terwijl bij Ajax in de competitie zoveel corners niks opleverenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:22 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
3 denk ik, die ene bij City uit was niet direct uit een corner. Alsnog absurd.
Waarom geen Benzema ? Remy is zaadquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:22 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen Buffon en Asamoah nog
Waarom geen Benzema?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:22 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Nasri =[[quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:22 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Insta-boner.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:18 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
B&H / Kate Upton # 2
fapfap
fap
faaaaaap
Benzema is niet veel trager en beter op alle andere vlakkenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:24 schreef vandermar het volgende:
Omdat Remy veel sneller is en je moet vuur met vuur bestrijden
Prima team. Of Henry spits en een andere LCAM?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:22 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Remy heeft de kluts factor en is wel veel sneller hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:24 schreef BDIL het volgende:
[..]
Benzema is niet veel trager en beter op alle andere vlakken
Zet Remy Cam en Benzema spitsquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:24 schreef vandermar het volgende:
Omdat Remy veel sneller is en je moet vuur met vuur bestrijden
Zal ik doen als je mee komt clubben binnenkortquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vertel me dan ook even hoe ik zulke goede packs krijg
Henry wil ik eigenlijk niet als eenzame spits. Als een duo kan het wel maar ik vind 451 zo fijn spelenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:25 schreef laucas het volgende:
[..]
Prima team. Of Henry spits en een andere LCAM?
Remy is nog steeds "lekker" OP
Werken/vakantie?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:25 schreef BDIL het volgende:
Ik ben vrij tot 4 Maart en weet echt niet wat ik moet doen
Duurde je ban 3 jaar?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:26 schreef Reemi het volgende:
Een automatisch updatend topic, geweldig.
Nou, dat gaat beide niet lukkenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zal ik doen als je mee komt clubben binnenkort![]()
Of naaktfoto's van Ellen regelt.
Ah verhip dat is jammer.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nou, dat gaat beide niet lukken
Werken is een optie maar ik heb vorige week ook niks gehoord van ASA Studentenbureau terwijl ze genoeg mensen zochten. Misschien morgen maar even bellen... Vakantie komt eigenlijk te vroeg uit, als ik eerste 2 weken in Maart vrij was genoeg geld en opties, nu wordt het niksquote:
En de Ox Messi methode dan?????quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er is ook geen manier om goede packs te krijgen
Dit doe ik iedere eerste donderdag van de maand alquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:29 schreef Revontulet het volgende:
http://www.quality-bookings.nl/artiest/ellen-hoog-boeken/
wie legt er geld in?
Wat mag je allemaal met d'r doen dan?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:29 schreef Revontulet het volgende:
http://www.quality-bookings.nl/artiest/ellen-hoog-boeken/
wie legt er geld in?
Jawel ik weet hem.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er is ook geen manier om goede packs te krijgen
Nee, dat werkt ook nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En de Ox Messi methode dan?????
fotoshootquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat mag je allemaal met d'r doen dan?
Blijf met je poten van mijn Ellen af...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit doe ik iedere eerste donderdag van de maand al
Ik boekte haar al voor het mainstream werd.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:31 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Blijf met je poten van mijn Ellen af...
Sabbelt ze ook?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik boekte haar al voor het mainstream werd.
Aan mijn stick wel.quote:
kan Yvonne misschien wel voor je boeken, 10 euro en een broodje kroketquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jammer, ik wilde wel een potje FIFA met d'r spelen.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
kan Yvonne misschien wel voor je boeken, 10 euro en een broodje kroket
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |