PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is een lach als je van binnen huilt
Krul en 2k coins maken het nog een beetje goed.quote:
Vanmiddag gekocht voor 37k.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:15 schreef Thorb het volgende:
Dankzij MrvanTrapz UP El Shaa
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:12 schreef DannyDeko het volgende:
4231. Tevez en Aguero. WIe op cf / cam ?
Ik zou Tevez op CF zetten.quote:
ouch...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:20 schreef Jonnsie het volgende:
Godverdetyvestering! GRRRRRR...
Kut laptop lagggt als een beest
[ afbeelding ]
Ik moest net tegen zijn IF, tijdje terug tegen zijn TOTY. net 2-0 gewonnen van hemquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:20 schreef diedjuh het volgende:
Nu eerste potje tegen Ronaldo deze fut...
yesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:20 schreef Jonnsie het volgende:
[ afbeelding ]
Mwah Tevez lijkt me sowieso niet super en Aguero echt een spits voor een 2-spitsen-systeemquote:
Ben ook wel weer benieuwd naar Wanyama, Wenger ziet hem weer als een interessante speler (zoals hij dat veel spelers vindtquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:21 schreef Tim86 het volgende:
lolllllllll Ambrose in de basis..wat een held.
Ik won van een team met een x-aantal IF's, TOTY Casillas en een team met onder andere Messi.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:23 schreef Fuszy het volgende:
Nog nooit een Messi of Ronaldo tegen gekomen in FUT.
Kwam sowieso zelden TOTY, TOTS of TOTW spelers tegen. Vaak van die budget pace teams.
Yes kut zooi!quote:
Wat? Waarom 60k voor Fella?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:20 schreef Jonnsie het volgende:
[ afbeelding ]
ik gok op een bidbump...quote:
Laptop liep vast.quote:
Op 32 minutenquote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:33 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Laptop liep vast.
Zat aldoor te copy/pasten en dan op bid klikken... Toen zag ik dus dat ik niet goed gepaste had, merkte ik dus dat ik een verkeerde prijs had, maar hij nam mijn bidklik van de vorige nog
kut, dom van mequote:
dat je er nog bij lachtquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:33 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Laptop liep vast.
Zat aldoor te copy/pasten en dan op bid klikken... Toen zag ik dus dat ik niet goed gepaste had, merkte ik dus dat ik een verkeerde prijs had, maar hij nam mijn bidklik van de vorige nog
wabliefquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:29 schreef DeWesp het volgende:
Werkt die truc dat je meerdere managers in een keer koopt met Buy Now (max 5) en ze dan in een keer in je club plaatst niet meer? Voor de contractjes?
IF Konko!!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:34 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe zal ik dit eens afmaken.
Ik kan natuurlijk Ribery links doen en SIF ALba LB en dan Henry verplaatsen.
Huilen helpt ook niet meer, die coins ben ik gewoon kwijt... Klot'nzooi... .Nu maar hopen dat ik vanavond nog een leuk spelertje oppik dan!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:34 schreef quer het volgende:
[..]
dat je er nog bij lacht, je zal vast nog een glimlach generen vanavond
en Ben Arfaquote:
IF Konko inderdaad. Die kant wordt bij mij gewoon gemeden door tegenstanders, want komen ze toch niet langs.quote:
Je kan toch maar 1 kaart van een manager in je club hebben?quote:
Nooit van gehoord, maar ik zie het probleem niet om gewoon verschillende managers te kopen...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:37 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Je kan toch maar 1 kaart van een manager in je club hebben?
Nou er was een workaround. Als je 5x dezelfde manager kocht en dan bij unassigned items in 1x op "store all in club" drukte dan had je toch 5 dezelfde managers in je club.
Dat probeerde ik net, maar dat feest ging niet door. Probeerde het wel op de webapp. Weet niet of dat wat uitmaakt.
Nasri, Ben Arfa en Benzemaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |