Ohw, maar dat verandert de zaak...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja 20 miljoen triljoen mails de deur uit gedaan. Dit is tot nu toe de enige die me uitnodigt voor gesprek. IK blijf verder zoeken hoor, maar dan heb ik iig iets achter de hand, mocht het verder niet lukken.
Weet je nog hoe lang Zero bezig was?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, maar dat verandert de zaak....
Is het dan echt zo lastig iets te vinden?
Ow... het was bijna dramatischer dan werk vindenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Logisch ook wel, gratis krachten, zo veel keus.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow... het was bijna dramatischer dan werk vinden
Wuutquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow... het was bijna dramatischer dan werk vinden
Ohw ja, dat was ook heul lang inderdaad...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet je nog hoe lang Zero bezig was?
Ja.. het kost bedrijven teveel. Overheid hapt dan nog wel toe.quote:
Morgen blijft het nacht...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:56 schreef Kally het volgende:
Alle keren dat ik wakker lag, in de sloot.... Of is het toch ik besloot
Mjah...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
O en dat gebeurt hoor.. I swearquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mjah...
Meeste organisaties willen stagiaires vanaf september of februari.. Maar school had besloten dat het handig was om half april te doenOok hebben veel bedrijven liever derde jaars dan eerste...
En we moeten voor 1 maart iets hebben, anders moet je vanaf 1 maart elke dag van 08.40 tot 17.10 naar school om naast je lessen stage te zoeken ..
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Morgen blijft het nacht...
Dat nummer..
Ik vind het sowieso ongelooflijk rare stagetijdenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, en we hadden een lijst van school gekregen met bedrijven die wel eerste jaar willen...
Niet dus..
Ja prima... dus als dit eventueel iets wordt, heb ik iets achter de hand..quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
O en dat gebeurt hoor.. I swear! Ik ken mensen die daar nog twee weken mee bezig zijn geweest.
Je bent niet eens als pingwing gegaanquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:59 schreef Pheno het volgende:
Carnaval, niets voor mij. Wel lekker rustig op de weg.
En dan moet je het in de vakantie doen ofzo?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mjah...
Meeste organisaties willen stagiaires vanaf september of februari.. Maar school had besloten dat het handig was om half april te doenOok hebben veel bedrijven liever derde jaars dan eerste...
En we moeten voor 1 maart iets hebben, anders moet je vanaf 1 maart elke dag van 08.40 tot 17.10 naar school om naast je lessen stage te zoeken ..
Ook die ene?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:57 schreef Lutte het volgende:
Nou de meeste relaties die geknapt zijn met carnaval zijn weer aan, dat zou fijn zijn als ze niet disfunctioneel waren en ik dus nog een paar weken langer het gezeik aan moet horen
Pat ik zou graag voor je rondkijken, maar dit is nogal uit de richting natuurlijk
Hoe bedoel je? Stage lopen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
En dan moet je het in de vakantie doen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |