wie eet er avondeten om 3 uur 's middags?quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
2 uur s'middags. Ik bedoel, de meest logische tijd is s'avonds. Of s'ochtends.

Als iemand heel overdreven gaat doen over zijn seksleven, dan zie ik dat als overcompenseren. En tsja, vaak blijken dat soort mannetjes even later toch uit de kast te komen. En tsja verder moet je ook niet zeiken als je in het huis van je schoonouders bent, dat ze daar af en toe ook praten en met je willen spreken. Ik vind het juist ronduit onbeschoft dat TS zo weinig respect jegens zijn schoonouders toont. Maar ja, blijkbaar is dat hoe jullie kutkinderen van tegenwoordig door het leven gaan.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dus als iemand een klacht heeft over een krakende zolder tijdens de seks en schoonouders die roepen wat heel begrijpelijk is omdat het gewoon dodelijk irritant is, is diegene meteen homo? Echt gooi jezelf weg alsjeblieft

Dat heeft meer met de 'nieuwigheid' te maken dan gay zijn, lijkt mij dan. Daarnaast zou ik zijn gedrag niet echt 'onbeschoft' noemen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:23 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Als iemand heel overdreven gaat doen over zijn seksleven, dan zie ik dat als overcompenseren. En tsja, vaak blijken dat soort mannetjes even later toch uit de kast te komen. En tsja verder moet je ook niet zeiken als je in het huis van je schoonouders bent, dat ze daar af en toe ook praten en met je willen spreken. Ik vind het juist ronduit onbeschoft dat TS zo weinig respect jegens zijn schoonouders toont. Maar ja, blijkbaar is dat hoe jullie kutkinderen van tegenwoordig door het leven gaan.

Je raaskalt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wie eet er avondeten om 3 uur 's middags?

TS neukt zijn hondquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:43 schreef Taexon het volgende:
Het begon allemaal als een standaard zondag,
lekker rustig wakker worden en je ding doen om vervolgens lekker met de hond naar het bos te gaan.
Dus lekker gegeten en naar het bos gegaan, vervolgens komen we(jij en je hond?) weer thuis en hadden het idee om lekker naar boven te gaan neuken.

Heb geen hondquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:26 schreef Tomatosalaat het volgende:
[..]
TS neukt zijn hond
Nu ben ik helemaal nieuwsgierig wie de schoonouders zijn, Lady en de Vagebond zeker

Je zegt dat jij en je hont gaan wandelen, en na het wandelen hebben jullie zin in seksquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:27 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heb geen hond
En originele opmerking btw

godsamme doe even normaal zegquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:30 schreef Tomatosalaat het volgende:
[..]
Je zegt dat jij en je hont gaan wandelen, en na het wandelen hebben jullie zin in seks
DUs TS heeft een hont, dus TS neukt zijn hont

Ben jij het vriendinnetje wat TS helemaal vol bonktquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
godsamme doe even normaal zeg

Ik spreek over DE hond, niet "mijn hont" of zoals jij het zegt "je hont"quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:30 schreef Tomatosalaat het volgende:
[..]
Je zegt dat jij en je hont gaan wandelen, en na het wandelen hebben jullie zin in seks
DUs TS heeft een hont, dus TS neukt zijn hont

Je bent nog altijd te gast in het huis van je schoonouders. Dus dat je daar blijkbaar buiten kantooruren qua sex (dwz 's avonds) dan vind ik dat redelijk onbeschoft. En ik vind al helemaal dat je niet moet gaan zeiken als (schoon)ouders dan gewoon tegen je praten of vragen dingen te doen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat heeft meer met de 'nieuwigheid' te maken dan gay zijn, lijkt mij dan. Daarnaast zou ik zijn gedrag niet echt 'onbeschoft' noemen.

Vooral sommige dingen hier heel serieus nemenquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:35 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Je bent nog altijd te gast in het huis van je schoonouders. Dus dat je daar blijkbaar buiten kantooruren qua sex (dwz 's avonds) dan vind ik dat redelijk onbeschoft. En ik vind al helemaal dat je niet moet gaan zeiken als (schoon)ouders dan gewoon tegen je praten of vragen dingen te doen.

Dat mag jij vinden. Alsof jij nog nooit een adolescent bent geweest met je lijf volgestouwd met hormonen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:35 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Je bent nog altijd te gast in het huis van je schoonouders. Dus dat je daar blijkbaar buiten kantooruren qua sex (dwz 's avonds) dan vind ik dat redelijk onbeschoft. En ik vind al helemaal dat je niet moet gaan zeiken als (schoon)ouders dan gewoon tegen je praten of vragen dingen te doen.

Je hapt anders behoorlijk op mijn postquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:37 schreef Taexon het volgende:
[..]
Vooral sommige dingen hier heel serieus nemen
Je typed het nu net alsof ik schijt aan ze heb en ik heb alles behalve dat

Dus dat rechtvaardigd dat je daarmee alle fatsoensnormen maar doorkruist? Kutargument!quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden. Alsof jij nog nooit een adolescent bent geweest met je lijf volgestouwd met hormonen.

Ik hou van happenquote:Op woensdag 13 februari 2013 17:38 schreef Tomatosalaat het volgende:
[..]
Je hapt anders behoorlijk op mijn post

Uit je posts blijkt heel wat anders.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:37 schreef Taexon het volgende:
[..]
Vooral sommige dingen hier heel serieus nemen
Je typed het nu net alsof ik schijt aan ze heb en ik heb alles behalve dat

Hoe dan ook, je maakt het jezelf er niet gemakkelijker op door je nu slechts te richten op de kleine groep gelovige vrouwen.quote:

Hij gaat heus respectvol me ze om hoor het gaat er alleen om dat het irritant is dat je tijdens het neuken opeens geroepen wordt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:39 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Uit je posts blijkt heel wat anders.

En jij vind het respectvol dat je overdag in het huis van je schoonouders met hun dochter loopt te krikken? Tsja, blijkbaar is respect onderhevig aan veranderende normen .... helaas!quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hij gaat heus respectvol me ze om hoor het gaat er alleen om dat het irritant is dat je tijdens het neuken opeens geroepen wordt.

Vind het respectvoller dan krikken terwijl ze een kamer onder je proberen te slapenquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:50 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
En jij vind het respectvol dat je overdag in het huis van je schoonouders met hun dochter loopt te krikken? Tsja, blijkbaar is respect onderhevig aan veranderende normen .... helaas!

Blij dat je nu eindelijk door hebt, dat het sowieso ongepast is om dit bij je schoonouders te doen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
Vind het respectvoller dan krikken terwijl ze een kamer onder je proberen te slapen

Dus neuken in een afgesloten kamer 2 verdiepingen hoger waar het normaal gesproken niet de bedoeling is dat ze iets horen is ongepast?quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:04 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Blij dat je nu eindelijk door hebt, dat het sowieso ongepast is om dit bij je schoonouders te doen.
 jezus hij neukt toch niet voor hun neus met hun dochter, bitch please
 jezus hij neukt toch niet voor hun neus met hun dochter, bitch please  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |