Dit is een openbaar anoniem forum. Je drinkte toch beer enzulks. En je hebt vaak over seks met meisjes ook enzo.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]Al was ik een slet. None of your zaakjes, eh.

Ik drink ja.. Maakt mij dat een slet?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dit is een openbaar anoniem forum. Je drinkte toch beer enzulks. En je hebt vaak over seks met meisjes ook enzo.

Ik ben een beetje wereldvreemd. Ik vind je daarom ook fascinerend. En je haat naar turken / allochtonen vind ik ook altijd wel frappant.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik drink ja.. Maakt mij dat een slet?
De rest is praatjes. Dat je dat niet inziet.
Jij bent Turks of iig allochtoons, he? Typisch.

Je vertoont echt typisch gedrag, dat past bij het soort.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ben een beetje wereldvreemd. Ik vind je daarom ook fascinerend.

Waarom zo negatief? Ik zit hier met een semi-stijfje hoor, geen afkeurende blik.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je vertoont echt typisch gedrag, dat past bij het soort.
Jammer.

quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Waarom zo negatief? Ik zit hier met een stijfje hoor, geen afkeurende blik.

Jahoor, gelijk die typische krachttermen erbij, dat past bij het soort.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, optyfen met je ninja edit....

Goed. Whatever.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Jahoor, gelijk die typische krachttermen erbij, dat past bij het soort.
Jammer.

Je bent gewoon gelovig geworden om een reden te kunnen aanhangen dat je nog nooit een vrouw hebt kunnen regelenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:50 schreef Argo het volgende:
[..]
Ben in alle ernst serieus, altijd. Ben blij dat je ergens wel kan inzien dat ik ergens wel een goed punt heb. Natuurlijk leeft iedereen op zijn manier, en heeft iedereen andere opvattingen. Maar het vele scheiden etc dat de laatste paar jaar gebeurt moet toch een reden hebben. Soms denk ik dat seks iets speciaals is dat je ook een beetje moet opsparen.

quote:Op woensdag 13 februari 2013 08:30 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Je bent gewoon gelovig geworden om een reden te kunnen aanhangen dat je nog nooit een vrouw hebt kunnen regelen

quote:Op woensdag 13 februari 2013 08:30 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Je bent gewoon gelovig geworden om een reden te kunnen aanhangen dat je nog nooit een vrouw hebt kunnen regelen
Echt niet.quote:

Ik kan me ook wel voorstellen dat je je maagdelijkheid wil bewaren tot na het huwelijk hoor maar val er anderen dan niet mee lastigquote:

Ik hoop echt voor je, dat jullie gelukkig blijven, en niet na 1 jaar al uit elkaar zijn. Want seks voor het huwelijk is gewoon niet bevorderlijk.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik kan me ook wel voorstellen dat je je maagdelijkheid wil bewaren tot na het huwelijk hoor maar val er anderen dan niet mee lastig

Seks is juist heel intiem en brengt je dichter bij elkaar omdat je de ander vertrouwtquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:22 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik hoop echt voor je, dat jullie gelukkig blijven, en niet na 1 jaar al uit elkaar zijn. Want seks voor het huwelijk is gewoon niet bevorderlijk.

Dit dus. En hij durft ook niet toe te geven dat het een vriendje betreft en geen vriendinnetje.quote:

Het meisje dat ik vorige week tegen haar zin vaginaal afpompte zonder rubber dacht daar anders over hoor.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Seks is juist heel intiem en brengt je dichter bij elkaar omdat je de ander vertrouwt

Die schrok van je kleine vriendje?quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het meisje dat ik vorige week tegen haar zin vaginaal afpompte zonder rubber dacht daar anders over hoor.

Ja, een niet nader te noemen veel te kleine fokker moest alles filmenquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Die schrok van je kleine vriendje?

ja dat is ook wat anders dan seks in een relatie zoals TSquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het meisje dat ik vorige week tegen haar zin vaginaal afpompte zonder rubber dacht daar anders over hoor.

Maar ik zei vantevoren tegen haar dat ik van haar hield, dat telt toch ook?quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dat is ook wat anders dan seks in een relatie zoals TS

wat jij wil johquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar ik zei vantevoren tegen haar dat ik van haar hield, dat telt toch ook?

Pomp jij meisjesquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]

Ongewassen tegen de boom vaginaal afpompen zonder rubber.quote:

Spannend!quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ongewassen tegen de boom vaginaal afpompen zonder rubber.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |