Beter check je eerst je vriendin nog even of het wel echt een vrouw isquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:12 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ik heb het na deze post uitgemaakt met mijn vriendin en ga vanavond naar een gay bar. Bedankt, je hebt mijn kijk op het leven verandert.
Vaak genoeg gecheckt, en daar hebben altijd vrouwelijke delen gezeten. Daarom vind ik het ook raar dat ik ineens homo blijk te zijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beter check je eerst je vriendin nog even of het wel echt een vrouw is
Dan moet je hem niet geloven hoor!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:17 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Vaak genoeg gecheckt, en daar hebben altijd vrouwelijke delen gezeten. Daarom vind ik het ook raar dat ik ineens homo blijk te zijn.
Maar als nober het zegt zal het wel waar zijn
Of je draagt gewoon mooie selvedge broeken in plaats van die lelijke G-star meuk en wil dat graag laten zien.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Omdat hij gay is, anders doe je dat niet.
Welk model APC is dat?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:38 schreef Atta-boy het volgende:
Speciaal voor de haters een faberyayo editie:
[ afbeelding ]
Apc brakka, patta parra jacka, desert boot clarks, ray ban planga
En wat ik vandaag echt aan heb:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Petit standard is vrij slim/skinny. De new standard is meer gewoon slim.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:37 schreef daan.ams het volgende:
[..]
Ok tnx. Vanmiddag in de stad ff bekijken dan.
Tnx. Gaat een New Standard worden dan. Vanmiddag ff langs TdN. Ik lees overal dat het aangeraden wordt om 1-2 maten kleiner te kopen. Klopt dat?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:44 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Petit standard is vrij slim/skinny. De new standard is meer gewoon slim.
Zeker. Advies wat je vaak hoort is zo strak mogelijk kopen, want hij loopt veel uit.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:49 schreef daan.ams het volgende:
[..]
Tnx. Gaat een New Standard worden dan. Vanmiddag ff langs TdN. Ik lees overal dat het aangeraden wordt om 1-2 maten kleiner te kopen. Klopt dat?
Je doet me een beetje denken aan die gast van Saved by the bellquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:38 schreef Atta-boy het volgende:
Speciaal voor de haters een faberyayo editie:
[ afbeelding ]
Apc brakka, patta parra jacka, desert boot clarks, ray ban planga
En wat ik vandaag echt aan heb:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I'll keep this in mindquote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:05 schreef vault_tec het volgende:
Ik heb 1 maat te klein gedaan met ns en hij is uiteindelijk te groot geworden (wel de fit die ik wil maar dat willen de meeste niet)Zou 2 downsizen
Het is toch een NS geworden. Dan maar iets minder coolquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:33 schreef Atta-boy het volgende:
Gewoon ps kopen, die zijn het coolst![]()
Als je goed sized is die niet heel skinny ofzo.
Ik vind 'm spuuglelijk.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:34 schreef Meloewa het volgende:
Ben ik de enige die die legging niet mooi vind?
Goed gezienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |