niks mis meequote:Op maandag 25 februari 2013 09:17 schreef Danielle83 het volgende:
Ik vind het iig een complimentPlus ik ben nog 29 hihi
Dat valt ook wel mee. Ik moet sowieso letten op wat ik eet (melkallergie) en sporten houdt het wel strak.quote:Op maandag 25 februari 2013 10:00 schreef Craptacular het volgende:
[..]
NL vrouwen hebben wel erg de neiging om eind twintig een dikke reet en pens te ontwikkelen.
Jasje heeft een mooie kleurquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:39 schreef don-diablo het volgende:
Vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De muts omdat ik naar buiten ga en geen zin heb om m'n haar te stylen.
quote:Op maandag 25 februari 2013 12:23 schreef megamandy het volgende:
Iedereen nog bedankt voor het commentaar![]()
[..]
Jasje heeft een mooie kleurEn een leuk shirt + muts
quote:
Nee.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:18 schreef ChesterPerry het volgende:
Atta ziet er heel vaak niet uit, beetje wannabe faberyayo.
No offence
Whatquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:18 schreef ChesterPerry het volgende:
No offence
quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:18 schreef ChesterPerry het volgende:
No offence
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:57 schreef JetLife het volgende:
Faberatta dope schoenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jasje komt me bekend voor. Waar is die van?
Love will tear us apart (Joy Division)
Arc'Teryx Veilance.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:21 schreef don-diablo het volgende:
[..]jasje komt me bekend voor. Waar is die van?
Meende me nog te herinneren. Had je een keer genoemd in een ander topic geloof ik. Mooie jasje.quote:
Swag so sick, haters gonna hatequote:Op donderdag 28 februari 2013 22:28 schreef xSanjay het volgende:
Wat hebben mensen toch tegen de swag van Atta.
En dope Jet, die N&F van jou is wel echt een bazenproject aan het worden.
Als te lange broekspijpen en lelijke sneakers swag is dan heb ik wel wat tegen swag.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:28 schreef xSanjay het volgende:
Wat hebben mensen toch tegen de swag van Atta.
Nooooo, die leggingquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:27 schreef megamandy het volgende:
Even het topic in leven houden
Hele bestelling van Romwe is binnengekomen vandaag dus ik heb o.a. dit aangehad
[ afbeelding ]
Dit is echt niceeee.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:27 schreef megamandy het volgende:
Even het topic in leven houden
Hele bestelling van Romwe is binnengekomen vandaag dus ik heb o.a. dit aangehad
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Als te lange broekspijpen en lelijke sneakers swag is dan heb ik wel wat tegen swag.
Als je niet weet waarom zijn broek is omgeslagen dan kan je maar beter ophouden met commentaar liefjequote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Als te lange broekspijpen en lelijke sneakers swag is dan heb ik wel wat tegen swag.
Oeh die Jack Purcells zijn nicequote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:38 schreef Atta-boy het volgende:
Speciaal voor de haters een faberyayo editie:
[ afbeelding ]
Apc brakka, patta parra jacka, desert boot clarks, ray ban planga
En wat ik vandaag echt aan heb:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het ook niks, maar staat wel leuk bij megamandyquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:34 schreef Meloewa het volgende:
Ben ik de enige die die legging niet mooi vind?
Atta altijdquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:38 schreef Atta-boy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer fabergayo. Mehehehehehehehehequote:Op donderdag 28 februari 2013 00:18 schreef ChesterPerry het volgende:
No offence
Omdat hij gay is, anders doe je dat niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:55 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Als je niet weet waarom zijn broek is omgeslagen dan kan je maar beter ophouden met commentaar liefje
De eerste keer dat ik iemand met zo'n dergelijke legging zag lopen moest ik denken aan carnaval.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:34 schreef Meloewa het volgende:
Dit. Hoewel alleen de jeans het al vrijwel altijd compenseren. APC.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:26 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Meer fabergayo. Mehehehehehehehehe
Maar even serieus. Atta heeft wel een duidelijke eigen stijl. Dat vind ik te waarderen, afgezien van zijn outfits die niet mijn smaak zijn.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Omdat hij gay is, anders doe je dat niet.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:55 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Als je niet weet waarom zijn broek is omgeslagen dan kan je maar beter ophouden met commentaar liefje
Goede beredenering, ik ben om.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik heb het na deze post uitgemaakt met mijn vriendin en ga vanavond naar een gay bar. Bedankt, je hebt mijn kijk op het leven verandert.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:38 schreef Nober het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:12 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ik heb het na deze post uitgemaakt met mijn vriendin en ga vanavond naar een gay bar. Bedankt, je hebt mijn kijk op het leven verandert.
Beter check je eerst je vriendin nog even of het wel echt een vrouw isquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:12 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ik heb het na deze post uitgemaakt met mijn vriendin en ga vanavond naar een gay bar. Bedankt, je hebt mijn kijk op het leven verandert.
Vaak genoeg gecheckt, en daar hebben altijd vrouwelijke delen gezeten. Daarom vind ik het ook raar dat ik ineens homo blijk te zijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beter check je eerst je vriendin nog even of het wel echt een vrouw is
Dan moet je hem niet geloven hoor!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:17 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Vaak genoeg gecheckt, en daar hebben altijd vrouwelijke delen gezeten. Daarom vind ik het ook raar dat ik ineens homo blijk te zijn.
Maar als nober het zegt zal het wel waar zijn
Of je draagt gewoon mooie selvedge broeken in plaats van die lelijke G-star meuk en wil dat graag laten zien.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Welk model APC is dat?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:38 schreef Atta-boy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Petit standard is vrij slim/skinny. De new standard is meer gewoon slim.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:37 schreef daan.ams het volgende:
[..]
Ok tnx. Vanmiddag in de stad ff bekijken dan.
Tnx. Gaat een New Standard worden dan. Vanmiddag ff langs TdN. Ik lees overal dat het aangeraden wordt om 1-2 maten kleiner te kopen. Klopt dat?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:44 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Petit standard is vrij slim/skinny. De new standard is meer gewoon slim.
Zeker. Advies wat je vaak hoort is zo strak mogelijk kopen, want hij loopt veel uit.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:49 schreef daan.ams het volgende:
[..]
Tnx. Gaat een New Standard worden dan. Vanmiddag ff langs TdN. Ik lees overal dat het aangeraden wordt om 1-2 maten kleiner te kopen. Klopt dat?
Je doet me een beetje denken aan die gast van Saved by the bellquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:38 schreef Atta-boy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I'll keep this in mindquote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:05 schreef vault_tec het volgende:
Ik heb 1 maat te klein gedaan met ns en hij is uiteindelijk te groot geworden (wel de fit die ik wil maar dat willen de meeste niet)Zou 2 downsizen
Het is toch een NS geworden. Dan maar iets minder coolquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:33 schreef Atta-boy het volgende:
Gewoon ps kopen, die zijn het coolst![]()
Als je goed sized is die niet heel skinny ofzo.
Ik vind 'm spuuglelijk.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:34 schreef Meloewa het volgende:
Goed gezienquote:
Lol.. Old school. Rest van de outfit is niet zo goed te zien.quote:
Blame it on Samsung. Lichtgrijs gemeleerde crewneck en mijn JB.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:09 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Lol.. Old school. Rest van de outfit is niet zo goed te zien.
Waar is de trui van?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:18 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Blame it on Samsung. Lichtgrijs gemeleerde crewneck en mijn JB.
Ik vind de Cortez indien witte base met gekleurde swoosh echt nice. Forrest Gump style.
Andere kleur base color doet het niet voor me.
Dat had ik enigszins al gedacht. Wel eens in de winkels zien liggen.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:24 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Gewoon h&m. 20 euro als ik me niet vergis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |