Je broek vind ik erg leuk. Shirtje zou ik zelf nooit dragen (zonder nog iets eronder), maar staat je wel.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:00 schreef VeerEli het volgende:
Outfit eigenlijk aangetrokken om vast uit te zoeken voor morgen.Sorry voor de vlekjes, zal mijn spiegel snel schoonmaken
[ afbeelding ]
Dank je! Nee, als ik het naar school ofzo zou dragen, zou ik er gewoon een shirtje onder doen, maar vind dit voor uitgaan wat leuker/fijnerquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:05 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Je broek vind ik erg leuk. Shirtje zou ik zelf nooit dragen (zonder nog iets eronder), maar staat je wel.
Het ziet er enorm old-school house jaren 90 style uitquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:05 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Je broek vind ik erg leuk. Shirtje zou ik zelf nooit dragen (zonder nog iets eronder), maar staat je wel.
Wel eens gedaan.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:29 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Jij post altijd alleen maar (negatief) commentaar maar post zelf nooit een outfit
Dank jequote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het ziet er enorm old-school house jaren 90 style uit
Wel tof... Ergens wel een beetje gewaagd omdat je haar BH kunt zien... Maar maakt het tegelijkertijd ook leuk.
Klopt, heb ook wel een zwarte kanten bh bijvoorbeeld, die doe ik er niet onder aan. Dit is gewoon basic dus vond het zelf voor een feest ook wel kunnen. En jup, ga met een dikke winterjas heen hoorquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:42 schreef Meloewa het volgende:
Vind dat het wel mag, want is gewoon normale zwarte bh, en niet een te kleine of te grote.
Alleen beetje koud voor nu(maarja voor uitgaan dus)
Deze stijl staat jouw goedquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:00 schreef VeerEli het volgende:
Outfit eigenlijk aangetrokken om vast uit te zoeken voor morgen.Sorry voor de vlekjes, zal mijn spiegel snel schoonmaken
[ afbeelding ]
Jij bent echt prachtig.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:00 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Goeie stijlquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:00 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Hè verdorie, doe ik het eens een keer anders dan gewoon los..quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:27 schreef Atta-boy het volgende:
Had eerst niet eens gezien dat dat topje doorschijnend was... Vind het eigenlijk wel stoer staan, zeker met die broek er bij.
Alleen vind ik je haar normaal wel een stuk leuker als dit.
is het daar ook nog een beetje nat ?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hè verdorie, doe ik het eens een keer anders dan gewoon los..
Jaquote:
dacht alquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
JaWou namelijk een vlecht proberen, dus zoals in die hoge staart, en dan de staart vlechten. Daarom nat gehouden, dat vlecht beter.
Ik ook niet. Maar wellicht halen de heren de foto's ff door Photoshop om evt. boobies te spotten.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:27 schreef Atta-boy het volgende:
Had eerst niet eens gezien dat dat topje doorschijnend was... Vind het eigenlijk wel stoer staan, zeker met die broek er bij.
Alleen vind ik je haar normaal wel een stuk leuker als dit.
wutquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:49 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar wellicht halen de heren de foto's ff door Photoshop om evt. boobies te spotten.
Nike Air max er onder?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:00 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Ik begrijp niet waar dat op slaat. Maar nee, for your info: zwarte bikerbootsquote:
haha ja inderdaad, maar je kan het hebben hoor het staat je goedquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jep, liever een jurk/rokje/korte broek dan een lange broekAlleen is het in NL zelden blote benen weer dus draag ik er maar een panty bij
slaat op je haar dat me doet denken aan de gabbertijd. Niet gelijk zo aangevallen tantequote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waar dat op slaat. Maar nee, for your info: zwarte bikerboots
Vind ik leukquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:00 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Ahaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:09 schreef n8n het volgende:
[..]
slaat op je haar dat me doet denken aan de gabbertijd. Niet gelijk zo aangevallen tante
quote:
Stoer.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:00 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
dat poppetjequote:Op zondag 10 maart 2013 14:32 schreef Atta-boy het volgende:
Dat zijn m'n sleutels![]()
[ afbeelding ]
Dat poppetje ben ik jammer genoeg kwijtgeraakt.
Ga je terug naar je gothic roots?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:00 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Goth VeerEli.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ga je terug naar je gothic roots?
Kan er ook maar eentje zeggen hequote:Op zondag 10 maart 2013 20:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ga je terug naar je gothic roots?
Niks mis met een beetje gabbertrash lookquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:00 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Het was uiteindelijk zonder staart, maar met gewoon los haarquote:Op zondag 10 maart 2013 20:55 schreef leppeh het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje gabbertrash look
Mja, vond ik ook wel, maar ik heb van die stomme babyhaartjes, die dan zo overeind gaan staan als sprietjesquote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:39 schreef Meloewa het volgende:
Nieuw jasje gekocht vandaag, blij mee![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hij zit beetje raar maar in echt wel mooi.
[ afbeelding ]
Ik vind dat altijd zo fout met een spijkerbroek. Wel mooi met je overhemd.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Nieuw stropdas gekocht, vind hem wel mooi staan
[ afbeelding ]
Ja stropdas is alleen in combinatie met een goeie broek. Overhemd zonder das en met zo'n wat donkere spijkerbroek samen vind ik dan weer wel gaan.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:45 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo fout met een spijkerbroek. Wel mooi met je overhemd.
Ik wou nog op je vorige reageren dat de stropdas niet goed zat bij je hals.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja stropdas is alleen in combinatie met een goeie broek. Overhemd zonder das en met zo'n wat donkere spijkerbroek samen vind ik dan weer wel gaan.
Maar ging dus om de combinatie overhemd/stropdas/colbert
[ afbeelding ]
Je gaat naar een begrafenis of kantoor?quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja stropdas is alleen in combinatie met een goeie broek. Overhemd zonder das en met zo'n wat donkere spijkerbroek samen vind ik dan weer wel gaan.
Maar ging dus om de combinatie overhemd/stropdas/colbert
[ afbeelding ]
Dat is alleen als ik met bepaalde klanten moet afspreken voor m'n werk ja, normaal loop ik er heel anders bijquote:Op woensdag 13 maart 2013 16:59 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Je gaat naar een begrafenis of kantoor?
Volgens mij ben je normaal wel een spange chick maar je ziet er hier uit alsof je van tienersvoorgeld.nl hoort, sorry.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:00 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Wutquote:Op donderdag 14 maart 2013 01:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Volgens mij ben je normaal wel een spange chick maar je ziet er hier uit alsof je van tienersvoorgeld.nl hoort, sorry.
http://tienersvoorgeld.nlquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:03 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Hè verdammt, ik had gehoopt hier weer een foto van jou aan te treffen
Dat nasequote:Op donderdag 14 maart 2013 01:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Volgens mij ben je normaal wel een spange chick maar je ziet er hier uit alsof je van tienersvoorgeld.nl hoort, sorry.
Ook je ondertitel is wel grappig. Je zegt ik ben niet Pools maar doet op je foto wel heel erg je best om er zo Pools mogelijk uit te zienquote:
Hou toch op johquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ook je ondertitel is wel grappig. Je zegt ik ben niet Pools maar doet op je foto wel heel erg je best om er zo Pools mogelijk uit te zien
Als je een foto post waar je erop staat als een Slavische straatloper moet je ook accepteren dat je zulke reacties krijgt.quote:
Was alleen je eerste reactie niet helder genoeg, of probeer je me gewoon kwaad te krijgen en lukt dat niet helemaal zoals je gehoopt had?quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:43 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als je een foto post waar je erop staat als een Slavische straatloper moet je ook accepteren dat je zulke reacties krijgt.
Schijnt hem wel te lukken als ik één blik naar je PI werp.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Was alleen je eerste reactie niet helder genoeg, of probeer je me gewoon kwaad te krijgen en lukt dat niet helemaal zoals je gehoopt had?
Lekker passief agressief, heerlijk vrouwelijk.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Was alleen je eerste reactie niet helder genoeg, of probeer je me gewoon kwaad te krijgen en lukt dat niet helemaal zoals je gehoopt had?
Hmmmmquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Schijnt hem wel te lukken als ik één blik naar je PI werp.
Mooi, vooral het bovenstuk, want de schoenen zijn niet echt mijn dingquote:
Omdat ze hilarisch zijn?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heb de schoenen ook al aan mijn vriend laten zien![]()
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:41 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Omdat ze hilarisch zijn?
Teken 2 stippen op de neus en je hebt een smileyface.
Volgens mij ben je de foto vergeten my buffed brotherquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:48 schreef vault_tec het volgende:
T shirt (verkapt ik pas weer een medium)
Tnqs!quote:Op zondag 17 maart 2013 00:43 schreef Nezhi het volgende:
Cheap Monday tight original unwash
Asics gtiii Olympics
of bedoelde je wat anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |