Vind ik leukquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:00 schreef VeerEli het volgende:
Outfit eigenlijk aangetrokken om vast uit te zoeken voor morgen.Sorry voor de vlekjes, zal mijn spiegel snel schoonmaken
[ afbeelding ]
Ahaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:09 schreef n8n het volgende:
[..]
slaat op je haar dat me doet denken aan de gabbertijd. Niet gelijk zo aangevallen tante
quote:
Stoer.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:00 schreef VeerEli het volgende:
Outfit eigenlijk aangetrokken om vast uit te zoeken voor morgen.Sorry voor de vlekjes, zal mijn spiegel snel schoonmaken
[ afbeelding ]
dat poppetjequote:Op zondag 10 maart 2013 14:32 schreef Atta-boy het volgende:
Dat zijn m'n sleutels![]()
[ afbeelding ]
Dat poppetje ben ik jammer genoeg kwijtgeraakt.
Ga je terug naar je gothic roots?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:00 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Goth VeerEli.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ga je terug naar je gothic roots?
Kan er ook maar eentje zeggen hequote:Op zondag 10 maart 2013 20:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ga je terug naar je gothic roots?
Niks mis met een beetje gabbertrash lookquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:00 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Het was uiteindelijk zonder staart, maar met gewoon los haarquote:Op zondag 10 maart 2013 20:55 schreef leppeh het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje gabbertrash look
Mja, vond ik ook wel, maar ik heb van die stomme babyhaartjes, die dan zo overeind gaan staan als sprietjesquote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:39 schreef Meloewa het volgende:
Nieuw jasje gekocht vandaag, blij mee![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hij zit beetje raar maar in echt wel mooi.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |