tsjonge hou is op zegquote:
Hij heeft het dan ook over de hedendaagse maatschappijquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Europa 1400, de kerk bepaalde wat jij geloofde, geen enkele vorm van zelf-interpretatie.
Ja maar sof vind zelfs een mier nog eng, dat is gewoon niet helemaal gezondquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
Het is wel zo toch, nog enger dan Nicki Minaj
Komt goed, hij is toch al doodquote:
Nouja je kan overdrijven.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar sof vind zelfs een mier nog eng, dat is gewoon niet helemaal gezond
nouja, mier-muis. what`s the difference.quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er is ook geen bewijs dat er `geen'' God bestaat.
Religie is zelf-interpretatie.
Maar waarom zou ik willen branden in de hel?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niemand dwingt je je aan die regels te houden, in tegenstelling tot de Nederlandse wetten. Uiteraard is er geen bewijs. Daarom heet het geloof.
quote:
Een muis is groot en heeft ogen, mond blablaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
nouja, mier-muis. what`s the difference.
dus een muis kan je opetenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:09 schreef JRRY het volgende:
[..]
Een muis is groot en heeft ogen, mond blabla
neequote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar sof vind zelfs een mier nog eng, dat is gewoon niet helemaal gezond
ik vind het gewoon overdreven. hoe kan je iemand nou eng vinden die je op de televisie ziet, die allang dood is. En er tevens echt niet zo heel eng uit zietquote:
Nee hij had het over 'geloof', zelfs nu in orthodox Joodse gemeenschappen in de Verenigde Staten, luister je, en geloof je wat de man met de hoge hoed je vertelt. Zelfde gaat op voor de Amish (ook daar wordt geluisterd naar wat een ander jou over geloof verteld), maar ook voor sommige Islamitische gemeenschappen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij heeft het dan ook over de hedendaagse maatschappij
Ja maar dat is extremisme. voor Hoeveel procent van de totale religieuze gemeenschappen geldt dat nou? Of uberhaupt voor hoeveel gelovigen? Dat is miniem percentage.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee hij had het over 'geloof', zelfs nu in orthodox Joodse gemeenschappen in de Verenigde Staten, luister je, en geloof je wat de man met de hoge hoed je vertelt. Zelfde gaat op voor de Amish (ook daar wordt geluisterd naar wat een ander jou over geloof verteld), maar ook voor sommige Islamitische gemeenschappen.
Jammer genoeg zijn de extremisten toch diegene waar we in de media het meeste over horenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar dat is extremisme. voor Hoeveel procent van de totale religieuze gemeenschappen geldt dat nou? Of uberhaupt voor hoeveel gelovigen? Dat is miniem percentage.
ik vind hem er gewoon eng uitzien. ik heb nachtmerries over hem gehad. en ik zie en hoor hem liever nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik vind het gewoon overdreven. hoe kan je iemand nou eng vinden die je op de televisie ziet, die allang dood is. En er tevens echt niet zo heel eng uit zietAlleen wat bleekjes wellicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |