Nee joh, CIA zit alleen achter aids in Afrika, duh!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar die kleine beetjes zijn niet het boegbeeld voor wat religie inhoudt, iets wat veel mensen wel denken als er een paar moslim-extremisten de Twin Towers doorboren,
en nee niet zeggen dat de CIA daar achter zit
Maar als god al weet of je hemelwaardig zal zijn of niet, waarom dan de moeite?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:21 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
om de hemel waardig te zijn
[..]
snap nog steeds niet wat je bedoelt, maar de meerderheid is niet altijd juist
misschien wil god je de smaak van het leven laten proeven, je die ervaring geven zodat je dat in ene hiernamaals(?) kan gebruiken..................... idkquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar als god al weet of je hemelwaardig zal zijn of niet, waarom dan de moeite?
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
dfasdhelpdafeadsfsdgzedfaefakomendfadsfmijdgadfahalensdfasdfikadgdgsaweetkdsfdsfteveeldafdaf
Maar waarom zou god dan het risico nemen om je door het kwaad van Gene Zijde te laten verleidenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:24 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
misschien wil god je de smaak van het leven laten proeven, je die ervaring geven zodat je dat in ene hiernamaals(?) kan gebruiken..................... idk
zoals ik al zei, om je te testen. denk ik. ook zo'n kwestie; vrije wil, waarom vrije wil geven als god wil dat je je aan zijn regels houdt.. en hoe kan god alles weten als je vrije wil hebtquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar waarom zou god dan het risico nemen om je door het kwaad van Gene Zijde te laten verleiden
Waarom dat risico nemen
Maar verder vind ik het Jodendom een van de mooiere religies op de wereld, dus respectquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:28 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
zoals ik al zei, om je te testen. denk ik. ook zo'n kwestie; vrije wil, waarom vrije wil geven als god wil dat je je aan zijn regels houdt.. en hoe kan god alles weten als je vrije wil hebt
fuquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:29 schreef Fok-it het volgende:
Have fun met deze interessante discussie![]()
Ik ga tv kijken![]()
waarom?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar verder vind ik het Jodendom een van de mooiere religies op de wereld, dus respect
Heeft hij nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, dat moet zijn vrouw doen.
De Tora komt bij mij het logischt over. Daarbij duurt het al zolang en heeft het zoveel moeten doorstaan, en bestaat het nog steeds, dat lijkt mij een teken dat als er een god zou zijn deze over dat volk waakt.quote:
Laat zich regeltjes opleggen door een boekjequote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Die gast doet rare dingen man
nou hij doet strings aan enzo en houdt van buttplugs en shitquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Laat zich regeltjes opleggen door een boekje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |