Was perongeluk :Squote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:02 schreef Beach het volgende:
niks veranderd altijd jij die de lapo pakt
Maar hij zegt wel vaker rare dingen dus ik nam het niet serieusquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hij had het alleen een keer of 5 gezegd maar knap dat je het dan niet doorhad
De tuinen van eden is multireligieusquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:10 schreef Ga.aguyim het volgende:
Gan Eden, dat is joods hamerhaaitje
Ht begon allemaal met de tora en later hebben christenen het gejatquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
De tuinen van eden is multireligieus
/carequote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:19 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ht begon allemaal met de tora en later hebben christenen het gejat
Ja maar daar zijn maagden enzoquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:19 schreef Ga.aguyim het volgende:
en daarna kwam de islam weer, maar weet niet of het daar ook in staat
Ik weet wel het een en ander uit de bijbel, niet veel maar wel wat, en eerlijk gezegd boeit het mij niet heel veel, heb zo mijn meningen over religies maar die hou ik voor mequote:
spannooooooooondquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:20 schreef Taexon het volgende:
OP voor mijn topic klaar
Nu wachten tot prom thuis is
je beloofde me vanmiddagquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:20 schreef Taexon het volgende:
OP voor mijn topic klaar
Nu wachten tot prom thuis is
Mis.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:19 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ht begon allemaal met de tora en later hebben christenen het gejat
Ach hij is niet de enige die geloofsboeken verkeerd interpreteertquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Daarbij moet ik wel zeggen dat Jezus de leer van de Tora totaal verkeerd interpreteerde, tenminste, hij interpreteerde het anders dan de meesten zouden doen.
Is toch niet haram om bussen op te blazen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach hij is niet de enige die geloofsboeken verkeerd interpreteert
Jehovah'squote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach hij is niet de enige die geloofsboeken verkeerd interpreteert
Het is 'geenszins', verder heb je gelijk. In het Jodendom voorspelde men de Messias. Christenen geloven dat Christus die Messias is. Maar aan de basis is niets veranderd. Christus heeft wel enige dingen anders geinterpreteerd (oa in de bergrede). Aanpassingen op, maar vooral toespitsingenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Christenen hebben de Tora geenzins 'gejat', ze zagen in Jezus echter de messias, en dus is het eigenlijk meer een stroming in het Jodendom.
Allah Akbarquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Is toch niet haram om bussen op te blazen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |