Ik heb geen idee. Hield zijn profiel verborgen. Maar zijn gezicht was niks veranderdquote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je bent al slim genoeg als je jezelf bent
hou je bek mi mangquote:
En deed het je goed, om hem op te zoeken dan?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Hield zijn profiel verborgen. Maar zijn gezicht was niks veranderd
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wilde net tegen mijn ouders zeggen ''be right back'', maar ik zei ''bericht bek''____________________
Nah ik had er eigenlijk nooit aan gedacht hiervoor.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En deed het je goed, om hem op te zoeken dan?
lol wutquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wilde net tegen mijn ouders zeggen ''be right back'', maar ik zei ''bericht bek''____________________
ja met een piemetlje XDquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[..]
LB is een jongetje xdxd
Ja je weet wel van google translate enzoquote:
micro-piemOlquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
een hele kleine piem0l xdxd
nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[..]
LB is een jongetje xdxd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |