abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 6 december 2017 @ 16:21:26 #251
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_175530747
*O*
pi_175530898
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:20 schreef Silenus het volgende:

[..]

29 december, aldus Netflix zojuist op Twitter.
Ah cool! Thanks
  woensdag 6 december 2017 @ 18:38:37 #253
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_175532925
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_175534185
Ik kijk er al naar uit *O* *O* *O*
pi_175592012
Zin in!

De grote vraag bij deze serie is natuurlijk: wat vinden jullie nou eigenlijk van al die technologie?
  Redactie Frontpage zaterdag 9 december 2017 @ 11:37:51 #256
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_175595342
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 01:48 schreef Tattou het volgende:
Zin in!

De grote vraag bij deze serie is natuurlijk: wat vinden jullie nou eigenlijk van al die technologie?
Fascinerend en beangstigend. De cooky is eng
pi_175603510
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 01:48 schreef Tattou het volgende:
Zin in!

De grote vraag bij deze serie is natuurlijk: wat vinden jullie nou eigenlijk van al die technologie?
Het zijn veelal wel leuke 'gedachtenexperimenten' die ze poneren, maar ik zie het niet echt als hele realistische extrapolaties van de huidige stand van technologie en maatschappij.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_175622571
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 19:22 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het zijn veelal wel leuke 'gedachtenexperimenten' die ze poneren, maar ik zie het niet echt als hele realistische extrapolaties van de huidige stand van technologie en maatschappij.
Ik vond het gedachtenexperiment in Nosedive wel treffend en aktueel. Het idee dat je maatschappelijke functioneren afhangt van je social media status en de feedback daarop is in beperkte vorm al gaande.

Het lijkt mij bijvoorbeeld lastig is om via AirBnB een verblijf te huren of te verhuren zodra er negatieve reviews in je profiel staan. Dus na een fout, een slechte dag of zelfs een totaal onterechte negatieve review lig je buiten het platform.
pi_176084995
Morgen!
Moeten zij weten
pi_176101285
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 20:35 schreef H0D3NPYL het volgende:
Morgen!
Vandaag dus!

Ik denk dat ik maar eens ga kijken.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_176109580
Ep 1 gezien, lekker hoor! Blij met dit nieuwe seizoen!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_176109842
Oh yayyyyyy!! Heb vakantie, dus ik ga hier wel even tijd voor vrij maken na oud en nieuw!
  vrijdag 29 december 2017 @ 14:29:50 #263
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_176110108
*O*.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_176110427
Oeh, een nieuwe. Ik is benieuwd! 8-)
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_176110678
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 15:34 schreef jaco het volgende:
Ik vond het gedachtenexperiment in Nosedive wel treffend en aktueel. Het idee dat je maatschappelijke functioneren afhangt van je social media status en de feedback daarop is in beperkte vorm al gaande.

Het lijkt mij bijvoorbeeld lastig is om via AirBnB een verblijf te huren of te verhuren zodra er negatieve reviews in je profiel staan. Dus na een fout, een slechte dag of zelfs een totaal onterechte negatieve review lig je buiten het platform.
Maar dat is mijn probleem met deze serie. Die extreme vormen zoals in black mirror gaan niet voorkomen, dat wat nu al gaande is komt omdat het redelijk onder de radar voor mensen blijft. Ik geloof niet in een algemene acceptatie van zaken die blackmirror als mogelijk voorspiegelt in een vrije samenleving zoals hier.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_176110694
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 14:19 schreef Nielsch het volgende:
Ep 1 gezien, lekker hoor! Blij met dit nieuwe seizoen!
Vond hem niet onaardig, maar was in mijn ogen wel een vrij standaard sci-fi thema.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_176110781
Gooien ze alles erop of per week?
pi_176110870
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 14:42 schreef Daargaatze het volgende:
Gooien ze alles erop of per week?
Ze staan er alle 6 al op.
pi_176111269
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 14:40 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Maar dat is mijn probleem met deze serie. Die extreme vormen zoals in black mirror gaan niet voorkomen, dat wat nu al gaande is komt omdat het redelijk onder de radar voor mensen blijft. Ik geloof niet in een algemene acceptatie van zaken die blackmirror als mogelijk voorspiegelt in een vrije samenleving zoals hier.
Ik kijk nu ep 2 van S4 (kwartiertje bezig)... ik weet nog niet waar het precies heengaat maar dit lijkt me toch wel iets wat in de niet al te verre toekomst wel eens mogelijk zou kunnen zijn, zowel qua techniek als acceptatie. Misschien niet helemaal in de vorm zoals in deze ep maar iets dat erop lijkt. Lijkt me trouwens als ouder wel lastig hoor, om dat te weerstaan.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_176111327
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 14:41 schreef Monolith het volgende:

[..]

Vond hem niet onaardig, maar was in mijn ogen wel een vrij standaard sci-fi thema.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_176114430
Eerste drie gezien, erg goed. _O_
(she/her)
pi_176116793
Episode 4 O+ O+
(she/her)
pi_176117514
Heb er nu drie gezien, derde vond ik het minst. Wel fijn om dit te bingen! Heerlijk warm binnen, biertje erbij!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_176117937
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 17:26 schreef Nielsch het volgende:
Heb er nu drie gezien, derde vond ik het minst. Wel fijn om dit te bingen! Heerlijk warm binnen, biertje erbij!
bij die derde
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(she/her)
  vrijdag 29 december 2017 @ 17:53:32 #275
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_176118416
Ep 5 gezien (want de kortste/weinig tijd). Niet direct mijn soort aflevering, maar daarvan hebben we er elk seizoen wel eentje, dus heb ik die maar vast gehad...

...hoop ik.
pi_176118859
Ik heb het hele seizoen gezien.
Vond ze weer top! :Y

Aflevering 5 vond ik 10x niks, aflevering 1 ook wat minder.

Maar die andere 4 vond ik tof :Y
Als ik moet kiezen vond ik aflevering 2 wel cool qua verhaallijn wat je echt aan het denken zet.

Aflevering 6 vond ik echt wel cool *O*
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_176119769
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 14:53 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ik kijk nu ep 2 van S4 (kwartiertje bezig)... ik weet nog niet waar het precies heengaat maar dit lijkt me toch wel iets wat in de niet al te verre toekomst wel eens mogelijk zou kunnen zijn, zowel qua techniek als acceptatie. Misschien niet helemaal in de vorm zoals in deze ep maar iets dat erop lijkt. Lijkt me trouwens als ouder wel lastig hoor, om dat te weerstaan.
Net gezien, maar ik vind dit soort dingen altijd wel vrij ondenkbaar hoor. Qua technologie zou het wellicht nog mogelijk kunnen zijn in de heel verre toekomst, maar qua maatschappelijk acceptatie lijkt het me absoluut ondenkbaar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_176119834
Persoonlijke ergernis bij aflevering 1:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_176121343
Awww 4 was wel heel leuk!

Toch vind ik er nog niet echt een briljante parel tussen zitten zoals in vorige seizoenen. Het is allemaal een beetje tam in vergelijking. Nog geen echte WTF momenten gehad. Toch ben ik me heel goed aan het vermaken.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_176122141
Episode 6 _O_
(she/her)
pi_176122392
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 18:44 schreef Monolith het volgende:
Persoonlijke ergernis bij aflevering 1:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens.
Aanvullend kun je
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
. Desalniettemin vind ik het wel een sterke aflevering. Zeker omdat je in het begin weer eens op het verkeerde been wordt gezet. Wat je eerst voelt is medelijden (grote nerd wordt gepest), daarna wordt het wraak, sterf, burn in hell... (en meer van zulks).
Benieuwd hoe de rest eruit ziet.

[ Bericht 9% gewijzigd door Ridocar op 29-12-2017 20:10:29 ]
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_176123594
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 19:57 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Eens.
Aanvullend kun je
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
. Desalniettemin vind ik het wel een sterke aflevering. Zeker omdat je in het begin weer eens op het verkeerde been wordt gezet. Wat je eerst voelt is medelijden (grote nerd wordt gepest), daarna wordt het wraak, sterf, burn in hell... (en meer van zulks).
Benieuwd hoe de rest eruit ziet.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerste drie inmiddels gezien. De tweede was met afstand mijn favoriet.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_176123885
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 20:25 schreef Monolith het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerste drie inmiddels gezien. De tweede was met afstand mijn favoriet.
Ik had eigenlijk verwacht

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_176123906
Laatste 2 voor morgen bewaren...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_176124088
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 20:31 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ik had eigenlijk verwacht

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_176124118
Nieuwe afleveringen, hopelijk lukt het me om me te bedwingen en niet gelijk alles te kijken :)

Top serie
Do what you love, love what you do!
pi_176127629
Hah! Dat heb ik ook. Ik heb net Hang the DJ en USS Callister gekeken (ik kijk altijd welke beschrijving me op dat moment het meest aanstaat en in die volgorde kijk ik) en nu ben ik in dubio. Zal ik de rest tot morgen bewaren en de Top2000 weer aanzetten of zal ik er nog eentje kijken?
En vraagje aan de mensen die ze al allemaal gezien hebben, welke dan eerst?

Ik vond deze 2 wel echt weer lekker trouwens, al vond ik USS Callister niet echt BM-achtig. En toch heb ik ervan genoten weer :)
pi_176127745
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_176128688
Callister is de eerste toch?

Ik vond in ieder geval de 5e aflevering niks. Sprak me niet aan. Heb de laatste 10/15 minuten doorgespoeld om de 6e aflevering te kijken.
Vond die tevens ook de beste.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  vrijdag 29 december 2017 @ 23:48:53 #290
267430 Panfluit
Blaas er maar op
pi_176133511
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 18:44 schreef Monolith het volgende:
Persoonlijke ergernis bij aflevering 1:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het klonen van een ziel kwam eerder aan bod in de kerst special.
Nu met een knipoog naar Star Trek.
pi_176134618
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 23:48 schreef Panfluit het volgende:

[..]

Het klonen van een ziel kwam eerder aan bod in de kerst special.
Nu met een knipoog naar Star Trek.
Er is op zich niet zoveel mis met het idee dat een ziel of persoonlijkheid of hoe je het ook wilt noemen te klonen valt. Wel met het idee dat je iemand met al zijn of haar herinneringen en ervaringen op een bepaald moment zou kunnen klonen met enkel een stukje DNA. Daar zit die informatie helemaal niet in opgeslagen. Dat is namelijk een product van genetisch materiaal en omgeving. Iets van een 'volledige scan' van een lichaam of iets dergelijks zou geloofwaardiger zijn. Maar goed, dat zijn van die details waarvan ik vind dat je ze op zijn minst wel even op orde mag hebben in een serie waar je zoveel geld aan uitgeeft. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 30 december 2017 @ 00:43:41 #292
267430 Panfluit
Blaas er maar op
pi_176135466
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 december 2017 00:13 schreef Monolith het volgende:

[..]

Er is op zich niet zoveel mis met het idee dat een ziel of persoonlijkheid of hoe je het ook wilt noemen te klonen valt. Wel met het idee dat je iemand met al zijn of haar herinneringen en ervaringen op een bepaald moment zou kunnen klonen met enkel een stukje DNA. Daar zit die informatie helemaal niet in opgeslagen. Dat is namelijk een product van genetisch materiaal en omgeving. Iets van een 'volledige scan' van een lichaam of iets dergelijks zou geloofwaardiger zijn. Maar goed, dat zijn van die details waarvan ik vind dat je ze op zijn minst wel even op orde mag hebben in een serie waar je zoveel geld aan uitgeeft. :P
Met een chip herinneringen ophalen might do the trick.
pi_176135544
Heerlijk begin :D *O*
  † In Memoriam † zaterdag 30 december 2017 @ 00:51:59 #294
368283 ato
pi_176135650
Eerste 2 afleveringen vond ik tof (2e aflevering is geproduceerd door Jodie Foster).
Life can be a bitch, so like it..
pi_176138522
Voor ep.3 heb ik maar één woord: ziek!

Hoe krijgen ze het bedacht?
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_176140753
Zojuist alle afleveringen gekeken en ik zie dat de inspiratie vooral komt van San Junipero en White Christmas:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Alleen Metalhead (ep.5) wijkt af van dit geheel...
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  zaterdag 30 december 2017 @ 12:18:35 #297
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_176143327
Met betrekking tot de eerste aflevering vraag ik mij wel af in hoeverre de wat jongere kijkers (onder de 50) iets snappen van de enorm grote knipoog naar de jaren 60-serie Star Trek. Met dezelfde kleding en stunteligheid qua bemanning.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_176143755
Vannacht aflevering 1 gekeken. Supergoed weer :D
Bleuh.
pi_176144367
4e aflevering... *;
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_176144621
Dicht
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')