Maar dat zijn allemaal criminelen in die lijsten, dat zijn getrainde hardlopers.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:44 schreef Ericr het volgende:
[..]
Mwoah :
http://app.strava.com/segments/1370542
En dat is nog 100m verder ook. Niveau op deze 3km is in ieder geval niet echt hoog.
Om 4:30 te rijden moet je dus 300W wegtrappen...denk dat veel kerels onder de 35, met een beetje training, dat moeten kunnen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:44 schreef Ericr het volgende:
[..]
Mwoah :
http://app.strava.com/segments/1370542
En dat is nog 100m verder ook. Niveau op deze 3km is in ieder geval niet echt hoog.
Ik heb op de schaats bij de junioren 4.35 gereden op de 3kmquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Om 4:30 te rijden moet je dus 300W wegtrappen...denk dat veel kerels onder de 35, met een beetje training, dat moeten kunnen.
Netjesquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:51 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
Ik heb op de schaats bij de junioren 4.35 geschaatst op de 3km
Denk dat het nog tegenvalt, is toch vier en halve minuut een snelheid boven de 40km/uur halen. Op een inspanningstest moet je dan toch wel Vo2max waarden halen die dicht tegen de 50 liggen of er boven.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Om 4:30 te rijden moet je dus 300W wegtrappen...denk dat veel kerels onder de 35, met een beetje training, dat moeten kunnen.
Ellendige kijkafstand inderdaadquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:56 schreef MiLalaa het volgende:
hallo!
ben er ook weer bij.. 500m ook gezien, toch leuk![]()
bij de 3km nu alweer vééél 34ers
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:23 schreef Remzz het volgende:
[..]
Die verschikkelijke Marja Vis deed dat ook altijd
Gaat ook al meer nergens over.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:02 schreef snellejelle het volgende:
Nesbitt, eindelijk gaat het beginnen op de 3k
Die vindt het ook maar saaiquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:04 schreef Remzz het volgende:
Ik vind het ijs trouwens behoorlijk aangeslagen
Wust gaat hier echt geen 4 blank rijden hoor.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:06 schreef Nober het volgende:
Niemann heeft nog steeds het baanrecord, daar moeten De Vries & Wüst wat aan gaan doen dadelijk.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:04 schreef Remzz het volgende:
Ik vind het ijs trouwens behoorlijk aangeslagen
4:05 o.i.dquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wust gaat hier echt geen 4 blank rijden hoor.
Kan ook niet anders met 10 ritten zonder dweilpauze, dat op 3 km...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik denk dat de conclusie dat Graf nergens last van heeft, ook niet een juiste is... volgens mij is dit ijs gewoon te slecht
is dat het plan? 7 ritten?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Vraag me af, of ze het dweilschema voor de heren nog gaan aanpassen. 7 keer een 5km kan echt niet.
Achteraf zaten ze de prestatie van Nesbitt wel heel erg aan het ijs op te hangen, Nesbitt is gewoon niet goed genoegquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Vraag me af, of ze het dweilschema voor de heren nog gaan aanpassen. 7 keer een 5km kan echt niet.
das ook wel waar jaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:14 schreef Remzz het volgende:
[..]
Achteraf zaten ze de prestatie van Nesbitt wel heel erg aan het ijs op te hangen, Nesbitt is gewoon niet goed genoeg
Ja, na de 2 laatste 3km's worden er 5 5 km's gereden. Daarna een dweilpauze en 7 5km's.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:14 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
is dat het plan? 7 ritten?
pff nou dan waren de NLse heren daar nu zeker over aan het babbelen..
Klopt, Nesbitt was niet super, maar ook Graf, Valkenburg en Wust rijden 5 seconden langzamer dan "normaal".quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:14 schreef Remzz het volgende:
[..]
Achteraf zaten ze de prestatie van Nesbitt wel heel erg aan het ijs op te hangen, Nesbitt is gewoon niet goed genoeg
Valkenburg moet nog.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, Nesbitt was niet super, maar ook Graf, Valkenburg en Wust rijden 5 seconden langzamer dan "normaal".
Behoorlijk bagger op de Amerikaanse kamioenschappen:quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:29 schreef MiLalaa het volgende:
trouwens... ik heb het commentaar tijdens de 500m gemist dus weet niet of er iets over gezegd is. Maar ik vroeg me af waar Nancy Swider-Peltz en Rookard waren bij de Amerikanen. Niet geplaatst of geblesseerd? Of voorbereiding OS? Zag wel een nieuweling nu rijden.
Dat is niet zo moeilijk, een doofstomme in de studio zetten en je hebt al iemand die beter is dan dat kind.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:35 schreef Montov het volgende:
Henry Schut is trouwens erg goed. Beter dan Dione, met haar vreemde Jeopardy presentatie...
Ja, dat dacht ik dus ook.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:29 schreef Ericr het volgende:
'Met lichtingen te maken'. Rintje, cut the crap. Ook in het schaatsen is er gewoon in vroegere tijden meer gebruikt dan nu. Ook de toppers rijden gemiddeld een stuk langzamer dan 5 of 10 jaar terug, daar zijn zeker redenen voor te bedenken.
Anni en Rintje zijn echt zo saai, daar moeten ze nu nog wat aan doen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:35 schreef Montov het volgende:
Henry Schut is trouwens erg goed. Beter dan Dione, met haar vreemde Jeopardy presentatie...
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:36 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk, een doofstomme in de studio zetten en je hebt al iemand die beter is dan dat kind.
volgend jaar Bart Veldkamp aan die tafel zettenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:37 schreef Remzz het volgende:
tje zijn echt zo saai, daar moeten ze nu nog wat aan doen.
Mooie discussies met Ria Visser zoals bij de OS in Vancouverquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:38 schreef Evertjan het volgende:
NOS mag best wel wat kritische vragen stelle
[..]
volgend jaar Bart Veldkamp aan die tafel zetten
en die nr. 8 is hier wel...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:36 schreef Remzz het volgende:
[..]
Behoorlijk bagger op de Amerikaanse kamioenschappen:
http://speedskatingresults.com/index.php?p=23&e=9754&sm=1&s=0
Wat had jij gezegd als jij in zijn schoenen had gestaan?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:44 schreef Szura het volgende:
http://www.nusport.nl/sch(...)aat-me-verslaan.html
Wat een enorme loser is het toch ook
Dat nog wel, verder is het toernooi maarquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Gaat morgen spannend worden voor plek 2 en 3.
Dat ik die klootzak van een Kramer er nu wel een keer af ga rijdenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:45 schreef Wombcat het volgende:
w
[..]
Wat had jij gezegd als jij in zijn schoenen had gestaan?
En dat is realistisch?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat ik die klootzak van een Kramer er nu wel een keer af ga rijden
en word je over 24 uur door iedereen uitgelachen. Behalve door de organisatie, die zijn blij met de kaartverkoop voor de zondag dan.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat ik die klootzak van een Kramer er nu wel een keer af ga rijden
Je hebt verdomme 7 seconden voorsprong op de 5km, dan mag je wel iets meer uitstralen dan dat je toch wel gaat verliezenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:51 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En dat is realistisch?
Als 'ie dat zou zeggen, dan kreeg 'ie weer reacties dat het een arrogante eikel was.
Kramer maakt dat verschil 2x goed: op de 5 én op de 10 km. Bokko kan dan op de 1500 nog een beetje terugpakken en staat aan het einde van het toernooi dus 0,5 - 1 punt achter Kramer. Dat weet jij, dat weet Kramer en dat weet Bokko.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Je hebt verdomme 7 seconden voorsprong op de 5km, dan mag je wel iets meer uitstralen dan dat je toch wel gaat verliezen
Ach, dan kom je met schaatsen altijd nog een stuk verder dan ik, denk ik zo.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Die 3km fietsen in een acceptabele damesschaatstijd lukt me trouwens wel. En dat is tragisch, want met 3x in de week schaatsen kom ik op het ijs niet verder dan 500m's in 56 seconden.
En toch hou ik er niet van dat sporters bij voorbaat al uitstralen dat ze gaan verliezen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Kramer maakt dat verschil 2x goed: op de 5 én op de 10 km. Bokko kan dan op de 1500 nog een beetje terugpakken en staat aan het einde van het toernooi dus 0,5 - 1 punt achter Kramer. Dat weet jij, dat weet Kramer en dat weet Bokko.
Stel lompe polderkoeien zijn het.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:57 schreef Ericr het volgende:
Wat een fijne stemmen hebben de Nederlandse dames toch altijd.
Maar het publiek is zo luid.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:58 schreef MiLalaa het volgende:
Diane, je hoeft niet zo te schreeuwen..
Ook leuk dat er op de achtergrond een rit bezig is.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:58 schreef MiLalaa het volgende:
Diane, je hoeft niet zo te schreeuwen..
Vergeleken met Vis, valt dit nog wel mee.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:57 schreef Ericr het volgende:
Wat een fijne stemmen hebben de Nederlandse dames toch altijd.
Ik ook niet. Maar als ze geen kans hebben, hoeven ze van mij niet te gaan uitstralen dat ze wel even gaan winnen. Ik verwacht van Gesink ook niet dat 'ie zegt dat 'ie wel effe de Tour gaat winnen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:58 schreef Szura het volgende:
[..]
En toch hou ik er niet van dat sporters bij voorbaat al uitstralen dat ze gaan verliezen.
De NPO moet natuurlijk optimaal gebruik maken van het geld wat ze in 'analisten' steken idd.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:00 schreef Van_Poppel het volgende:
gebabbel gaat blijkbaar weer boven sport
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Maar het publiek is zo luid.
Oh, wacht.
nouja, hij had wel kunnen zeggen dat ie er wel eens slechter voor heeft gestaan na 1 afstand, en dat ie reuze z'n best gaat doen het Sven moeilijk te maken.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:01 schreef Wombcat het volgende:
Ik ook niet. Maar als ze geen kans hebben, hoeven ze van mij niet te gaan uitstralen dat ze wel even gaan winnen. Ik verwacht van Gesink ook niet dat 'ie zegt dat 'ie wel effe de Tour gaat winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |