En dan aan je moeder vragen hoeveel happen je nog moest.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Idd, al is het bij ons wel zo dat m'n ma bijv geen andijviestampot, rode bieten of spruitjes ofzo maakt omdat ik het niet lekker vind, maar dan eet ze ze lekker als ik wegben en verder kook ik vaker dan zij dus dat lijkt me niet dramatisch ofzo, maar toen ik klein was was het gewoon bord leegeten. Eindeloos kauwen op 1 hap, goeie tijden.
Geprakte aardappelquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:10 schreef wise het volgende:
[..]
met geprakte aardappel en kaas/spekjes
Hehe, bij mij schoof ze meestal een kant naar het bord toe en zei dat ik in ieder geval nog de ene helft moest opeten.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
En dan aan je moeder vragen hoeveel happen je nog moest.
Carly Rae Jepsenquote:
WAT?!quote:
zonder eten naar bedquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom kinderen dwingen om iets op te eten?
Gewoon bord wegzetten dan leren ze het vanzelf wel.
dat heet opvoeden, o rlyquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is officieel kindermishandeling, ya rly.
Slecht hoor.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:20 schreef Fascination het volgende:
Och, ik heb weleens niets gegeten toen we bruine bonen aten. Helemaal geen honger gehad daarna.
Ja hehe, maar officieel is zoiets kindermishandeling, al vind ik het ook onzin je kind gaat niet dood van 1 maaltijd overslaan.quote:
het is geen mishandeling als niemand het weet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja hehe, maar officieel is zoiets kindermishandeling, al vind ik het ook onzin je kind gaat niet dood van 1 maaltijd overslaan.
quote:
Nou nee, want als je eten hebt aangeboden is het gewoon de keuze van het kind zelf.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is officieel kindermishandeling, ya rly.
Dat lijkt mij echt beregezellig.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:25 schreef Fascination het volgende:
Ik keek eens een docu over eetstoornissen en daar vertelden de ouders van een meisje die anorexia had dat ze soms weleens tot middernacht aan tafel zaten omdat ze weigerde te eten en ze daar niet aan wilden toegeven. Ze aten dan ook pas om 20:00. My lord.
Ik zou liever honger hebben dan bruine bonen moeten etenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:20 schreef Fascination het volgende:
Och, ik heb weleens niets gegeten toen we bruine bonen aten. Helemaal geen honger gehad daarna.
quote:
We aten het daarna ook nooit meer, hihi.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou liever honger hebben dan bruine bonen moeten eten![]()
Vies spul.
jouw bruine bonen zijn inderdaad lekkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |