Plan dan gewoon de sauna!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:05 schreef livelink het volgende:
Ik vrees inderdaad dat het met die massahysterie en dat gevoel dat je overal toch vooral bij moet zijn totaal onmogelijk is om ooit nog een Elfstedentocht te organiseren, Troel.
Maar ik ben wel vaker te pessimistisch gebleken op dat punt dus wellicht ooit toch nog.
Pvoess ook al toe aan lekker weer. Ik zit zelfs te twijfelen om een dagje Burgers Bush in te plannen om me weer even lekker warm te voelen.
Mja, de waar-is-dat-feestje Unox mentaliteit ja. Denk ook dat het eigenlijk niet meer kan (al zullen ze het nog best 1x proberen als de gelegenheid zich voordoet vrees ik).quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:05 schreef livelink het volgende:
Ik vrees inderdaad dat het met die massahysterie en dat gevoel dat je overal toch vooral bij moet zijn totaal onmogelijk is om ooit nog een Elfstedentocht te organiseren, Troel.
ben er nooit geweest, maar die staat goed bekend. in lif is een saunatopicquote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:11 schreef mikoxx het volgende:
Goed plan joene! Iemand bekend met de veluwse bron?
Dat vind ik een briljant ideequote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:05 schreef livelink het volgende:
Pvoess ook al toe aan lekker weer. Ik zit zelfs te twijfelen om een dagje Burgers Bush in te plannen om me weer even lekker warm te voelen.
heb je t in veel teksten?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:12 schreef simmu het volgende:
[..]
ben er nooit geweest, maar die staat goed bekend. in lif is een saunatopic
even iets anders: wat is het idee achter de spamlinkjes in tekst?
het zal wel malware zijn dan, wellicht afkomstig uit die 400 gig aan zoekspelletjes die mijn ma me geleverd hebquote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je t in veel teksten?
dan heb je een mallware op je computer
is t alleen bol.com, dat is in fok ingebouwd
mallwarebytes doet t meestal wel goedquote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:21 schreef simmu het volgende:
[..]
het zal wel malware zijn dan, wellicht afkomstig uit die 400 gig aan zoekspelletjes die mijn ma me geleverd heb
Ik zit momenteel zelf een beetje vast ? met zo een baby naar de sauna is het nog niet.quote:
Joene was er ook?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:26 schreef Nijna het volgende:
Elfstedentocht... het zou nog kunnen maar dan moet het wel echt gaan vriezen.
Ik voelde gisteren even de warmte van de zon, toen ik uit de wint stond... dat was wel lekker.
Het mag van mij langzaamaan ook wel weer lente worden. Net ff ietsje warmer graag.
ik weet van niks Tal!quote:
Het is nooit droog vriesweer met een lekker zonnetje .quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:30 schreef lady-wrb het volgende:
ik hou wel van droog vriesweer
heerlijk wandelweer
maar kennelijk ben ik de enige
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |