SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Leandra op 12-02-2013 00:56:38 ]
Alles is bespreekbaar en onderhandelbaar.....quote:
Mooi zo, ouwe jongens krentenbrood.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Alles is bespreekbaar en onderhandelbaar.....
Zit inmiddels mobiel en kan niet meer zo laag in een post komen, maar ik edit m morgenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:46 schreef chufi het volgende:
Lean Ik ben geen maniac en ik heb geen spelkast vol spelletjes, dus mag die quote er uit? Please Moixxx
Leuk. Waar?quote:
Kwam Robert Jan Stips tegen toen die Supersister covers deed afgelopen jaar, geniaal goed was dat.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 01:49 schreef golfer het volgende:
Grappig. Wist niet dat ze nog optraden. Heb nog wel wat oud werk hier van ze.
Ik zou er ook niet aan moeten denken om te rokenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:43 schreef Lienekien het volgende:
Voorheen werden alle virussen en bacteriën uitgerookt.
Ik merk dat ook, ik weet niet waardoor het komt, net alsof een gezond lijf (quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:40 schreef just me het volgende:
Sinds ik gestopt ben met roken (2 jaar) lijkt het wel of ik vatbaarder geworden ben, of zou het de leeftijd zijn ?
Ja en rookte ik Belinda Menthol omdat mn moeder zei dat dat goed voor je bronchiën zou zijnquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:43 schreef Lienekien het volgende:
Voorheen werden alle virussen en bacteriën uitgerookt.
Net als schoon haar vatbaar voor luisquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik merk dat ook, ik weet niet waardoor het komt, net alsof een gezond lijf (![]()
) aantrekkelijker is voor al die bacteriën
Mooi hè, vroeger.... toen roken nog gezond wasquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja en rookte ik Belinda Menthol omdat mn moeder zei dat dat goed voor je bronchiën zou zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |