SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Leandra op 12-02-2013 00:56:38 ]
Alles is bespreekbaar en onderhandelbaar.....quote:
Mooi zo, ouwe jongens krentenbrood.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Alles is bespreekbaar en onderhandelbaar.....
Zit inmiddels mobiel en kan niet meer zo laag in een post komen, maar ik edit m morgenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:46 schreef chufi het volgende:
Lean Ik ben geen maniac en ik heb geen spelkast vol spelletjes, dus mag die quote er uit? Please Moixxx
Leuk. Waar?quote:
Kwam Robert Jan Stips tegen toen die Supersister covers deed afgelopen jaar, geniaal goed was dat.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 01:49 schreef golfer het volgende:
Grappig. Wist niet dat ze nog optraden. Heb nog wel wat oud werk hier van ze.
Ik zou er ook niet aan moeten denken om te rokenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:43 schreef Lienekien het volgende:
Voorheen werden alle virussen en bacteriën uitgerookt.
Ik merk dat ook, ik weet niet waardoor het komt, net alsof een gezond lijf (quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:40 schreef just me het volgende:
Sinds ik gestopt ben met roken (2 jaar) lijkt het wel of ik vatbaarder geworden ben, of zou het de leeftijd zijn ?
Ja en rookte ik Belinda Menthol omdat mn moeder zei dat dat goed voor je bronchiën zou zijnquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:43 schreef Lienekien het volgende:
Voorheen werden alle virussen en bacteriën uitgerookt.
Net als schoon haar vatbaar voor luisquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik merk dat ook, ik weet niet waardoor het komt, net alsof een gezond lijf (![]()
) aantrekkelijker is voor al die bacteriën
Mooi hè, vroeger.... toen roken nog gezond wasquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja en rookte ik Belinda Menthol omdat mn moeder zei dat dat goed voor je bronchiën zou zijn
Toen Amerikaanse doktoren nog reclame maakten voor bepaalde merken...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:14 schreef Leandra het volgende:
Mooi hè, vroeger.... toen roken nog gezond was
Aan de andere kant ben ik blij dat ik er van af ben! Nooit meer die dwang om naar buiten te gaan om te roken, nooit meer check check dubbelcheck cigaretten en aansteker bij mequote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:53 schreef chufi het volgende:
Misschien toch maar weer eens denken om te stoppen, maar aan de andere kant ben ik nu nooit ziek ....
Ik heb daar geen last van hoor. Ik was in mijn roken periode al bijna nooit verkouden, en nu helemaal niet meer sinds ik gestopt ben 3,5 jaar geleden.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:40 schreef just me het volgende:
Sinds ik gestopt ben met roken (2 jaar) lijkt het wel of ik vatbaarder geworden ben, of zou het de leeftijd zijn ?
Dat doe ik ook al intussen bijna 5 jaar.quote:
Ik heb op mijn kamer op school geen cv, ik had alleen zo'n olieverwarmingselement en die is lastig te regelen. De voor- en achterdeur staat vaak open en dat tocht als een gek. Het zal ongetwijfeld ook met weinig weerstand te maken hebben. Ik ga morgen nog niet werken ben bang dat ik dáár nog niet opknap! Zoals mijn moeder vroeger zei, eerst 'n dag koortsvrij en dan weer naar buiten.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:02 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik heb daar geen last van hoor. Ik was in mijn roken periode al bijna nooit verkouden, en nu helemaal niet meer sinds ik gestopt ben 3,5 jaar geleden.
Ik zou de Arbo er bij halenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:44 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb op mijn kamer op school geen cv, ik had alleen zo'n olieverwarmingselement en die is lastig te regelen. De voor- en achterdeur staat vaak open en dat tocht als een gek. Het zal ongetwijfeld ook met weinig weerstand te maken hebben. Ik ga morgen nog niet werken ben bang dat ik dáár nog niet opknap! Zoals mijn moeder vroeger zei, eerst 'n dag koortsvrij en dan weer naar buiten.
@golfer, dan heb je niets meer om mee te slaan
Die mag er alleen in als de anderen niet binnen zijn ... Gelukkig zitten we er bijna nooit met 8 man tegelijk... Dan is het echt niet uit te houden dus maar weer naar buiten om te roken.... Ik wacht nog even met stoppen concludeer ik nu, volgend jaar misschien een groter kantoor .... Nieuwe kansenquote:
Als een van de weinigen hier ,,, Hallo Sasquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:41 schreef sacha het volgende:
hallo, ik ben sacha en ik ben verslaafd aan nicotine![]()
*met z'n allen*
'Hallooooooooooo sacha!'
ja, ik ben een verslaafdequote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Als een van de weinigen hier ,,, Hallo Sas
Herkenbaar Sas, ben ook menig maal gestopt, zonder definitief resultaat helaasquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:57 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, ik ben een verslaafdeaan de gewoonte
![]()
ik ben stom, ik geef geld uit aan niets, ik denk dat het iets voor mij doet maar dat is niet zo, ik vervuil de schone lucht, ik geef het verkeerde voorbeeld en ga zo maar door![]()
geen enkele reden is een reden om te roken![]()
en toch ben ik weer begonnen
maar het gaat mij g*dverd*mme een keer lukkenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Herkenbaar Sas, ben ook menig maal gestopt, zonder definitief resultaat helaas
Zekers !!! Ooitquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:04 schreef sacha het volgende:
[..]
maar het gaat mij g*dverd*mme een keer lukken
Zeker en dan weloverwogenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:09 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ben nog maar 2 x gestopt hoor![]()
3e x keer gaat het lukken
Ik rook alleen met kruiden erin.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Als een van de weinigen hier ,,, Hallo Sas
krettek sigarettenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik rook alleen met kruiden erin.
Owwhhquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee man, eigen geteelde kruiden.
daar heb ik nooit het nut van ingezienquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik rook alleen met kruiden erin.
Ik ook niet echt... Wel gerookt en zo maar nooit bewust gekocht. Meestal een paar trekjes meeroken die enkele keer dat het voorbij komt .. Ik word er meestal wel vrolijk van,, Maar iets te veel en dan voel ik me weer kut..quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:34 schreef sacha het volgende:
[..]
daar heb ik nooit het nut van ingezien
ik weet het en ik benijd jequote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:44 schreef golfer het volgende:
Ik ben na 40 jaar stevig roken gewoon maar 1x cold turkey in 2008 gestopt en ben tot mijn stomme verbazing nog steeds rookvrij en taal er niet meer naar.
Daarvoor eigenlijk nooit de behoefte gehad om te stoppen en ik had nooit gedacht dat het mij zo weinig moeite zou kosten.
Dat vertelde ik mijn buurman toen die zich afvroeg wat voor snelgroeiende planten ik in mijn tuin had.quote:
achtergesteld gebiedquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar rookt bijna iedereen en is de gezondheidszorg gratis
doe je dit medicinaal of voor de fun?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat vertelde ik mijn buurman toen die zich afvroeg wat voor snelgroeiende planten ik in mijn tuin had.
grapjasquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn bril is wat gekleurd nu door al die kruiden.
Ik houd er mijn ADHD mee in de hand.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:56 schreef sacha het volgende:
[..]
doe je dit medicinaal of voor de fun?
[/brutalevraag]
En je schizofrenie met al je UIquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik houd er mijn ADHD mee in de hand.
oké, goed van je!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik houd er mijn ADHD mee in de hand.
Je zegt dat nu maar ik heb daar zeker een aanleg voor, daardoor kan ik me goed verplaatsen in een ander persoon.quote:
Ik post altijd gewoon door alsof het P is ... Zie het verschil nog niet maar wie weetquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:05 schreef sacha het volgende:
[..]
is dat nu wel of niet zo, ik haal ze allemaal door elkaar
al die 'stoornissen' liggen dicht bij elkaar en hebben veelal overlapquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je zegt dat nu maar ik heb daar zeker een aanleg voor, daardoor kan ik me goed verplaatsen in een ander persoon.
Online je primeur met PP en PV en nog een paar anderequote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:09 schreef sacha het volgende:
alhoewel![]()
een schizofreen die zich kan verplaatsen in een ander heb ik nog nooit meegemaakt
Ik raak mezelf weleens kwijt en dan is dat verplaatsen wel handig.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:09 schreef sacha het volgende:
alhoewel![]()
een schizofreen die zich kan verplaatsen in een ander heb ik nog nooit meegemaakt
Zolang er verder niemand onder lijdt is het een prima oplossingquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik raak mezelf weleens kwijt en dan is dat verplaatsen wel handig.
nog meer?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Online je primeur met PP en PV en nog een paar andere
hoor ik daar Dominee Sjoef preken?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Zolang er verder niemand onder lijdt is het een prima oplossing
oh, ik doe dat bewustquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik raak mezelf weleens kwijt en dan is dat verplaatsen wel handig.
Deze?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Minstens 1 maar kom zo snel niet op zn naam
Nee PietVerdriet is uniek volgens mij.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die ja.... daar wist ik de avatar wel van maar de naam niet.... wat is nou PV??
Is Pietverdriet ook jouw kloon?![]()
![]()
Het was een garpje, ik weet dat je Pietverdriet niet bent, maar welke PV kloon is dan van jou, want ik ken alleen PP en Sig000 maar.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee PietVerdriet is uniek volgens mij.
Als je nu kunt zeggen welke kloon er van eerder genoemde online is .. Krijg je een zoenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:22 schreef sacha het volgende:
[..]
die weet ik! heb ik nu wat gewonnen?
De rest is een zachte dood gestorven omdat ik te lui ben om wachtwoord opnieuw aan te vragen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het was een garpje, ik weet dat je Pietverdriet niet bent, maar welke PV kloon is dan van jou, want ik ken alleen PP en Sig000 maar.
die had ik fout, daar gaat mijn prijsquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
ik weet dat je Pietverdriet niet bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |