SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Eten?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Nee, gewoon neequote:![]()
Alleen ook_gek mag dat doen
[b]AirwiN schreef [/b]
Een ep Poi kijken. Tot zo, misschien
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Die maak ik wel vakerquote:![]()
Ik rook er nog 1 en dan ga ik mn bed in hoor![]()
Kus lieverdjesIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik dacht ik doe ook eens aardig naar mijn medefokkersquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee![]()
Alleen ook_gek mag dat doen
-XOXO-![]()
truste Mutsiequote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die maak ik wel vaker![]()
Kus lieverdjes![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Owquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kus lieverdjes.
Slaap lekker dan![]()
![]()
.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Sorryquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Kloptquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kus lieverdjes
Slaap lekker![]()
![]()
![]()
Gaat vast niet lukken want koud en geen geknuffelquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Herkenbaarquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaat vast niet lukken want koud en geen geknuffel
OMG, filmpje van F&F6 online
Die ga ik zeker wel in de bios kijken![]()
![]()
Nu echt naar bed
[b]AirwiN schreef [/b]
Awwwquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaat vast niet lukken want koud en geen geknuffel
Ik heb een spinnende poes op schoot.
Slaap lekkerquote:.
Heb je je tanden wel gepoetst?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:46 schreef Cryothic het volgende:
[..]gelukkig tot nu toe niemand die geprobeerd heeft er iets in te proppen
![]()
![]()
dat zal t wezenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je je tanden wel gepoetst?NIEUW: Foto's!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |