Right in the feelsquote:Op maandag 11 februari 2013 23:42 schreef JRRY het volgende:
[..]
het voelt. leuk. dat mensen je leuk vinden.
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:43 schreef badschaap het volgende:
heuj in de zomervakantie 3 weken spanje onveilig maken + er is een strand bij die camping
Klinkt goed ouwequote:Op maandag 11 februari 2013 23:43 schreef badschaap het volgende:
heuj in de zomervakantie 3 weken spanje onveilig maken + er is een strand bij die camping
haten op mijn UI, tsssquote:Op maandag 11 februari 2013 23:45 schreef nodig het volgende:
[..]
Speciaal voor jou die kutkat in de OP
Er is nog genoeg ruimte voor ellen hoorquote:Op maandag 11 februari 2013 23:45 schreef nodig het volgende:
[..]
Speciaal voor jou die kutkat in de OP
echt extreme noorden van spanje, 50 kom van de franse grens.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:44 schreef JRRY het volgende:
Waar ga je heen badschaap? Ik wil miss ook met een paar vrienden wegMaar het liefst naar een grote stad, Barcelona ofzo.
Nee dit topic is helemaal van/voor supersof bestemd.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er is nog genoeg ruimte voor ellen hoor
Ok danquote:Op maandag 11 februari 2013 23:46 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee dit topic is helemaal van/voor supersof bestemd.
Really?quote:Op maandag 11 februari 2013 23:46 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee dit topic is helemaal van/voor supersof bestemd.
tis hier wel lekker druk, maar weer niet té druk snaptequote:Op maandag 11 februari 2013 23:44 schreef JRRY het volgende:
Waar ga je heen badschaap? Ik wil miss ook met een paar vrienden wegMaar het liefst naar een grote stad, Barcelona ofzo.
haha. jullie gaan zeker alle uitgaansgebieden enzo af he ;squote:Op maandag 11 februari 2013 23:46 schreef badschaap het volgende:
[..]
echt extreme noorden van spanje, 50 kom van de franse grens.
Wel met maat en zn ouders, maar da maak niks uit, want we krijgen gin regels mee, behalve da we hun nie wakker moeten maken xd
Ok sorryquote:Op maandag 11 februari 2013 23:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Niet zo ongezellig doen in dit speciale topic![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |