Na hoeveel jaar na wat te doen?quote:Op maandag 11 februari 2013 23:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je komt er wel weer overheen. Is mij ook gelukt.
Ja dat bedoel ik dus. Soms kan t lijken alsof je iets overwonnen hebt maar dan blijkt later dat t je op veel meer of andere vlakken geraakt heeft..quote:Op maandag 11 februari 2013 23:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat heeft dus niks met tijd te maken maar dat weet je zelf ook wel.
Hoewel je soms kunt denken dat het goed gaat en je dan weer een dal hebt etc... Ok dat bestaat.
Dan heb je alsnog 1 vlak overwonnen...quote:Op maandag 11 februari 2013 23:55 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dus. Soms kan t lijken alsof je iets overwonnen hebt maar dan blijkt later dat t je op veel meer of andere vlakken geraakt heeft..
Hey, jij die op mij reageertquote:Op maandag 11 februari 2013 23:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zelfs ik word ter plekke depressief bij het zien van zoveel blije kleurtjes
Niet lullig opvatten, maar niemand is belangrijk genoeg op FOK! om een hekel aan te hebben.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:57 schreef kingtoppie het volgende:
Hey, jij die op mij reageert
Dacht dat je een hekel aan me had Cactus.
Kan. Kan.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan heb je alsnog 1 vlak overwonnen...
Je blijft repareren, als je dat eenmaal succesvol gedaan hebt weet je voor de volgende keer hoe dat moest.
En ik maar denken dat ik wat bereikt had (niet lullig opvatten)quote:Op maandag 11 februari 2013 23:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Niet lullig opvatten, maar niemand is belangrijk genoeg op FOK! om een hekel aan te hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus, probeer om alleen je gedachten op iets anders te richten, denk positief ! Al voel je je tegenovergesteld. Lach om alles wat tegenzit !! Perception is reality..Het is echt waar.
Ergens moet je weer gaan relativeren en opnieuw gaan inzetten op geluk, you can do it. Nike.Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
Ik was niet enorm depressief of zo hoor, ik vond mezelf niets waard om diverse redenen, maar het was niet zwaar if zo.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Na hoeveel jaar na wat te doen?
Psychiater.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik was niet enorm depressief of zo hoor, ik vond mezelf niets waard om diverse redenen, maar het was niet zwaar if zo.
Geen fuck doen en nadenken heeft het meest geholpen. Alles wordt dan duidelijk en je weet weer wat je wilt.
Nu ben ik weer gemotiveerd en vrolijk. Alleen wel jammer dat school er onder geleden heeft.
Op de basisschool ook depressief geweest. Daar was het heel veel praten en huilen.
Ik weet niet hoe depressief Argo is, maar anders moet hij gaan nadenken en iemand zoeken om bij uit te huilen (vader, moeder, vriend etc.).
Klopt. Is ook totale bullshit.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:43 schreef LelijKnap het volgende:
En dat 'what doesnt kill you only makes you stronger' is ook bullshit. Ben enkel pessimistischer, cynischer en depresiever geworden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nouuuhoouuh, dat vind ik niet lueueuekquote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:35 schreef Argo het volgende:
Het hart pompt bloed weg, bij elke klop een getik. Zo gaat de bloedsomloop rond, ook naar de hersenen. En dat allemaal omdat mijn hersenen verkeerd in elkaar zitten.
En het wordt nog lekkerder als de balans serotonine en dopamine beïnvloed met allerlei middelenquote:
Argo is introvert en kan er niks aan doen hij is als de Griekse God sissypuss die een steen de berg op moet tillen maar er komt geen einde aan en elke keer laat hij de steen weer naar beneden rollenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:24 schreef danzazlol het volgende:
En argo kap nou is met al dat zelfmedelijden. Er zijn mensen die het veel zwaarder hebben en gewoon doorgaan. Je woont in Nederland man! Komop, doe wat met je leven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |