die sneeuwschep kan ook wel in de open haard.quote:Op donderdag 14 februari 2013 09:30 schreef Thaboel het volgende:
[..]
zelfde gevoel. Sta met me arctic survivalsuit op de bus te wachten.
Hier word veel gestrooid.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:18 schreef jitzzzze het volgende:
Schaatsen op straat, hier kan het bijna
Nou hier niet. Heeft ook geen zin, zoveel ijzel valt er.quote:
valt hier nog mee. Strooiwagens teveel... Reden er net 5 op het plein voor de Amsterdam ArenAquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou hier niet. Heeft ook geen zin, zoveel ijzel valt er.
Ik vrees dat de terugrit erg interessant gaat worden.
Zelfs het raam van mijn kantoor zit vol ijzel.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:55 schreef Thaboel het volgende:
[..]
valt hier nog mee. Strooiwagens teveel... Reden er net 5 op het plein voor de Amsterdam ArenA
onze halve toren ook dus je bent niet speciaalquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zelfs het raam van mijn kantoor zit vol ijzel.
Nouhouquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:05 schreef Thaboel het volgende:
[..]
onze halve toren ook dus je bent niet speciaal
kusje erop.quote:
Mooiquote:Op donderdag 14 februari 2013 10:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar zou ik ook uitslag van krijgen
Kutmuziekquote:
Jij ja.quote:
Schreeuwende mensen die op een gitaar rammen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij ja.
Toch goed zelfinzicht heb je![]()
Dit vrind!!!
Dit vind ik echt muziek voor jou BBquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:06 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Schreeuwende mensen die op een gitaar rammen.![]()
Doe dan zo iets:
of zoiets:
Alleen het begin beloofde wat,quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dit vind ik echt muziek voor jou BB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |