PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
ja ik dacht nog die kut pass verpest alles maar hij nam hem mooi aanquote:Op maandag 11 februari 2013 22:48 schreef Tim86 het volgende:
Lukaku kinderlijk eenvoudig erlangs zeg
Matig TOTW -> minder packs open -> minder kaarten op de markt/meer schaarste ->prijs omhoogquote:Op maandag 11 februari 2013 22:47 schreef Ethanolic het volgende:
waarom zijn de conditiekaartjes van 1900 naar 2500 gemiddeld gegaan inene?
Onterechte penalty was hij alweer vergetenquote:
wat is er nu weer met suarez ?quote:Op maandag 11 februari 2013 22:52 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Onterechte penalty was hij alweer vergeten
picsquote:Op maandag 11 februari 2013 23:01 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind die blonde nieuwslezeres van NOS op 3 zo knettergeil hè..
Pics.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:01 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind die blonde nieuwslezeres van NOS op 3 zo knettergeil hè..
quote:Op maandag 11 februari 2013 22:47 schreef Ethanolic het volgende:
waarom zijn de conditiekaartjes van 1900 naar 2500 gemiddeld gegaan inene?
Lijkt me een naam die duizenden fifa spelers gebruikenquote:Op maandag 11 februari 2013 23:05 schreef Toefjes het volgende:
Speelt iemand hier met team naam: class on grass?
Nee alleen de andere 50% van de FIFA community...quote:Op maandag 11 februari 2013 23:05 schreef Toefjes het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat de fuckquote:Op maandag 11 februari 2013 23:04 schreef detennismaster het volgende:
http://nos.nl/uitzendinge(...)uari-2013-2000u.html
Vanaf 12.15![]()
![]()
Nee, maar ik kom die naam wel 8x per dag tegen.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:05 schreef Toefjes het volgende:
Dit komt 100% van mokkels.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:08 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even mijn puddingbuks doorladen, brb
http://nos.nl/uitzendinge(...)uari-2013-2000u.htmlquote:Op maandag 11 februari 2013 23:08 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:08 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar moet ik anders die shit vandaan halenquote:
Was het geen tijdklok?quote:Op maandag 11 februari 2013 23:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Weer midden in een wedstrijd ineens een disconnect. Leuk spel hoor.
Ik kom die naam nooit in wedstrijden tegen maar wel altijd op de markt. Altijd op markten waar ik ook actief in benquote:Op maandag 11 februari 2013 23:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, maar ik kom die naam wel 8x per dag tegen.
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:04 schreef detennismaster het volgende:
http://nos.nl/uitzendinge(...)uari-2013-2000u.html
Vanaf 12.15![]()
![]()
Jup. Album is ook wel ok trouwens.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:11 schreef Dudeweiser het volgende:
Dat nummer van Macklemore is toch best wel vet
Repost?quote:Op maandag 11 februari 2013 23:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
deeeeeeeeed ie ook maar zo in de party
inderdaadquote:Op maandag 11 februari 2013 23:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
deeeeeeeeed ie ook maar zo in de party
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:40 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Wel een terechte reactie
[ afbeelding ]
FIFAquote:Op maandag 11 februari 2013 23:53 schreef poker4lifee het volgende:
90e min de 3-2 tegen terwijl ik 1 punt moest en dat mn laatste wedstrijd was.
aidssssssssssssssssssss
je kan de druk niet aanquote:Op maandag 11 februari 2013 23:53 schreef poker4lifee het volgende:
90e min de 3-2 tegen terwijl ik 1 punt moest en dat mn laatste wedstrijd was.
aidssssssssssssssssssss
nja was wel m'n eigen schuld. Hij was een stuk beter dus verdiende de overwinning welquote:
nopequote:
Of een set piece waarbij er 4 man achterin blijven makenquote:Op maandag 11 februari 2013 23:56 schreef Zhano het volgende:
Ik mocht bij 1-0 voor in de 90e minuut een corner nemen. Toen hij met 2 man op mn keeper af ging moest ik denken aan wat Tim zei: Kort nemen om die counter niet tegen te krijgen. Gelukkig failde die gast de sweaty
Daarom custom corner met 8 mijn op de middenlijn en eentje kort. In nood situaties altijd handig.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:56 schreef Zhano het volgende:
Ik mocht bij 1-0 voor in de 90e minuut een corner nemen. Toen hij met 2 man op mn keeper af ging moest ik denken aan wat Tim zei: Kort nemen om die counter niet tegen te krijgen. Gelukkig failde die gast de sweaty
Rudolphquote:
Ready Steady Cook is pas baasquote:Op maandag 11 februari 2013 23:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Rudolph
wel jammer van die dikke kutitaliaan
dat is wel vet ja, kijkt mijn moeder altijdquote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat is wel vet ja, kijkt mijn moeder altijd
als je aan dat programma denkt en zijn hoofd niet voor je ziet, dan is er iets goed mis met jequote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:56 schreef Zhano het volgende:
het verschil is 7k op 274k, die gaat er toch wel af in tax.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:20 schreef DuTank het volgende:
IF Balo dan toch maar weten te scoren voor 274k.
Jammer dat ie in 4-1-2-1-2 is, kapitaal vernietiging om 'm naar 4-5-1 om te zetten, zodat ik 'm kan gebruiken...
Bewaren en door verkopen in de hoop dat ie gaat stijgen, of gewoon skijt hebben en 4-5-1 kaartje erop gooien?
ok lol hij heeft ook nog eens 94 contracten... niet dat dat nou veel is, maar dat is wel het formatie kaartje voor 4-5-1quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
het verschil is 7k op 274k, die gaat er toch wel af in tax.
mooiquote:
Dafuq?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:19 schreef ThadCastle het volgende:
Die ouders zijn ook helemaal van het padje af
Nee, maar hij staat gewoon aan z'n leuter te trekken voor de ogen van z'n ouders.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:51 schreef n0ir het volgende:
[..]
Dit is toch niet de eerste Harlem Shake die je ziet?
Ik vind het wel zielig hoever iemand moet gaan om nog interessant te blijvenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, maar hij staat gewoon aan z'n leuter te trekken voor de ogen van z'n ouders.
Die neus...quote:Op maandag 11 februari 2013 23:08 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
True. En die ouders zijn helemaal triest. Een pak rammel moeten ze m gevenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:59 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik vind het wel zielig hoever iemand moet gaan om nog interessant te blijvenQua inhoud stellen zijn filmpjes sinds kerst met FIFA 12 niet echt veel meer voor en is het puur entertainment waar hij views mee probeert te behouden. Kennelijk kennen mensen niet een neger in de buurt die grappig is zonder naar hem te moeten kijken
Dit is niet haar beste foto, maar er is niks mis mee hoorquote:
Ergens snap ik alle inzet wel vanwege de goede verdiensten ( hij reed zelf ook tijd geleden in een clip een nieuwe Audi A1) maar het begint steeds verder te gaan en ook ziek humorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 01:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
True. En die ouders zijn helemaal triest. Een pak rammel moeten ze m geven
Ach, intussen denk ik dat de Britse pubertjes op school allemaal KSI nadoen en dat is gewoon zijn target audience.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 01:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
True. En die ouders zijn helemaal triest. Een pak rammel moeten ze m geven
Nog 4 dagen, dan weekje vakantiequote:
Da's erg zuur. Hoe lang vakantie? Weekje? Volgens mij is dat deze week bij ons het zuiden al...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 07:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nog 4 dagen, dan weekje vakantie
Had op wat dure jongens geboden die ik wil kopen, allemaal met 1000 outbid
Ja weekje inderdaad. Is wel zo voorbij maar tochquote:Op dinsdag 12 februari 2013 07:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Da's erg zuur. Hoe lang vakantie? Weekje? Volgens mij is dat deze week bij ons het zuiden al...
jup ivm carnavalquote:Op dinsdag 12 februari 2013 07:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Da's erg zuur. Hoe lang vakantie? Weekje? Volgens mij is dat deze week bij ons het zuiden al...
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Gisteren 3 finales gespeeld en 3 gewonnen. Not bad
Goedemorgen trouwens
Vergeet je pilletje niet voordat je gaatquote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:30 schreef TBakkert het volgende:
HIHAHO IKSDEE WAAROM POST IK NOG K MOET NAAR SCHOOL HALLO HALLO HHAHAHAHAHA
quote:Op maandag 11 februari 2013 23:40 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Wel een terechte reactie
[ afbeelding ]
Ach, die vergeet hij als ik hem hier zo zie meerdere keren per week.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:35 schreef Vinno het volgende:
[..]
Vergeet je pilletje niet voordat je gaat
Netjesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:43 schreef poker4lifee het volgende:
Het Honours College: jij komt in aanmerking!
Het Honours College: jij komt in aanmerking!Ondertussen heb je het eerste semester van je eerste jaar alweer achter de rug en heb je je tentamens met goed resultaat afgerond. Zo goed zelfs, dat je een gemiddeld 7,5 of hoger staat! Gefeliciteerd, want met een 7,5 gemiddeld kom je in aanmerking voor het Honours College FSW.
not bad
Het is dat ik kansloos lui ben anders was het misschien wel leuk geweest om te proberenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Netjes
GoedemorgenHeerlijk wakker worden van de kou omdat de boiler kapot is
Katertje erbij
Gelukkig hoorde ik gisteren op het weerbericht dat de winter over een paar dagen voorbij isquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Netjes
GoedemorgenHeerlijk wakker worden van de kou omdat de boiler kapot is
Katertje erbij
Dan doet de Boiler het weerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gelukkig hoorde ik gisteren op het weerbericht dat de winter over een paar dagen voorbij is
Console het raam uit flikkeren is de enige oplossingquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:41 schreef Keukendrol het volgende:
Online contentpass gezeik.![]()
Wat nu?
Gedaan. Nu zou het opgelost moeten zijn?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:42 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Console het raam uit flikkeren is de enige oplossing
Je vergeet er bij te zeggen dat het van de 3e verdieping moet en je er zelf snel onder moet gaan staan.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:42 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Console het raam uit flikkeren is de enige oplossing
De leukste in dit topic zeker.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je vergeet er bij te zeggen dat het van de 3e verdieping moet en je er zelf snel onder moet gaan staan.
NEE HAHAHAHAH JE BEN ER INGETRAPT HAHAHHAHAHAHHAHAHHAHquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:45 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Gedaan. Nu zou het opgelost moeten zijn?
Als je een goede camera wil noet je geen iPhone koprn.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:49 schreef Djeetje het volgende:
Als je camera is beschadigd op je iPhone 4 moet je toch nieuwe achterkant als je weer een goede camera wilt ?
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:56 schreef DutchSL het volgende:
Alles met een i er voor is slegt.
iPad
iMac
iPod
iPhone
ITunes
ik
etc
Vraag het nog een paar keer, misschien heeft iemand dan speciaal voor jou Pablo gekocht en hem uitgeprobeerd.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:16 schreef DeWesp het volgende:
Heeft iemand ervaring met IF Pablo Hernandez?
Console opnieuw opstarten en zorgen dat je eerst bent ingelogd op PSN/XBL voordat je Fifa opstartquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:41 schreef Keukendrol het volgende:
Online contentpass gezeik.![]()
Wat nu?
Nee, er staat een i voor, dus het is kut.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:51 schreef DeWesp het volgende:
Iemand hier ervaring met IF Pablo Hernandez?
Ditquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Vraag het nog een paar keer, misschien heeft iemand dan speciaal voor jou Pablo gekocht en hem uitgeprobeerd.
zaterdag werd het weer warmer. Gaat weer richting 10 graden gelukkig. Dit is niet te doen. Gevoelstemperatuur is -250quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gelukkig hoorde ik gisteren op het weerbericht dat de winter over een paar dagen voorbij is
En dan hoef jij niet eens buiten carnavalsoptochten te bekijkenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
zaterdag werd het weer warmer. Gaat weer richting 10 graden gelukkig. Dit is niet te doen. Gevoelstemperatuur is -250
hoezo hoef ik dat niet?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En dan hoef jij niet eens buiten carnavalsoptochten te bekijken
Ik weet best dat je uit Wolluk komtquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
hoezo hoef ik dat niet?suggereer jij dat ik geen brabander ben.
Ik ga alleen niet, dat is iets anders
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik weet best dat je uit Wolluk komt
Maar ik schat je zo in dat je niet gaat inderdaad
Hmmm die stats zien er ook wel goed uit. Misschien nog Pepe of Palacio op RM in verband met hun early/late crossers....quote:
Ik heb ook niks met die muziek, maar ik ga dan ook meestal naar de kroegen waar die muziek amper gedraaid wordtquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
Ik vind er echt geen zak aan. Ben toevallig zaterdag gegaan en was best leuk alleen die muziek. Killing. Iedereen doet geforceerd vrolijk en als een mongool. Maar ja, het is maar een weekje en dan is t weer over
Geforceerd? Ging je naar een alcoholvrij carnaval?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
Ik vind er echt geen zak aan. Ben toevallig zaterdag gegaan en was best leuk alleen die muziek. Killing. Iedereen doet geforceerd vrolijk en als een mongool. Maar ja, het is maar een weekje en dan is t weer over
Nee, maar iedereen gaat er heen om zich als een mongool te gedragen. Knetterzat zijn is meer regel dan uitzondering. Het 'feest' ligt me gewoon niet denk ikquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Geforceerd? Ging je naar een alcoholvrij carnaval?
Ik ben er wel klaar mee, denk dat ik vanavond oversla, is toch niet veel meer aan
Wat deed jij in divisie 5?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:35 schreef Zhano het volgende:
Kun je ook ergens je FUT match history zien? Ben volgens mij al 2 keer op rij gepromoveerd met alleen maar wins
Okequote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee, maar iedereen gaat er heen om zich als een mongool te gedragen. Knetterzat zijn is meer regel dan uitzondering. Het 'feest' ligt me gewoon niet denk ik.
Enige wat echt makkelijk is om vrouwen te 'versieren' tijdens carnaval, want je hoeft niet eens wat te doen en ze hangen bij wijze van spreken al aan je lippen.
Trade account levelen voor extra TP spacequote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:36 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wat deed jij in divisie 5?
Er is weer een update hoor. Eindelijk weer met z'n 2en FUT spelen!
Ik vind carnaval ook altijd supertof: mensen die je in geen jaren hebt gezien kom je ineens weer tegen in de kroeg. Daarnaast gewoon 3/4 dagen fulltime met je vrienden optrekken. Samen bier drinken, samen lol hebben, samen de kroeg uitrollen, de volgende ochtend samen een kater hebben en weer je eerste biertje wegdrinken. Daarbij is het ook een feest van tradities. Wij beginnen vaak zaterdagochtend om 11 over 11 met ons eerste biertje. Zondagochtend wordt er bij mij ontbeten (eieren vaak), zondagavond eten we bij een maat tijdens studio sport, maandagochtend ontbijten we weer ergens anders (dit jaar speklappenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
OkeNaja ik vind het gewoon tof vooral om mensen van vroeger enzo weer te spreken en een beetje te klooien
En ja dat gaat vrij snel idd
Ik denk dat ik dat ook maar eens ga doen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:39 schreef Zhano het volgende:
[..]
Trade account levelen voor extra TP space
T/m divisie 2 is het echt makkelijk. Vooral met Traorequote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat ook maar eens ga doen.
En dan win ik misschien ook nog eens wat potjes, in plaats van dat gekut in div1
Ik neem denk ik een echt goedkoop team, spitsjes waarvoor ik max 350 betaalquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:44 schreef Zhano het volgende:
[..]
T/m divisie 2 is het echt makkelijk. Vooral met Traore
Zoals?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik neem denk ik een echt goedkoop team, spitsjes waarvoor ik max 350 betaal
Geen idee, zit pas dit weekend waarschijnlijk weer op console, dus kijk dan welquote:
Ja geweldigquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind carnaval ook altijd supertof: mensen die je in geen jaren hebt gezien kom je ineens weer tegen in de kroeg. Daarnaast gewoon 3/4 dagen fulltime met je vrienden optrekken. Samen bier drinken, samen lol hebben, samen de kroeg uitrollen, de volgende ochtend samen een kater hebben en weer je eerste biertje wegdrinken. Daarbij is het ook een feest van tradities. Wij beginnen vaak zaterdagochtend om 11 over 11 met ons eerste biertje. Zondagochtend wordt er bij mij ontbeten (eieren vaak), zondagavond eten we bij een maat tijdens studio sport, maandagochtend ontbijten we weer ergens anders (dit jaar speklappen)...prachtig hoor
IF Marchetti is de degelijkste keeper die ik tot nu toe heb gehad. Niet heel spectaculair, maar degelijkquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:46 schreef Vinno het volgende:
IF Marchetti > Buffon? Of andersom?
Vind Buffon soms beetje tegenvallen namelijk...
Ja, gistermiddag mijn laatste biertjes gedronken...moet een beetje zuinig zijn op mijn vrije dagenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja geweldigSowieso kan je alles maken ook die dagen
Maar jij bent nu alweer aant werk dus
Okay thnx, ga ik hem ff proberenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja geweldigSowieso kan je alles maken ook die dagen
Maar jij bent nu alweer aant werk dus
[..]
IF Marchetti is de degelijkste keeper die ik tot nu toe heb gehad. Niet heel spectaculair, maar degelijk
Nice! Ik denk dat ik gewoon steeds een team maak met spelers die ik weer dump als hun contract verlopen isquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:51 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Speelde tot nu toe puur RPL, met wisselen dus. Heb nu 1 basisteam gemaakt daar en heb wat coins voor een tweede team. RST binnenkort upgraden naar Muriel/Pabon
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nice! Ik denk dat ik gewoon steeds een team maak met spelers die ik weer dump als hun contract verlopen is
quote:
Is dat een nee? Reviews op futhead zijn geen kut waard. Elke klotespeler krijgt daar positieve reviews. Dan stel ik de mening hier wat meer op prijs. En omdat je hier doorgaans meer aandacht krijgt als je heel hard schreeuwt (komt vast door het hoge Brabant gehalte, kom maar op PoTs 😉) Stel ik de vraag gewoon een paar keer. Gewoon dat het kan.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Vraag het nog een paar keer, misschien heeft iemand dan speciaal voor jou Pablo gekocht en hem uitgeprobeerd.
Met IF Guarin erbij welquote:
IF Guarin vind ik niet zo goed op cam, misschien is Ibarbo daar beter.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:10 schreef Philos het volgende:
Heeft er iemand al ervaring met UP Sandro?
Zoja, proberen in dit elftal?
[ afbeelding ]
Kent wel, die postte hij hier gisteren nog. Kan hem ff niet vinden..was een 4-2-2-2 met IF Balo - IF Jackson, erachter El Shaa en IF Rodriguez en middenveld met Diaby en IF Sissoko geloof ik.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:55 schreef diedjuh het volgende:
Iemand hier een leuk team met IF Jackson en IF Sissoko?
Oja, die had ik gezien ja, maar ik vind het zo zonde om IF Rodriguez nu voor 80k te kopen, terwijl ik hem een paar maanden geleden nog voor 30k verkochtquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kent wel, die postte hij hier gisteren nog. Kan hem ff niet vinden..was een 4-2-2-2 met IF Balo - IF Jackson, erachter El Shaa en IF Rodriguez en middenveld met Diaby en IF Sissoko geloof ik.
Zijn NIF wel, dus waarschijnlijk zijn IF ook wel.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:32 schreef MolFan het volgende:
Ik heb IF Jackson, maar nog niet getest in een team, aanradertje volgens jullie dus? Anders ga ik hem op de tradepile donderen
Speelt ie fijnquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:33 schreef Tim86 het volgende:
Once you go IF Jackson you never go back son![]()
'
'
'
'
'
Heb er nog relatief weinig mee kunnen spelen omdat ik ook net een ander team heb die wel uit mag komen in die 4k cup, maar so far bevalt hij erg goed. Hij voelt echt veel sneller en nog sterker aan dan de NIF en ik heb er eigenlijk amper kansen mee gemist. Zijn eerste wedstrijd meteen een hattrick in een wedstrijd die ik nipt won met 4-3, dus dat was lekker binnen komenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Speelt ie fijn?
Btw dat einde van TWD
Die heb ik ook weleens ja, al is 5-0 wel erg extreem. Sta soms met 3-0 achter met rust terwijl ik iemand voor mijn gevoel helemaal kapot speelquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:35 schreef DannyDeko het volgende:
Zojuist een potje met 5-0 verloren terwijl ik gewoon goed speelde en veel veel beter was.
Maarja... het is en blijft fifa![]()
![]()
Okequote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb er nog relatief weinig mee kunnen spelen omdat ik ook net een ander team heb die wel uit mag komen in die 4k cup, maar so far bevalt hij erg goed. Hij voelt echt veel sneller en nog sterker aan dan de NIF en ik heb er eigenlijk amper kansen mee gemist. Zijn eerste wedstrijd meteen een hattrick in een wedstrijd die ik nipt won met 4-3, dus dat was lekker binnen komen
samequote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die heb ik ook weleens ja, al is 5-0 wel erg extreem. Sta soms met 3-0 achter met rust terwijl ik iemand voor mijn gevoel helemaal kapot speel
Van wie ben jij een trol?quote:
En dan kom je terug tot 3-4 met normaal spel, zonder celebration of replay, scoort hij 3-5 uit een corner en gaat hij sssht doen. Zo standaardquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
sameElke beetje kans gaat er ineens in terwijl jij kans na kans maar niet erin krijgt. zit je echt met een wtf gevoel te kijken als je ineens 0-4 achter staat
Ik ben nu voor op mn 3e account bezig met promotie. De teams heb ik gewoon naar de accounts getrade-offered. Zo kun je tot in het oneindige nieuwe accounts aanmaken en tot de 1e divisie komen met steeds nieuwe accounts aanmaken. Krijg je nog pakjes ook bij aanvang fifa 14quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat ook maar eens ga doen.
En dan win ik misschien ook nog eens wat potjes, in plaats van dat gekut in div1
Kutteamquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:39 schreef MolFan het volgende:
[..]
Van niemand is al gevraagd vandeweek. Maar leuk teampje toch? Heb 96 chem Emnes als CA etc
Heeft je moeder je wat te vaak laten vallen toen je nog een baby was?quote:
Ter kennisgeving aangenomenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:20 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Is dat een nee? Reviews op futhead zijn geen kut waard. Elke klotespeler krijgt daar positieve reviews. Dan stel ik de mening hier wat meer op prijs. En omdat je hier doorgaans meer aandacht krijgt als je heel hard schreeuwt (komt vast door het hoge Brabant gehalte, kom maar op PoTs 😉) Stel ik de vraag gewoon een paar keer. Gewoon dat het kan.
Dus als iemand nu even als de wiedeweerga IF Pablo Hernandez wil gaan kopen. Geef ik gratis een bronze contractje weg..
dat is een nee jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:20 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Is dat een nee? Reviews op futhead zijn geen kut waard. Elke klotespeler krijgt daar positieve reviews. Dan stel ik de mening hier wat meer op prijs. En omdat je hier doorgaans meer aandacht krijgt als je heel hard schreeuwt (komt vast door het hoge Brabant gehalte, kom maar op PoTs 😉) Stel ik de vraag gewoon een paar keer. Gewoon dat het kan.
Dus als iemand nu even als de wiedeweerga IF Pablo Hernandez wil gaan kopen. Geef ik gratis een bronze contractje weg..
Een zwaluw maakt nog geen zomer he DSquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die user reviews op futhead zijn best goed hoor. Ik heb er zelf ook 1 geschreven dus vandaar.
Er zitten wel wat goede tussen van wat ik zo heb gezien, maar de meeste reviews zijn gewoon kut en noemen alles met een beetje pace beast blablablaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die user reviews op futhead zijn best goed hoor. Ik heb er zelf ook 1 geschreven dus vandaar.
Deze reviews zijn best aardig onderbouwd:quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:56 schreef DeWesp het volgende:
Ja want elke speler is een BEAST en elke lagere stat op een kaart is a complete LIE. Heel objectief.
Dat hij een andere spelvoorkeur heeft wil niet zeggen dat hij het niet snaptquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:59 schreef MolFan het volgende:
Deze man snapt FUT nietGAM / [FIFA 13] #8 waar blijft die update?
En dat zeg jij?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:59 schreef MolFan het volgende:
quote:
Tsjonge...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:59 schreef MolFan het volgende:
2 man hebben 9 chemquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:04 schreef MolFan het volgende:
[..]
Wat is er mis met dat team even serieus? Die CM's etc zijn allemaal CAM's in game etc
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:04 schreef MolFan het volgende:
[..]
Wat is er mis met dat team even serieus? Die CM's etc zijn allemaal CAM's in game etc
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heeft je moeder je wat te vaak laten vallen toen je nog een baby was?
Negeer dat kind maar hoorquote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:06 schreef MolFan het volgende:
[..]
Lezen ze hebben allemaal 9 chem behalve 1 spelerDelph is van CM naar CDM gegaan etc
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:06 schreef MolFan het volgende:
[..]
Lezen ze hebben allemaal 9 chem behalve 1 spelerDelph is van CM naar CDM gegaan etc
Nietes, ik heb VDM nooit op dit zulke erge gedachtekronkels kunnen betrappenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:07 schreef poker4lifee het volgende:
Als je die manier ziet hoe molfan een discussie probeert te voeren in dat fifa13 topic lijkt het wel op vandermar
Weet wel zeker van wel dat meer spelers 9 chem hebbenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
8 van 11 hebben geen 9 chemistry.
See Anthony Lulring, stop readingquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nietes, ik heb VDM nooit op dit zulke erge gedachtekronkels kunnen betrappen
Geojen reaktiequote:
Wat kom je hier nou eigenlijk doen? Niemand die je posts hier waardeert.quote:
Ik zou zeggen; Cool story broquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat kom je hier nou eigenlijk doen? Niemand die je posts hier waardeert.
Tis geen story, tis een vraagquote:
http://www.futhead.com/fifa/players/7943/reviews/quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er zitten wel wat goede tussen van wat ik zo heb gezien, maar de meeste reviews zijn gewoon kut en noemen alles met een beetje pace beast blablabla
Wie heb je reviewed? Link?
Dan ben je niet goed bij je hoofd.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:07 schreef MolFan het volgende:
[..]
Weet wel zeker van wel dat meer spelers 9 chem hebben
Redelijk spelertje voor brons teampje. Ervaring met Westcarr?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/players/7943/reviews/
Beetje hoge rating maar je kan alleen hele getallen doen
Nee, dit jaar wil ik spitsen met minstens 3* hebben. Vorig jaar had ik Westcarr wel maar nu is het niet origineel meer. Ik speel toch liever tegen Westcarr dan Slewquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:11 schreef MolFan het volgende:
[..]
Redelijk spelertje voor brons teampje. Ervaring met Westcarr?
Slew had ik begin dit jaar in een pakje aardig beest iddquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, dit jaar wil ik spitsen met minstens 3* hebben. Vorig jaar had ik Westcarr wel maar nu is het niet origineel meer. Ik speel toch liever tegen Westcarr dan Slew
Prima reviewquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/players/7943/reviews/
Beetje hoge rating maar je kan alleen hele getallen doen
Idd battie boiquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oew...die doet ontzettend pijn
Komt hier op een blauwe maandag aanwaaien en vind zichzelf al helemaal het mannetje. En passant nog even kutteams posten en anderen uitleggen dat ze het niet snappenquote:
wat ben je toch ook een randdebiel hequote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:59 schreef MolFan het volgende:
Dat is ook een manier om het te verwoorden. Misschien is die juist wel effectiefquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een randdebiel he
Klopt ik ben hier de baas jij slechts mijn onderdaanquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Komt hier op een blauwe maandag aanwaaien en vind zichzelf al helemaal het mannetje. En passant nog even kutteams posten en anderen uitleggen dat ze het niet snappen![]()
je kan zeggen wat je wil, hij zal het toch nooit snappen. In dat opzicht is het net vandermar ja.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is ook een manier om het te verwoorden. Misschien is die juist wel effectief
Ik sta boven vdmar of wie dat ook mag wezenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je kan zeggen wat je wil, hij zal het toch nooit snappen. In dat opzicht is het net vandermar ja.
V Persie TOTW eens een keer gofferdomme!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
Gewoon allemaal negeren zijn posts, kijken hoe lang hij er is
Hoe vinden jullie altijd het TOTWsuggestie topic, want ik ben echt een randdebiel kan ze nooit vinden
Normaal ctrl F ik op sugg en dan heb ik hem al..nu kan ik hem echt nergens vinden, dus er zal wel weer en verveelde mod zijn geweest ofzoquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
Gewoon allemaal negeren zijn posts, kijken hoe lang hij er is
Hoe vinden jullie altijd het TOTWsuggestie topic, want ik ben echt een randdebiel kan ze nooit vinden
Beste is om ze nu te maken, allemaal een security wachtwoord te geven en elke maand in te loggen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:26 schreef Djeetje het volgende:
Ik ga rond einde fut 13 100+ accounts maken om vervolgens bij fut 14 in het begin gratis packs te innen
Dit ja. Moet er niet aan denken om daarmee nu al in de weer te gaanquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:28 schreef Confetti het volgende:
[..]
Beste is om ze nu te maken, allemaal een security wachtwoord te geven en elke maand in te loggen.
Veel werk.
Hoezo nu al dan ?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:28 schreef Confetti het volgende:
[..]
Beste is om ze nu te maken, allemaal een security wachtwoord te geven en elke maand in te loggen.
Veel werk.
Matuidi is kut..pak dan een van de vele andere en betere opties in de Ligue 1quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:30 schreef Maver24 het volgende:
Extra teampje erbij gemaakt,
[ afbeelding ]
Omdat je account voor een bepaalde tijd moet zijn aangemaakt en actief moet zijn geweest..ze zijn ook niet achterlijk.quote:
Wie moet ik er dan neerzetten ?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Matuidi is kut..pak dan een van de vele andere en betere opties in de Ligue 1
Omdat ze meestal bepaalde criteria hebben voor gratis pakjes. Vorig jaar moesten de accounts voor augustus ofzo gemaakt zijn en een security wachtwoord hebbenquote:
Sissoko. En anders M'Vila of PSG Sissokoquote:
godnondejuquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat je account voor een bepaalde tijd moet zijn aangemaakt en actief moet zijn geweest..ze zijn ook niet achterlijk.
En dan over anderen zeggen dat ze FUT niet snappen.... Hij heeft 1x gescoord (en dit was nog een half eigen doelpunt ook). Die komt deze week dus ZEKER niet in TOTW.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:19 schreef MolFan het volgende:
[..]
V Persie TOTW eens een keer gofferdomme!
ik had een 3-4-2-1 team met Kaka en Ozil op CM, speelde heerlijkquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:52 schreef Djeetje het volgende:
3-5-2 of 4-5-1 voor het ultimate cunt team ?
ik doe dan een team met Eto'o - Doumbiaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:53 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ik had een 3-4-2-1 team met Kaka en Ozil op CM, speelde heerlijk
Good choichequote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:54 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik doe dan een team met Eto'o - Doumbia
nee maar ik weet dus niet welke formatie het handigst is speel nu een 4-5-1 of zal ik een 3-5-2 spelen ?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:56 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Heb jij met die 2 in je aanval gespeeld dan?
Had het tegen wieisboos.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
nee maar ik weet dus niet welke formatie het handigst is speel nu een 4-5-1 of zal ik een 3-5-2 spelen ?
of een heel andere formatie ?
o faal, maar hoezo 4-2-2-2 beste formatie dan ?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:58 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Had het tegen wieisboos.![]()
Ik gebruik ze in 4-2-2-2 wat gewoon de beste formatie is imo. In 3-5-2 moet je ook wel met ze overweg kunnen.
Nee, een IF Eto'o en een NIF Eto'o kan wel maar er is jammer genoeg nog geen IF Eto'o.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
o faal, maar hoezo 4-2-2-2 beste formatie dan ?
en is het mogelijk om bijvoorbeeld een eto'o 4-5-1 en een eto'o 4-2-2-2 in je club te hebben ?
jammer weer hahaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:01 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nee, een IF Eto'o en een NIF Eto'o kan wel maar er is jammer genoeg nog geen IF Eto'o.
Je hebt backs en 2 CDM's dus verdedigend erg sterk. Verder heb je 2 flankspelers die veel mogelijkheden hebben en CDM's die bijsluiten. En natuurlijjk heb je lekker veel ruimte achter de spitsen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:02 schreef Djeetje het volgende:
[..]
jammer weer haha
en hoezo is 4-2-2-2 de beste formatie ?
jij had dat team toch met Balotelli IF en Jackson speelt dat beetje fijn ?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:04 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Je hebt backs en 2 CDM's dus verdedigend erg sterk. Verder heb je 2 flankspelers die veel mogelijkheden hebben en CDM's die bijsluiten.
Probeer het zelf maar een keer uit!
Heb er pas 6 wedstrijden mee gespeeld, wel alles gewonnen. Ondanks dat het in divisie 1 was nog geen echt serieuze tegenstander tegengekomen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:04 schreef Djeetje het volgende:
[..]
jij had dat team toch met Balotelli IF en Jackson speelt dat beetje fijn ?
zal dan wel binnenkort afgelopen zijn jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:05 schreef Fuszy het volgende:
Hoe lang duurt dat nog dat je die packs krijgt van je pre-order en die season ticket? Waren toch 26 weken? Verwacht het wel bijna afgelopen om eerlijk te zijn. Heb het niet uitgerekend, maar misschien weten jullie dat?
http://www.futhead.com/fifa/squads/5657898/#squad-playerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:05 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Heb er pas 6 wedstrijden mee gespeeld, wel alles gewonnen. Ondanks dat het in divisie 1 was nog geen echt serieuze tegenstander tegengekomen.![]()
Tot nu toe zeg ik ja.
Ziet er wel redelijk uit maar nog wel veel verbeterpunten.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/squads/5657898/#squad-player
dit maar proberen dan ?
als het bevalt ga ik dan ik zelfde team ongeveer als jou maken.
ik ga wel wat met mijn silver team spelen dat is dit: http://www.futhead.com/fifa/squads/5549655/quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:08 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ziet er wel redelijk uit maar nog wel veel verbeterpunten.![]()
Ik zou gewoon IF Jackson en IF Balo proberen.
De naam van dat teamquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:10 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik ga wel wat met mijn silver team spelen dat is dit: http://www.futhead.com/fifa/squads/5549655/
Ik had gisteren zowaar iemand die me na de finale feliciteerde met de winst, en zei dat ik verdiend had gewonnen. Hij baalde alleen wel dat dit de derde finale op rij was die hij verloor. Ik heb erover gedacht om hem te vertellen dat me dat niets verwondert omdat continu LB+Y een beetje doorzichtig en meestal makkelijk te verdedigen is, en dat hij verder speelde als een amateur. Maar ik heb hem maar gewoon netjes bedankt en gezegd dat ik voor hem zou duimen in de volgende finalequote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:21 schreef Tim86 het volgende:
Ik won met 9-0 van iemand in de semi en hij bleef 90 minuten lang normaal doen en stuurde me na afloop complimenten en zei dat hij hoopte dat ik de finale zou winnen. Zulke mensen zijn er dus ook
Dat is net zo voorspelbaar als het weer van 24 oktober 2039quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:51 schreef Philos het volgende:
Zou UP Falcao nog veel zakken in prijs?
Daar gaan we weer...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:51 schreef Philos het volgende:
Zou UP Falcao nog veel zakken in prijs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |