Met afstand het leukste onderdeel van Fifa, mits met 3* teams of lager gespeeld natuurlijk.quote:
Ultimate Team>Seasonsquote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Met afstand het leukste onderdeel van Fifa, mits met 3* teams of lager gespeeld natuurlijk.
Dat hoor ik best vaak of het altijd zo is betwijfel ik.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:13 schreef Paul99 het volgende:
Geinig... Zojuist een potje seasons met Ajax. Siem de Jong aan de bal, zegt die commentator ineens 'it this guy's birthday today'. Blijkt ie ook echt jarig te zijn vandaag.
Nooit eerder gehoord
Volgens mij klopt het wel want heb het een aantal keer opgezocht toen ik het hoordequote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat hoor ik best vaak of het altijd zo is betwijfel ik.
Maar heb je ook nog goede argumenten ervoor?quote:
Topspelers zijn helemaal niet zo goed als je denkt. Muriel kost 1.000 coins en is een sloper om maar een voorbeeld te noemen. Online Seasons gaat veel te traag + het lijkt wel alsof de spelers lijm aan dr poten hebben hangen. Daarnaast is het maken van je favo team met verschillende spelers het leukste wat er is uit verschillende competities. Nee Real vs Barca in OS 9 vd 10 x dat is feestquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar heb je ook nog goede argumenten ervoor?
In mijn optiek is FUT nml. veel te snel en omdat de meeste mensen vooral spelen voor coins wordt er enorm veel gebruik gemaakt van allerlei maniertjes om zeker weten te winnen.
Ook al die topspelers verneuken de boel imo, zijn onrealistisch goed.
Daarom zweer ik persoonlijk dus bij Seasons met 3* teams of lager.
Verder heb ik ook helemaal niets met het verzamelen van kaartjes/spelers.
Ik heb geen idee wie Muriel is, maar ik weet wel dat ik in FUT al vrij snel tegen teams moest met allerlei topspelers erin, waarbij de tactiek dan vooral was om hoge steekpasses door het midden te geven en er met hele snelle spelers achteraan te gaan.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:42 schreef MolFan het volgende:
[..]
Topspelers zijn helemaal niet zo goed als je denkt. Muriel kost 1.000 coins en is een sloper om maar een voorbeeld te noemen. Online Seasons gaat veel te traag + het lijkt wel alsof de spelers lijm aan dr poten hebben hangen. Daarnaast is het maken van je favo team met verschillende spelers het leukste wat er is uit verschillende competities. Nee Real vs Barca in OS 9 vd 10 x dat is feest
Lol weet je niet wie Muriel is? Kijk je weleens voetbal op tv?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie Muriel is, maar ik weet wel dat ik in FUT al vrij snel tegen teams moest met allerlei topspelers erin, waarbij de tactiek dan vooral was om hoge steekpasses door het midden te geven en er met hele snelle spelers achteraan te gaan.
De speelsnelheid in Online Seasons is juist perfect imo.
Ik speel alleen maar met 3* teams zoals ik net al schreef, dus Real/Barca e.d. kom ik nooit tegen.
Bijna dagelijks en nu ?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:45 schreef MolFan het volgende:
[..]
Lol weet je niet wie Muriel is? Kijk je weleens voetbal op tv?
Dagelijks en je weet niet wie Muriel is lollers.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bijna dagelijks en nu ?
Maar ik vond dit nou niet echt het punt om op in te gaan eigenlijk.
Nee, who gives a fuck ook.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:46 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dagelijks en je weet niet wie Muriel is lollers.
Dat weet ik, maar dan speel ik met ''nepteams''.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:56 schreef MolFan het volgende:
Trouwens in FUT kun je ook met 3 sterren teampjes spelen hoor en loot je 9 vd 10 x ook een 3 sterren team
Hoezo met nepteams?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dan speel ik met ''nepteams''.
Bij elkaar geraapte teams vs echte clubs met daadwerkelijke selecties.quote:
Dan snap je FUT ook niet, tevens kan je ook gewoon een echt team maken hoor, hoeft niet specifiek bijelkaar geraapt te zijn, wat jij wil he.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bij elkaar geraapte teams vs echte clubs met daadwerkelijke selecties.
Ik snap t wel hoor.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:59 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dan snap je FUT ook niet, tevens kan je ook gewoon een echt team maken hoor, hoeft niet specifiek bijelkaar geraapt te zijn, wat jij wil he.
Verzin dan ook geen lulargumenten zoals bij elkaar geraapte teams maar zeg gewoon gelijk dat FUT je te snel gaat oftewel no skillsquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik snap t wel hoor.
En ja dat zou kunnen, maar ik speel liever gewoon met echte clubs/echte selecties en zoals ik al had gezegd ook liever op de normale speelsnelheid ipv het voor mij te snelle FUT.
Doe eens rustig aan. Bij FUT komt minder skill kijken dan seasons omdat iedereen het op pace gooit.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:00 schreef MolFan het volgende:
[..]
Verzin dan ook geen lulargumenten zoals bij elkaar geraapte teams maar zeg gewoon gelijk dat FUT je te snel gaat oftewel no skills
Het is anders een steekhoudend argument, die heb ik jou nog amper tot niet zien maken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:00 schreef MolFan het volgende:
[..]
Verzin dan ook geen lulargumenten zoals bij elkaar geraapte teams maar zeg gewoon gelijk dat FUT je te snel gaat oftewel no skills
Echt he.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Doe eens rustig aan. Bij FUT komt minder skill kijken dan seasons omdat iedereen het op pace gooit.
Steekhoudend hmmkay. Volgens mij geef je alleen aan dat je graag OS speelt, prima maar heb nog geen enkel argument gezien dat OS beter zou zijn of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het is anders een steekhoudend argument, die heb ik jou nog amper tot niet zien maken.
[..]
Echt he.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |