SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Het zou leuk zijn als een mod het topic even wil reeksen
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Goeie TT!
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Ik heb al geTR'dquote:Op maandag 11 februari 2013 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Het zou leuk zijn als een mod het topic even wil reeksen![]()
Ja nou !!quote:
Maar ik doe een bod, jij een tegenbod zodat ik daar weer op in kan gaan!!
Je snapt toch wel hoe het werkt?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Zou fijn zijn idd.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Het zou leuk zijn als een mod het topic even wil reeksen![]()
Had ik bij de vorige ook al gedaanquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Mag jij gastreeksen?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
LompeHork de held van seksend FOK!
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 11 februari 2013 22:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, staat er in, in ieder gevalquote:Op maandag 11 februari 2013 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
LompeHork de held van seksend FOK!
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ookquote:Op maandag 11 februari 2013 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had ik bij de vorige ook al gedaan![]()
![]()
Thanksquote:Op maandag 11 februari 2013 22:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zag hetook meteen maar gereekst
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 22:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zag hetook meteen maar gereekst
![]()
![]()
![]()
Heldquote:Op maandag 11 februari 2013 22:19 schreef LompeHork het volgende:
Oh en ontopic: Ik heb gruwelijke seks met mijn vrouw gehad net[/TMI]
[b]AirwiN schreef [/b]
Als het maar lekker was.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:19 schreef LompeHork het volgende:
![]()
En nu nog een beetje aan het afkoelen achter je comp?quote:Op maandag 11 februari 2013 22:19 schreef LompeHork het volgende:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Jijweet, lekker wijf allesquote:Altijdquote:Al een tijdje hoor, drang sinds 08:30 in de ochtendquote:Op maandag 11 februari 2013 22:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
En nu nog een beetje aan het afkoelen achter je comp?![]()
![]()
Bofferdquote:Op maandag 11 februari 2013 22:19 schreef LompeHork het volgende:
![]()
Dat is ze zekerquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |