Bedanktquote:Op woensdag 13 februari 2013 08:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Enkel hoe erg je het vindt dat iemand ver weg woont. In je persoonlijke instellingen. Geldt ook alleen voor daadwerkelijke machtes.. Geen speeddates of battledates.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nu kan ik je spotten op de grote markt
quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:59 schreef Silenus het volgende:
Ik heb overigens ook weer iets nieuws.
Afgelopen vrijdag ben ik als eerste date met iemand sterren gaan kijken, in een ...hoe noem je zoiets. Sterren-centrum?
In ieder geval, met een rondleiding meegeweest en het is best een leuke activiteit als eerste date! Jupiter gezien, nog een of ander androide-stelsel...best gaaf. Daarna de welbekende Belgische biertjes gedronken, haar voor de veiligheid even thuisgebracht, zij voor de zekerheid even gevraagd of ik nog thee wilde en van de thee kwam het ander. Sterker nog, er is geen druppel thee gedronken.
Gisteravond weer afgesproken, en nu komt het mooie...ze zei dat ze iets teveel berichtjes van me kreeg..en dat het iets too much was.Dus of ik even wat minder wilde sturen, was allemaal puur persoonlijk en had-niets-met-mij-te-maken, maar het was pas 2 maanden uit en ze wilde niet de hele tijd met mij in haar hoofd rondlopen.
Het frappante is dus dat mijn scharrels/flings/dates hiervoor voornamelijk klaagden dat ze te weinig van me hoorden, dat ik amper interesse-vragen stelde, etc. Denk ik het maar eens anders aan te pakken, krijg ik dit op m'n bord.
Enfin, was evengoed weer gezellig gisteravond.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:31 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Hey...het gebeurd hoor! Zaterdag vertrekt deze Groningse naar het mekka van de single mannen
Heb ik nu alleen niet zoveel meer aan
Ach het is pas 1 dag geleden. Ik kom ook wel eens online terwijl ik niet de tijd heb om een fatsoenlijk antwoord te schrijven, maar wel te nieuwsgierig ben of ik berichtjes heb. Dan doe ik het liever later wanneer ik de tijd heb om goed te antwoorden.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:13 schreef Deezertje het volgende:
Sinds afgelopen week superleuk mailcontact met een meid, maar sinds gisteravond reageert ze niet meer... (wel online geweest zag ik). Stond niks apart in het laatste mailtje, dus hoop dat ze vanavond weer wat stuurt
Is wel vrij normaal, ze kan een keer moe zijn van het werk of effe geen zin hebben om uitgebreid een mail te typen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:13 schreef Deezertje het volgende:
Sinds afgelopen week superleuk mailcontact met een meid, maar sinds gisteravond reageert ze niet meer... (wel online geweest zag ik). Stond niks apart in het laatste mailtje, dus hoop dat ze vanavond weer wat stuurt
Inmiddels weer gereageerdquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:46 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Is wel vrij normaal, ze kan een keer moe zijn van het werk of effe geen zin hebben om uitgebreid een mail te typen.
Ik zou ook niet te lange mails sturen, dan wordt het echt zo'n opgave om steeds weer zo'n lap tekst te schrijven.
Nee en neequote:Op woensdag 13 februari 2013 16:21 schreef BeamofLight het volgende:
Oeh morgen Valentijnsdag. Iemand met acties / verwachtingen?
Acties: ik kruip ziekjes achter het stuur en rij dik 1,5 uur om bij hem te zijn.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:21 schreef BeamofLight het volgende:
Watquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:33 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Verwachtingen: dat de rode zee toch wordt bevaren ondanks het bijkomende gevaar van rondvliegende snotklodders.
Oke....... Miss iets te veel info?quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:33 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Acties: ik kruip ziekjes achter het stuur en rij dik 1,5 uur om bij hem te zijn.
Verwachtingen: dat de rode zee toch wordt bevaren ondanks het bijkomende gevaar van rondvliegende snotklodders.
Hoe romantisch *zucht*
Op de bank met een foto van mijn ex naast me sex and the city 2 kijken. Haar favo filmquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:21 schreef BeamofLight het volgende:
hou dat lekker voor jequote:Op woensdag 13 februari 2013 16:33 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Acties: ik kruip ziekjes achter het stuur en rij dik 1,5 uur om bij hem te zijn.
Hoe romantisch *zucht*
Te hoge verwachtingen?quote:
Het is valentijn...dan verwacht je nog wat extra's.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oke....... Miss iets te veel info?
En hoezo de rode zee bevaten als je ook anaal kan
In mn eentje door de stad wandelen, huiswerk maken...quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:41 schreef habitue het volgende:
[..]
Op de bank met een foto van mijn ex naast me sex and the city 2 kijken. Haar favo film
Werken en voetbal kijken met bier en vrienden.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:21 schreef BeamofLight het volgende:
Toch niet alleen met valentijn ?quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:50 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Te hoge verwachtingen?
[..]
Het is valentijn...dan verwacht je nog wat extra's.
Nope, niksquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:21 schreef BeamofLight het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |