abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 februari 2013 @ 18:07:15 #51
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_122796691
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 15:41 schreef RedGuy het volgende:
Hoi,

Inschrijven op een datingsite is voor mij eigenlijk nooit een optie geweest, omdat ik altijd het gevoel had dat je dan accepteert dat je de 'normale manier' geen partner kunt vinden en dat weigerde ik altijd te geloven. Echter na de zoveelste teleurstelling in de liefde en toch wel het klevende gevoel van eenzaamheid de laatste jaren wil ik toch een poging wagen.

Nu wil ik voor ik er aan begin wel wat tips. Wat is de beste site, welke informatie kun je het best delen en wat niet en welke verwachtingen moet je hebben?

Alvast bedankt.
Zo moet je het niet zien....
Het is het uitbreiden van je zoekgebeid.
Zo had ik mijn ex (die ik via Lexa leerde kennen) gewoon tegen kunnen komen via m'n vaders werk (ze kende hem zelfs!), m'n oude werk (ze liep stage bij een bedrijf waarmee ik in diezelfde periode zaken heb gedaan, mijn contactpersoon was haar begeleider) en nog een aantal momenten waarop ik haar in m'n leven had tegen kunnen komen.
Het is niet gebeurd, jammer, maar via Lexa dus toch met haar in contact gekomen.
Je bent via een datingsite veel minder afhankelijk van het moment en de plek waarop je bent en ik zie het meer dus als het "uitbreiden" van je zoekgebied.

Er zijn inderdaad mensen die zich volledig daar op richten, omdat ze denken (DENKEN) dat ze het in het echte leven niet kunnen, maar dat is mijns inziens de verkeerde insteek.
Ja je stelt je open voor een toekomstige relatie, maar uiteindelijk is het gewoon nieuwe mensen leren kennen en kijken hoe het klikt :). Of je dat nou op een datingsite of in de kroeg doet maakt in mijn ogen geen reet uit...

Het beste is het om het gewoon overal te doen ;) Supermarkten, bibliotheken, werk, kroeg en dus ook datingsites :)
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_122796897
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 17:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ok jongens }:| Wie van jullie Paiqt er onder Milfhunter? }:|
nope, not me
  dinsdag 12 februari 2013 @ 18:26:40 #53
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_122797328
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 17:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ok jongens }:| Wie van jullie Paiqt er onder Milfhunter? }:|
:D waarom denk je dat het een fokker is dan?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_122797356
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 18:26 schreef ook_gek het volgende:

[..]

:D waarom denk je dat het een fokker is dan?
Zeer aannemelijk, toch?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_122797594
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 18:27 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Zeer aannemelijk, toch?
internet is groter dan fok!
  dinsdag 12 februari 2013 @ 18:35:28 #56
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_122797595
Heb voor het eerst sinds tijden eens een leuke match op Paiq. Al zijn we steeds niet tegelijk online, maar heb het nu voorgesteld na een week over en weer berichten. Komt leuk over.
pi_122797910
quote:
19s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 18:35 schreef dawg het volgende:

[..]

internet is groter dan fok!
dat geloof ik niet
pi_122800948
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 01:04 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ja, from the start. Dus omdat je anders je eigen glazen ingooit hou je liever een ander voor de gek? Typische gedachtengang. Zijn zat vrouwen op datingsites die dat ook zoeken hoor.
Typische gedachtegang? Wat?

Je hoeft een ander toch helemaal niet voor de gek te houden als je je verwachtingen niet gelijk op het bord gooit? Mag je niet eerst even de kat uit de boom kijken?

Dat de kans groot is dat je iemand voor een relatie niet leuk gaat vinden neemt niet weg dat er wel een kans is.
Rustig aan.
  dinsdag 12 februari 2013 @ 19:54:03 #59
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_122801090
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 19:51 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Typische gedachtegang? Wat?

Je hoeft een ander toch helemaal niet voor de gek te houden als je je verwachtingen niet gelijk op het bord gooit? Mag je niet eerst even de kat uit de boom kijken?

Dat de kans groot is dat je iemand voor een relatie niet leuk gaat vinden neemt niet weg dat er wel een kans is.
Dat beweerde ik ook niet.
pi_122801264
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 19:54 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dat beweerde ik ook niet.
Ben je niet gewoon te bang om een ander te kwetsen? Zo denk ik er een beetje over hoor...
En ik denk dan niet dat dat een wijze ingeving is... Ik denk dat je dingen wel een kans moet geven...

En ja als je zoiets 100% zeker weet dan zou ik het met jou eens zijn hoor dat je zoiets moet zeggen... Alleen 90% geeft al voldoende ruimte om het niet te doen vind ik.
Rustig aan.
  dinsdag 12 februari 2013 @ 20:00:06 #61
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_122801444
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 19:57 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ben je niet gewoon te bang om een ander te kwetsen? Zo denk ik er een beetje over hoor...
En ik denk dan niet dat dat een wijze ingeving is... Ik denk dat je dingen wel een kans moet geven...

En ja als je zoiets 100% zeker weet dan zou ik het met jou eens zijn hoor dat je zoiets moet zeggen... Alleen 90% geeft al voldoende ruimte om het niet te doen vind ik.
Nee, dat ben ik niet.
  dinsdag 12 februari 2013 @ 20:01:59 #62
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_122801558
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 18:07 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Zo moet je het niet zien....
Het is het uitbreiden van je zoekgebeid.
Zo had ik mijn ex (die ik via Lexa leerde kennen) gewoon tegen kunnen komen via m'n vaders werk (ze kende hem zelfs!), m'n oude werk (ze liep stage bij een bedrijf waarmee ik in diezelfde periode zaken heb gedaan, mijn contactpersoon was haar begeleider) en nog een aantal momenten waarop ik haar in m'n leven had tegen kunnen komen.
Het is niet gebeurd, jammer, maar via Lexa dus toch met haar in contact gekomen.
Je bent via een datingsite veel minder afhankelijk van het moment en de plek waarop je bent en ik zie het meer dus als het "uitbreiden" van je zoekgebied.

Er zijn inderdaad mensen die zich volledig daar op richten, omdat ze denken (DENKEN) dat ze het in het echte leven niet kunnen, maar dat is mijns inziens de verkeerde insteek.
Ja je stelt je open voor een toekomstige relatie, maar uiteindelijk is het gewoon nieuwe mensen leren kennen en kijken hoe het klikt :). Of je dat nou op een datingsite of in de kroeg doet maakt in mijn ogen geen reet uit...

Het beste is het om het gewoon overal te doen ;) Supermarkten, bibliotheken, werk, kroeg en dus ook datingsites :)
Wel een herkenbare post, hoe vaak ik niet er bij een date uit de buurt achter kom dat ik hem via via ken of had kunnen tegenkomen.
pi_122801598
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 20:00 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Nee, dat ben ik niet.
Nou dat zou ik wel zijn, ik durf het al niet aan als ik vanaf het begin geen ''klik'' voel wat dan ook.
Ik zou in die situaties volgens mij best wel wat langer mogen daten.. Eventueel seks hebben als beide partijen willen denk ik.
Rustig aan.
  dinsdag 12 februari 2013 @ 20:03:29 #64
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_122801644
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 20:02 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nou dat zou ik wel zijn, ik durf het al niet aan als ik vanaf het begin geen ''klik'' voel wat dan ook.
Ik zou in die situaties volgens mij best wel wat langer mogen daten.. Eventueel seks hebben als beide partijen willen denk ik.
Zou zeggen: ga daten en post hier je ervaringen :) Daar is het topic ook voor.
pi_122801783
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 20:03 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Zou zeggen: ga daten en post hier je ervaringen :) Daar is het topic ook voor.
Zoals ik al zeg, ik durf mensen echt niet te kwetsen wat dat betreft.. Vind het totaal niet fijn om iemand verkeerde verwachtingen te geven... Maar ik zeg nu dat ik mezelf daarin niet zou vertrouwen, dat ik te snel het idee heb dat ik haar niet leuk ga vinden ofzo... Wanneer zou ik die conclusie dan moeten trekken? En zou ik voor die tijd geen seks mogen hebben ofzo? Ik weet het niet.
Rustig aan.
pi_122802106
Mijn vraag over datingsites gaat om privacy: zijn jullie wel eens bekenden tegen gekomen of kan je dit een beetje coveren?
  dinsdag 12 februari 2013 @ 20:18:29 #67
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_122802424
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 20:12 schreef agentstarling het volgende:
Mijn vraag over datingsites gaat om privacy: zijn jullie wel eens bekenden tegen gekomen of kan je dit een beetje coveren?
Die staan er dan toch ook met een reden op? Kom wel eens een bekend gezicht tegen ja maar het is allang geen taboe meer heb ik het idee.
pi_122802587
Ik paiq alleen, dus ik heb die angst niet. Zou ik overigens wel hebben bij een profielensite. Geen idee, ik vind het te persoonlijk oid, het idee dat die kant van "for all to see" op internet staat, staat me onwijs tegen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  dinsdag 12 februari 2013 @ 20:30:09 #69
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_122803035
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 20:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik paiq alleen, dus ik heb die angst niet. Zou ik overigens wel hebben bij een profielensite. Geen idee, ik vind het te persoonlijk oid, het idee dat die kant van "for all to see" op internet staat, staat me onwijs tegen.
Sommige profielensites zijn best goed afgeschermd, maar het kan het me wel voorstellen. Om nou mijn buurman tegen het lijf te lopen hoeft ook weer niet maar het is niet zo vreemd dat mensen vandaag de dag steeds meer via internet hun heil zoeken natuurlijk. Date jij ook wel eens via Paiq?
pi_122803070
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 20:30 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Sommige profielensites zijn best goed afgeschermd, maar het kan het me wel voorstellen. Om nou mijn buurman tegen het lijf te lopen hoeft ook weer niet maar het is niet zo vreemd dat mensen vandaag de dag steeds meer via internet hun heil zoeken natuurlijk. Date jij ook wel eens via Paiq?
jup ik date wel, maar stukken minder frequent als de meeste mensen in dit topic heb ik het idee.
  dinsdag 12 februari 2013 @ 20:33:51 #71
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_122803217
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 20:31 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

jup ik date wel, maar stukken minder frequent als de meeste mensen in dit topic heb ik het idee.
Zie inderdaad niet vaak een dateverhaal van jou hier, wel jammer want dat leest vast leuk ;)
Ik date de laatste tijd ook amper eigenlijk.
pi_122803234
Als ik het goed begrijp heb je dit probleem via Paiq niet?
  dinsdag 12 februari 2013 @ 20:36:23 #73
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122803359
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 20:34 schreef agentstarling het volgende:
Als ik het goed begrijp heb je dit probleem via Paiq niet?
Niet helemaal waar; eerste speeddate die ik had via Paiq was met iemand uit dit topic, die destijds nog op 5 min fietsen woonde.

Maar omdat je in eerste instantie alleen je voornaam geeft (en die kunt faken) en je foto's pas later zichtbaar worden, voelt het wat anoniemer.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_122803419
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 20:33 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Zie inderdaad niet vaak een dateverhaal van jou hier, wel jammer want dat leest vast leuk ;)
Ik date de laatste tijd ook amper eigenlijk.
Ja ik ben een beetje geschrokken van een fokker op paiq die na 4 zinnen zei "JIJ BENT DP".

En dat was ook nog eens net na een debacle-date waarvan ik vermoedde dat hij mijn verhaal hier wel gelezen had. De druppel die me deed besluiten me in dit topic alleen nog maar tegen andermans dateverhalen aan te bemoeien en me enkel nog in algemeenheden uit te laten over mijn eigen dateervaringen :D
  dinsdag 12 februari 2013 @ 20:42:18 #75
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_122803608
Maar hoe herkende hij je dan? Typte je weer iets als 'mighggigihgighig'?
Gourmetten of steengrillen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')