Je bent 17 en je valt op Lois Lane?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:23 schreef RogerFederer_17 het volgende:
Awesome......
Wie herinnert zich dit niet?
[ afbeelding ]
Lois Lane....
So true....quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:26 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Je bent 17 en je valt op Lois Lane?
uh-oh.
Wat is er mis mee om op een oudere vrouw te vallen?quote:
Ouder, in de zin van.. 30 ofzo als je zelf rond de 20 bent. maar die Lois Lane? Nee.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:29 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Wat is er mis mee om op een oudere vrouw te vallen?
Is zo 2013......
Bitch niet zo...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:31 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ouder, in de zin van.. 30 ofzo als je zelf rond de 20 bent. maar die Lois Lane? Nee.
Ik schreef zelf in 1 van mijn vorige postjes dat ik haar leuk vind, ook al heeft ze kort haar. Ik ben 37. Dan mag het he?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:33 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Bitch niet zo...
Alsof jij je laarus erin moet steken....![]()
Het is eigenlijk geen Lois Lane he, maar Teri Hatcher....
Weet ik veel hoe ze echt heet. God, ik heb die hele serie nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:33 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Bitch niet zo...
Alsof jij je laarus erin moet steken....![]()
Het is eigenlijk geen Lois Lane he, maar Teri Hatcher....
Jullie schelen maar 12 jaar. TS en zij schelen 32 jaar.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:35 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik schreef zelf in 1 van mijn vorige postjes dat ik haar leuk vind, ook al heeft ze kort haar. Ik ben 37. Dan mag het he?
Tuurlijk mijn broeder....quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:35 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik schreef zelf in 1 van mijn vorige postjes dat ik haar leuk vind, ook al heeft ze kort haar. Ik ben 37. Dan mag het he?
MILFS zijn sowieso lekkerquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:35 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Weet ik veel hoe ze echt heet. God, ik heb die hele serie nog nooit gezien.
Maar ze had je ma had kunnen zijn.
Ah, ik vond vroeger de juf van mijn basisschool ook een lekker wijf.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:36 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Jullie schelen maar 12 jaar. TS en zij schelen 32 jaar.
ja, goh, echt anders zou het geen miLfs zijn he?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:39 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
MILFS zijn sowieso lekker
Who cares?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:36 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Jullie schelen maar 12 jaar. TS en zij schelen 32 jaar.
Sowieso....quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, goh, echt anders zou het geen miLfs zijn he?.
Me2quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:39 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ah, ik vond vroeger de juf van mijn basisschool ook een lekker wijf.
Bij mij was het juffrouw Karin. Ze had wel wat langer haar dat altijd in een staartje zat.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:42 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Me2
Juffrouw Anna met kort haar.......
Oeeeeeeeeeeeeeeeh sexy hoor....quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:44 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Bij mij was het juffrouw Karin. Ze had wel wat langer haar dat altijd in een staartje zat.
Maar zij heeft een ziekte gehad of zo denk ik dan? Dan kan je er niks aan doen namelijk en vind ik ook niet dat je het mag rekenen als kort haar nemen of zoquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:47 schreef iFok. het volgende:
Als je als vrouw zijnde nog steeds lekker bent als je kaal bent, dan ben je echt knap.![]()
[ afbeelding ]
Nee, deed ze voor een rol in een film. Maar dat je nog steeds zo knap kan zijn als je kaal bent, respect.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:04 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Maar zij heeft een ziekte gehad of zo denk ik dan? Dan kan je er niks aan doen namelijk en vind ik ook niet dat je het mag rekenen als kort haar nemen of zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weg ermee.
Ik vind dat niet knap of zo als je dat vrijwillig doet. Voor een film ach dan kreeg ze er veel geld voor dus begrijpelijkquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:07 schreef iFok. het volgende:
[..]
Nee, deed ze voor een rol in een film. Maar dat je nog steeds zo knap kan zijn als je kaal bent, respect.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:08 schreef Skillstorm het volgende:
Ik vind haar wel leuk hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weg ermee.Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
Met lang haar is ze veel knapper, klopt. Maar probeer aan dat je wel een heel mooi gezichtje moet hebben om aantrekkelijk te blijven met kort haarquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:08 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik vind dat niet knap of zo als je dat vrijwillig doet. Voor een film ach dan kreeg ze er veel geld voor dus begrijpelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |